Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:15 uur
Ik vind Timmer gewoon een kutkeeper.
Je kan er absoluut niet van op aan, verschrikkelijk.
Je kan er absoluut niet van op aan, verschrikkelijk.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:20 uur
Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Waar baseer jij die mening op? Ik ben elke thuiswedstrijd van Feyenoord aanwezig en Timmer heeft heel wat punten gepakt. Echte slippertjes heeft hij niet gehad.
Bij oranje heeft hij die wedstrijd wel slecht gekeept inderdaad (fijn dat hij dat maar bij oranje deed
) maar om je mening te baseren op 1 wedstrijd?
Bij oranje heeft hij die wedstrijd wel slecht gekeept inderdaad (fijn dat hij dat maar bij oranje deed
) maar om je mening te baseren op 1 wedstrijd?
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:28 uur
Rayman heeft alleen die wedstrijd tegen Oranje gezien, dus komt hij op dat oordeel.
Ik heb ook elke thuiswedstrijd gezien en hij heeft praktisch (ik kan het me niet herinneren) geen fouten gemaakt en wel wat punten gepakt. Timmer is over het algemeen een keeper die punten kan pakken en kan verspillen (daardoor geen topper), dus ik begrijp Rayman zijn reactie wel. Dit seizoen heeft Timmer wel meer punten gepakt dan verspild.
Ik heb ook elke thuiswedstrijd gezien en hij heeft praktisch (ik kan het me niet herinneren) geen fouten gemaakt en wel wat punten gepakt. Timmer is over het algemeen een keeper die punten kan pakken en kan verspillen (daardoor geen topper), dus ik begrijp Rayman zijn reactie wel. Dit seizoen heeft Timmer wel meer punten gepakt dan verspild.
0
DonDijk
geplaatst: 27 mei 2008, 09:30 uur
Zeg, stelletje lijers. Gaan jullie mij nog feliciteren met het voorbehoud van Veendam of heb ik dat bericht er voor Jan met de korte achternaam op gepleurd? Ik wil gefeliciteerd worden en erkenning krijgen. Geef me wat aandacht, kom op.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:36 uur
Veendam... Ik dacht dat die club ergens in de jaren '80 al niet meer in de Eredivisie of Eerste Divisie speelde. Bedankt voor de info, Don.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:37 uur
Nicolage Rico schreef:
Timmer is over het algemeen een keeper die punten kan pakken en kan verspillen (daardoor geen topper),
Timmer is over het algemeen een keeper die punten kan pakken en kan verspillen (daardoor geen topper),
Mee eens. Maar nog steeds een groot verschil met een kutkeeper.
We hebben het hier niet over een Grandel of een Begois.Boschker en Stekelenburg (yeah, i said it!) vind ik beiden ook niet beter dan Timmer.
Van harte DonDijk.

0
DonDijk
geplaatst: 27 mei 2008, 09:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Veendam... Ik dacht dat die club ergens in de jaren '80 al niet meer in de Eredivisie of Eerste Divisie speelde. Bedankt voor de info, Don.
Dank je voor je reactie. Doet me goed.

0
geplaatst: 27 mei 2008, 10:26 uur
Gelukkig maar van Veendam! Van alle Groningse clubs uit de Eerste Divisie altijd al mijn favoriet geweest!
0
geplaatst: 27 mei 2008, 10:29 uur
Feli Don
En Grandel en Begois mag je niet vergelijken met Timmer. Timmer is keeper bij een topclub, en is uit oogpunt daarvan een kutkeeper, om de redenen die Rico aangaf. Als Timmer bij mij in het elftal op doel zou staan was het een hele goeie. Maar voor een topclub is het een onbetrouwbare keeper.
O ja. En ik baseer een mening nooit op één wedstrijd. Maar dat terzijde.
En Grandel en Begois mag je niet vergelijken met Timmer. Timmer is keeper bij een topclub, en is uit oogpunt daarvan een kutkeeper, om de redenen die Rico aangaf. Als Timmer bij mij in het elftal op doel zou staan was het een hele goeie. Maar voor een topclub is het een onbetrouwbare keeper.
O ja. En ik baseer een mening nooit op één wedstrijd. Maar dat terzijde.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:05 uur
Het is wel de eerste keer dat Rayman toegeeft dat Feyenoord een topclub is. 

0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:26 uur
Nee hoor. Ze hebben een onderkant-subtop-elftal, maar het is natuurlijk wel een topclub. Dat hoort zo.
0
DonDijk
geplaatst: 28 mei 2008, 09:33 uur
rayman schreef:
(quote)
Nee hoor. Ze hebben een onderkant-subtop-elftal, maar het is natuurlijk wel een topclub. Dat hoort zo.Geef je het alwéér toe

0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:34 uur
Ook onzin van de bovenste plank. Elftal is topwaardig, het probleem ligt in de breedte. Eventuele blessures, schorsingen en vormverlies kunnen niet opgevangen worden.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:38 uur
Met een goede centrale verdediger erbij en 2 goede aanvallers heeft Feyenoord een kampioensploeg. Liever nog een goede rechtsback en een leider op het middenveld erbij, maar daar is financieel geen ruimte voor, ben ik bang.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:47 uur
Met speler x en speler y erbij heeft Willem II ook een kampioensploeg. 

