MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Voor de overzichtelijkheid: voor de MusicMeter EK Pool 2008 graag het volgende topic gebruiken: http://www.musicmeter.nl/forum/6/4446/

artemio
Bij mij werkt de EK-poel website niet goed. Sommige submenu's zoals inschrijven geven een volledig wit scherm
Ligt dit aan mijn internetbrowser? Help!

klopt het gerucht dat onze mume aanvoerder een ek-barbeque organiseert?

Ik heb mij aangemeld

artemio schreef:
Bij mij werkt de EK-poel website niet goed. Sommige submenu's zoals inschrijven geven een volledig wit scherm
Ligt dit aan mijn internetbrowser? Help!
Vreemd. Mocht dit zo blijven laat het me dan even weten, dan lossen we het op een andere manier op. Komt goed.

charlezzz schreef:
klopt het gerucht dat onze mume aanvoerder een ek-barbeque organiseert?
Met Frans stokbrood, Italiaanse wijn en op de achtergrond Roemeens vioolspel

artemio
Joy4ever schreef:
(quote)
Vreemd. Mocht dit zo blijven laat het me dan even weten, dan lossen we het op een andere manier op. Komt goed.

Inmiddels is het wel gelukt.

herman schreef:
Ik vind die "Oranje is goed en de rest stelt geen reet voor"-reclames die je op sommige voetbalsites tegenkomt ook te treurig voor woorden, eigenlijk.

Iemand vanavond de wedstrijd nog gezien? Ik was zelf niet thuis, heb het helemaal gemist, maar op teletekst zijn ze aardig enthousiast.

Niks gemist Herman , bij een vriendschappelijke pot mis je nooit iets .
Over 2 weken dan moet je thuis zijn .

Nee ik was die wedstrijd al vergeten

Landzaat en Boschker zijn de eerste afvallers. Om Landzaat rauw ik niet, had wel liever Timmer zien afvallen ipv van Boschker, maar dit was evenwel te verwachten.

Boschker lijkt me niet beter dan Timmer, maar het gaat gelukkig over de 3e doelman.

Marco van Basten ziet het Spaanse nationale elftal als topfavoriet om het EK in Oostenrijk en Zwitserland te gaan winnen. Volgens de bondscoach van het Nederlands elftal hebben de Spanjaarden de beste papieren om met de titel aan de haal te gaan, omdat zij de beste spelers ter beschikking hebben. Over de vraag wie Europees kampioen gaat worden, hoeft Van Basten niet lang na te denken: "Spanje. Technisch zeer vaardig en veel goede voetballers die in de grote Engelse en Spaanse competities spelen. Ook al heeft Spanje, net als wij, in het verleden weinig gewonnen, toch zie ik die ploeg ditmaal ver komen," aldus Van Basten in het programmaboekje. Maar ook landen als Frankrijk, Duitsland, Italië en Engeland maken een goede kans volgens de toekomstige coach van Ajax. "Maar dat spreekt voor zich," vindt Van Basten.

Joy4ever schreef:
Maar ook landen als Frankrijk, Duitsland, Italië en Engeland maken een goede kans volgens de toekomstige coach van Ajax. "Maar dat spreekt voor zich," vindt Van Basten.

Dat zou knap zijn als Engeland de titel nu nog zou pakken.

Over Spanje ben ik het overigens wel eens.

Ik ben van Spaanse komaf en support het Spaanse team onvoorwaardelijk (vorig jaar ben ik ze achternagereisd naar Duitsland) maar die spanje-als-favoriet geluiden hoor je bij elke eindronde maar het komt er nooit uit. De chemistry is er op dit moment nog niet, de vijandigheid tussen de Madrilenen en Catalanen speelt ook elke keer weer een rol en bovendien houdt Aragones er een zeer vreemd selectiebeleid op na. Aan de andere kant hebben Cesc, Torres en Iniesta zich wel weer meer ontwikkeld. Maar vooral het thuislaten van Raúl gaat een groot gemis worden, ook een ontwikkeling waar ik tot de dag van vandaag nog ontzettend pissig van ben (draait een geweldig seizoen maar leeft in onvrede met Aragones omdat hij commentaar had op zijn racistische uitlatingen aan het adres van Thierry Henry, geen voetbaltechnische argumenten dus). Vooral deze eindronde gaan er namen mee die het rood-gele tenue niet horen te dragen.

Ik denk dat Italië en Duitsland de beste papieren hebben.

Joy4ever schreef:
Maar ook landen als Frankrijk, Duitsland, Italië en Engeland maken een goede kans volgens de toekomstige coach van Ajax. "Maar dat spreekt voor zich," vindt Van Basten.

Engeland ?
Kan je zien dat Van Basten geen verstand heeft van voetbal .
Hij noemt Nederland niet , dus ziet hij zelf ook in dat we kansloos zijn .

Nicolage Rico schreef:
Boschker lijkt me niet beter dan Timmer, maar het gaat gelukkig over de 3e doelman.

Mij wel trouwens, ik vind Timmer doorgaans maar matigjes. Aardige reflexen, maar een beetje instabiel.

Hmm, uit het programmaboekje van Nederland - Oekraine:

"Spanje is de favoriet", spreekt San Marco klare taal. "Technisch vaardig en veel goede voetballers die in de grote Engelse en Spaanse competities spelen. Ook al heeft Spanje, net als wij, in het verleden weinig gewonnen, toch zie ik de ploeg ver komen."

