Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:35 uur
orbit schreef:
Hoe krijgen die moffen het iedere keer weer voor elkaar om in de zwakste poule van een toernooi te zitten?
Hoe krijgen die moffen het iedere keer weer voor elkaar om in de zwakste poule van een toernooi te zitten?

Plus onterecht afgekeurde 1-1

0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:40 uur
@ crew:
Wellicht handig om alle voetbaltopics op MuMe bij elkaar te vegen?
Wellicht handig om alle voetbaltopics op MuMe bij elkaar te vegen?
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:40 uur
orbit schreef:

dat is niet zo moeilijk , ze belazeren de boel tijdens de loting .
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:42 uur
EK valt me nogal tegen tot nu toe.
1e duel verdiende Zwitserland minstens gelijkspel. 2e duel was een verdiende zege voor Portugal. In het 3e duel verdiende Oostenrijk ook minstens een gelijkspel, en nu verliest Don Leo ook nog eens
.
Zul je zien dat Nederland morgen ook nog eens verliest, en Frankrijk met geluk van Roemenie wint.
1e duel verdiende Zwitserland minstens gelijkspel. 2e duel was een verdiende zege voor Portugal. In het 3e duel verdiende Oostenrijk ook minstens een gelijkspel, en nu verliest Don Leo ook nog eens
.Zul je zien dat Nederland morgen ook nog eens verliest, en Frankrijk met geluk van Roemenie wint.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:43 uur
Ze hebben juist in overleg dit topic apart geopend, om het een beetje overzichtelijk te houden. Anderzijds is het wel een muzieksite en geen voetbalsite.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:43 uur
Wat is er aan de hand met EK Poel.nl , er staat This Account Has Been Suspended , krijg ik eindelijk 5 punten erbij door Duitsland is de EK Poel weg .
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:44 uur
Het ek valt tegen omdat er nog niets verassends is gebeurd? De echte wedstrijden moeten nog komen. Er is nog weinig boeiends gebeurd, dat klopt. Duitsland - Polen viel ook tegen.
0
FattBeat
geplaatst: 8 juni 2008, 22:45 uur
rudiger schreef:
Wat is er aan de hand met EK Poel.nl , er staat This Account Has Been Suspended , krijg ik eindelijk 5 punten erbij door Duitsland is de EK Poel weg .
Ik wilde het net melden, al liep het bij mij toch niet helemaal lekker

0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Het ek valt tegen omdat er nog niets verassends is gebeurd? De echte wedstrijden moeten nog komen. Er is nog weinig boeiends gebeurd, dat klopt. Duitsland - Polen viel ook tegen.
Nouja dat ook. Maar ook omdat Oostenrijk en Zwitserland onterecht verliezen, en het afgekeurde doelpunt van Polen wat de wedstrijd misschien wel had kunnen keren. En wij nederlanders zien duitsers graag verliezen, vooral van een land met een nederlandse coach. Of heb ik dat mis?

0
FattBeat
geplaatst: 8 juni 2008, 23:08 uur
Nja dat staat er nog altijd los van of er weinig boeiends gebeurt, al dan niet. Persoonlijk vind ik het tot nu toe ook redelijk tam, maar ook niet meer dan elke andere willekeurige opening van een toernooi. Ach, uiteindelijk gaat het voor ons natuurlijk om morgen. Tot nu toe Polsen - Duitsland overigens wel de leukste wedstrijd.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 23:26 uur
Leek me ook wel handig, inderdaad. Dat andere topic was er vooral voor bedoeld om wat meer aandacht te genereren voor de pool, geloof ik, maar het lijkt me beter om alle voetbal-discussie hier te houden.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 8 juni 2008, 23:51 uur
Heb de penalty die Kroatie (in de vierde minuut al) nam net niet gezien, helaas.
Was ie terecht?
Vind het trouwens wel jammer dat Lukas Podolski twee keer tegen z'n moederland heeft gescoord. Ach ja, een mooie wedstrijd was het wel.
De beste/spannendste wedstrijden van het EK krijgen we morgen te zien:
Roemenië - Frankrijk
Nederland - Italië
Was ie terecht?
Vind het trouwens wel jammer dat Lukas Podolski twee keer tegen z'n moederland heeft gescoord. Ach ja, een mooie wedstrijd was het wel.
De beste/spannendste wedstrijden van het EK krijgen we morgen te zien:
Roemenië - Frankrijk
Nederland - Italië
0
geplaatst: 8 juni 2008, 23:59 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Heb de penalty die Kroatie (in de vierde minuut al) nam net niet gezien, helaas.
Was ie terecht?
In mijn ogen beginnen de beste/spannendste wedstrijden van het EK pas morgen:
Roemenië - Frankrijk
Nederland - Italië
Was ie terecht?
In mijn ogen beginnen de beste/spannendste wedstrijden van het EK pas morgen:
Roemenië - Frankrijk
Nederland - Italië
Penalty van Kroatie was terecht. Spanje - Rusland trekt mij trouwens ook wel