0
geplaatst: 28 mei 2008, 09:51 uur
Ik wist dat "iemand" zo zou reageren":P. Twee aanvallers en een verdediger erbij is nog realistisch, een Willem II moet 11 goede basisspelers aankopen (die niet naar Willem II zullen willen) + nog een aantal reserves.
Feyenoord heeft op de andere plaatsen goede voetballers.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 10:11 uur
We moeten niet doen alsof Feyenoord zo'n middelmatige ploeg heeft. Als PSV Gomes kwijtraakt en 020 Huntelaar dan mogen die twee clubs ook wel flink wat inkopen gaan doen.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 10:16 uur
Het komt ook omdat Feyenoord 6e is geïndigd (hebben ze ook zelf gedaan), dat men een negatief beeld van het elftal heeft. Ze hebben ver onder hun kunnen gepresteerd en daar komt bij dat Feyenoord sowieo in de breedte - wat meneer Watts al aangaf - tekort kwam. Daar moeten ze deze zomer aan gaan werken.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 11:54 uur
Wat Feyenoord nodig heeft is een goede coach, het materiaal is an sich prima al is de breedte van de selectie inderdaad een zwak punt.
AZ had bv. ook niet overdreven veel individuele klasse, maar die hebben toch 2 seizoenen lang meegedaan om de titel.
AZ had bv. ook niet overdreven veel individuele klasse, maar die hebben toch 2 seizoenen lang meegedaan om de titel.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 12:05 uur
Ik denk dat goede centrale verdedigers een belangrijker punt is dan een goede trainer bij Feyenoord.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 12:15 uur
Vlaar, Hofland, Bahia vind ik zo slecht nog niet. Iets meer organisatie achterin zou wonderen doen.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 12:21 uur
herman schreef:
Vlaar, Hofland, Bahia vind ik zo slecht nog niet. Iets meer organisatie achterin zou wonderen doen.
Bahia niet zo slecht? Vlaar, Hofland, Bahia vind ik zo slecht nog niet. Iets meer organisatie achterin zou wonderen doen.
Heerlijke grap Herman.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 12:21 uur
herman schreef:
Vlaar, Hofland, Bahia vind ik zo slecht nog niet.
Vlaar, Hofland, Bahia vind ik zo slecht nog niet.
Met Vlaar en Hofland kampioen worden? mwhahahaha!!
0
geplaatst: 28 mei 2008, 12:24 uur
rayman schreef:
(quote)
Nee hoor. Ze hebben een onderkant-subtop-elftal, maar het is natuurlijk wel een topclub. Dat hoort zo.Gelukkig dat we met Twente en Heerenveen ook nog gewoon echte topclubs hebben

0
WernerGSF
geplaatst: 28 mei 2008, 12:33 uur
Aan Bahia met een leider naast zich (zoals Hofland dat kán zijn) heb je een goede verdediger.
Ron Vlaar is een van de redenen waardoor het aan het eind van de eerste, en de gehele tweede seizoenshelf zo slecht ging.
Ron Vlaar is een van de redenen waardoor het aan het eind van de eerste, en de gehele tweede seizoenshelf zo slecht ging.
0
DonDijk
geplaatst: 28 mei 2008, 12:36 uur
Steve Mc Laren gesignaleerd in Twente. Zou het een rare keuze vinden.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 13:15 uur
Met Hofland en een nieuwe, goede verdediger (lastig te vinden, ik noem een Bouhlarouz, Hansson) en Vlaar op de achterhand heb je een verdediging die kampioen kan worden in de eredivisie (mits de rest van het elftal voldoende kwaliteit heeft). Welke verdediging is er beter dan? Heitinga zal verdwijnen en bij ajax is de verdediging al niet echt een sterke linie (zacht uitgedrukt).
Over Bahia: ook al heeft hij een goede leider naast zich, een goede verdediger zal hij nooit worden. Met een Bahia word je never kampioen. @Werner: dat moet toch wel duidelijk zijn geweest het afgelopen seizoen? Al was het al een aantal seizoenen daarvoor duidelijk dat Bahia niet goed genoeg is voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.
Over Bahia: ook al heeft hij een goede leider naast zich, een goede verdediger zal hij nooit worden. Met een Bahia word je never kampioen. @Werner: dat moet toch wel duidelijk zijn geweest het afgelopen seizoen? Al was het al een aantal seizoenen daarvoor duidelijk dat Bahia niet goed genoeg is voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.