Naast Spanje denkt Van Basten ook aan de Italianen, Fransen en Duitsers als favorieten. "Maar dat spreekt voor zich", aldus de oefenmeester.

Dus waar die Engelsen opeens vandaan komen?

Het lijkt me logisch dat van Basten zoiets niet gezegd heeft. En anders zou het een blunder eersteklas zijn.

Timmer is over het algemeen een redelijk goede keeper, geen topper. Boschker schaar ik in hetzelfde rijtje.

Ik vind Timmer in potentie wel een betere keeper dan Boschker, alleen is ie dit seizoen niet meer zo in vorm en Boschker juist wel...

Maar goed, het verschil tussen beiden lijkt me te verwaarlozen, dus dan maar een iets ervarener keeper mee die bovendien de hele kwalificatie heeft meegemaakt.

Jornaquin
Lekker boeiend wie er van die twee meegaat, de 3e keeper maakt toch vrijwel nooit een minuut. Het is voor diegene (Timmer) alleen een persoonlijk succesje, want een EK meemaken is wel gaaf natuurlijk.

even wat anders. zoals meestal kijk ik zondagavond naar studio voetbal. ik heb me dit keer verschrikkelijk lopen ergeren aan het (zeker tegenover medegast petrovic) denigrerende gedrag van jol. ik wou het maar even gezegd hebben

Jornaquin
Petrovic wordt toch Jol zijn assistent?

yep - maar hij werd ter plekke zo'n beetje vernederd.

Ik heb Studio Voetbal gezien, met dezelfde gasten, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.
Of je bent volledig onbekend met het begrip haagse humor.
Overigens niet mijn humor, maar ik vind het wel meevallen.

wss de haagsche humor modus uitgeschakeld alhiero dan

Joy4ever schreef:
(quote)

Vergeet het belangrijkste niet . Duits Bier . ( Warsteiner ) .

Joy4ever schreef:
(quote)

ipv dat laatste liever wat roma-tomaten.

WernerGSF
De Hongaar George Soros wil de Italiaanse voetbalclub AS Roma overnemen voor een bedrag van 283 miljoen euro. De Telegraaf meldt dat vandaag in haar krant. De kans is groot dat de deal vandaag al rond komt.

Soros is een belegger die zijn geld vooral investeert om mensen te helpen. Volgens het zakenblad Fortune ligt zijn vermogen op 5,4 miljard euro. De 77-jarige Hongaar heeft zijn geld verdiend met beursspeculaties in het begin van de jaren '90.

AS Roma, dat met forse schulden kampt, kreeg al een bod tot overname in maart. De Amerikaanse zakenman Donald Fisher bood 250 miljoen euro, maar dat was niet genoeg voor de familie Sensi die 66% van de aandelen bezit.

Het aandeel van de Geel-Roden steeg gisteren met 12%. De Italiaanse beurs legde de handel in Roma-aandelen stil totdat de club met een verklaring kwam. AS Roma gaf als verklaring niet in onderhandeling te zijn over een overname.

DonDijk
VEENDAM - BV Veendam is voorlopig gered. De noodlijdende Groningse eerstedivisieclub heeft van de gemeente een financiële injectie gekregen van 3,5 ton.

Wethouder Schmaal deed die toezegging maandagavond na een stemming in de raadsvergadering. Met dat bedrag kan Veendam de maanden mei en juni overbruggen totdat de nieuwe sponsorgelden binnenkomen.

Vrijdag werd bekend dat BV Veendam er financieel slecht aan toe is. Omdat het niet de eerste keer is dat de betaald voetbal organisatie in geldnood verkeert, heeft de gemeenteraad wel eisen gesteld.

Zo moet er voor 1 juni een begroting voor dit jaar liggen. Als dat lukt, maakt de gemeente alvast 2,5 ton over om onder andere de salarissen van mei en juni uit te betalen.

Vervolgens moet de KNVB de begroting goedkeuren voor 1 juli. Als dat gebeurt volgt de resterende ton. Tenslotte eist de gemeenteraad een sluitende meerjarenbegroting voor 1 september.

Om uit de problemen te komen, heeft Veendam al een aantal oplossingen bedacht. Zo kan er veel bezuinigd worden door samen te werken met andere clubs, zoals FC Groningen.

"De eerste gesprekken met directeur Hans Nijland zijn inmiddels gevoerd. Binnenkort gaan ze met elkaar om tafel om het idee handen en voeten te geven. Dit kan de club enkele tonnen besparen", aldus Schmaal.

Mocht het de club toch niet lukken om uit de problemen te komen, dan gaat de stekker eruit en moet het geld aan de gemeente terugbetaald worden. "Dit is hun laatste kans, absoluut", zei Schmaal stellig.

Een paar honderd supporters waren naar de raadsvergadering gekomen om hun steun aan de club te betuigen. "Zij zijn uit blijdschap luid gillend naar buiten gerend na afloop van de vergadering", liet de wethouder weten.

herman schreef:
Ik vind Timmer in potentie wel een betere keeper dan Boschker, alleen is ie dit seizoen niet meer zo in vorm en Boschker juist wel...

Timmer was dit seizoen juist in goede doen (bij Feyenoord). Hij was stukken beter dan vorig seizoen. Hij heeft alleen een zeer beroerde wedstrijd bij Oranje gespeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:26 uur

geplaatst: vandaag om 16:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.