0
geplaatst: 9 juni 2008, 00:49 uur
Ik weet niet of dat de beste wedstrijden worden morgen, maar spannend zijn ze wel voor ons. Ik schat winst voor de fransen en een gelijkspel tegen Italië.. die gaan nu denk ik nog niet tot het uiterste en wij zullen het wel best vinden zo. Laten we in ieder hopen wat bezieling te gaan zien bij sommige spelers en een aantal in topvorm, het zal veelzeggend zijn voor het verloop in elk geval.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 00:57 uur
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel tussen Frankrijk en Roemenie omdat Frankrijk niet in goede vorm schijnt te zijn. Verder verwacht ik dat Italie de winst pakt morgen. Ik denk dat de nadruk zo enorm op de italiaanse defensie word gelegd, dat we vergeten hoe sterk de italiaanse aanval kan zijn.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 01:04 uur
Eerste tussenstand El Ninjo's voetbalpool.
Er zijn 163 deelnemers uit 13 verschillende landen en ook 13 MuMe gebruikers die deelnemen.
Na vandaag is de MuMe ranking (tussen haakjes de plaats in de algmene rangschikking).
1 (7). Dutch Viking 25 pt
2 (21) Chenque, bloempje24, Paap_Floyd en Woody 20 pt
6 (58) herman, lebowski, Nicolage Rico en Kos 15 pt
10 (112) Rayman, VanDeGriend en Lukas 10 pt
13 (147) El Ninjo 5 pt
(komt bekend voor dat ik in het begin onderaan bungel - LOL)
Er zijn 163 deelnemers uit 13 verschillende landen en ook 13 MuMe gebruikers die deelnemen.
Na vandaag is de MuMe ranking (tussen haakjes de plaats in de algmene rangschikking).
13 (147) El Ninjo 5 pt
0
geplaatst: 9 juni 2008, 01:08 uur
Hun aanval is inderdaad stukken beter geworden de laatste jaren. Als we die onderschatten dan hangen we. Maar ik denk dat de Italianen zich veel meer zullen opladen voor de wedstrijd tegen le bleu..
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 9 juni 2008, 01:34 uur
orbit schreef:
Ik weet niet of dat de beste wedstrijden worden morgen
Van de eerste ronde, bedoelde ik, natuurlijk Ik weet niet of dat de beste wedstrijden worden morgen

El Ninjo schreef:
El Ninjo's voetbalpool?Eerste tussenstand El Ninjo's voetbalpool.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 07:55 uur
Het loopt nog niet helemaal op rolletjes bij de diverse pools waar ik aan meedoe. Wellicht vandaag wat beter, wanneer Italië met 0-2 gaat winnen. Frankrijk speelt 1-1 tegen Roemenië. Denk ik 

0
DutchViking
geplaatst: 9 juni 2008, 08:09 uur
El Ninjo schreef:
13 (147) El Ninjo 5 pt
13 (147) El Ninjo 5 pt
Mooie tussenstand
Met dank aan mijn topscorer Podolski.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 08:36 uur
rayman schreef:
Ik heb er alweer twee op mijn rug zitten.
Welpjes?Ik heb er alweer twee op mijn rug zitten.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 08:46 uur
Ik heb Frei bij mijn 6 spelers staan. Schiet lekker op. Kon hij niet een paar dagen eerder geblesseerd raken?
0
geplaatst: 9 juni 2008, 08:57 uur
Klose had beter die tweede goal zelf moeten maken.. maar nee hoor, geeft ie met zo'n mislukt schot een heerlijke assist. Nog geen van mijn spelers heeft gescoord
Vanavond Toni dan maar twee keer 
Vanavond Toni dan maar twee keer 
0
geplaatst: 9 juni 2008, 09:00 uur
Heel veel mensen hebben Toni en Klose in hun team staan, maar wellicht stijg je een paar plekken. Hopelijk scoort Ruud er vanavond een stuk of 3.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 09:09 uur
Ja, dat is ook wel zo. Ik zal daar niet echt mee gaan onderscheiden, maargoed.. Dat moet maar met de uitslagen gebeuren. Mijn 2-2 bij Duitsland - Polen werd het helaas niet
Hoewel, ik bij Erminio's pool wél een 1'tje heb neergezet. Maargoed, tot nog toe nog redelijk voorspelbare wedstrijden gehad. Vandaag zal het wat dat betreft wel interessanter worden.
Hoewel, ik bij Erminio's pool wél een 1'tje heb neergezet. Maargoed, tot nog toe nog redelijk voorspelbare wedstrijden gehad. Vandaag zal het wat dat betreft wel interessanter worden.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.