MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
herman schreef:
Hmm, de site van de EK-Poel ligt er weer uit.
Mijn excuses

Hij heeft het in ieder geval weer even gedaan vannacht. Dat biedt hoop dat het nog goed komt.

Hij heeft het inderdaad gedaan. Maar toen was alleen de uitslag van Oostenrijk - Kroatië nog verwerkt.

Hopelijk komt het goed.. Die Hollanders toch ook altijd
Al "supporter" ik wel voor Holland vanavond

Stand na dag 2:

1. Sander Brouwer 18
2. Timo Koren 17
3. Rob van den Aker 16
Edward YaYa 16
Arthur van Eerd 16
6. herman nijhuis 15
7. Sjaak Piest 14
Elard de Raad 14
David heb ik niet 14
Daniël Reijersen 14
11. Andre van der Wal 13
12. Danny van der Schaaf 12
Roeb 66 12
Kos gaat winnen 12
Teun Romme 12
16. Steven De Witte 11
Marten Becker 11
Diego Maradona 11
tom smit 11
Koen de Rooij 11
Martin van Dijk 11
Pi Qi 11
23. Pieter Reijven 10
Marc Knip 10
Jorn de Raad 10
Frank Vrieling 10
Heiko Tit 10
ruud koster 10
Timon van Honk 10
Rico Hop 10
Raymond Laarhoven 10
Joy 4ever 10
33. Raymond Papenburg 9
Kimo Adam 9
Lukas van der Storm 9
maarten hornstra 9
37. Arno De Wispelaere 8
The Queen Is Dead 8
David Vlieger 8
40. Eelco Duin 7
roel ydema 7
Bart Heuvel 7
Tibor Bunt 7
hans de vries 7
Marc van Ingen 7
Nevyn Panda 7
47. Piet Lut 6
Henri Klumpie 6
Erminio Kegels 6
Rob van de Griend 6
51. Jens Vercammen 5
Charles Beterams 5
Frank Benneker 5
54. Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0
David Goudart 0
Wouter Dijk 0

Ploppesteksel schreef:
Hopelijk komt het goed.. Die Hollanders toch ook altijd
Al "supporter" ik wel voor Holland vanavond

Doel je op het bericht van Paalhaas? Dat ging over een EK-poul die niet meer werkt.

Ja, ik doe mee (overigens allesbehalve succesvol, ik sta met nog 2 anderen laatstes zo te zien. 5 puntjes ).
Maar aangezien het een .nl-domein is
Laat al maar !

Is de opstelling voor Holland al bekend ?
Kuyt erin zou ik denken, maar wie links ? Sneijder/Afellay ?
En als Sneijder daar dan staat, wie naast Engelaar ?
Heitinga ? En Bouhlarouz in de verdediging ?

Nog niet bekend.

Sneijder is wel een zekerheidje. Links op het middenveld gaat het tussen Van Persie/Kuijt/Affelay. Kuijt lijkt me eigenlijk beter als invaller, evenals Van Persie misschien wel (afhankelijk van zijn vorm/fitheid).

Als controleurs gaat het tussen De Jong/Engelaar/De Zeeuw. Ik verwacht eigenlijk geen De Zeeuw, omdat De Jong fysiek wat sterkerder is en zeer goed inviel tegen Wales (geen balverlies en alle passes goed).

De stand is er al wel weer gelukkig, maar nou kan ik m'n voorspellingen niet zien

En verder is het mij een raadsel dat ik nog 16e sta, want de vorige vier wedstrijden had ik allemaal veel te doelpuntrijk ingeschat: telkens was het totaal aantal doelpunten twee lager dan ik dacht... Maar vandaag gaat dat in elk geval niet gebeuren, want ik heb geloof ik twee keer 0-0 staan

En dit vind ik ook wel grappig...

Het is echter niet uit te sluiten dat Van Basten enkel zand in de ogen wilde strooien met zijn opvallende hesjesverdeling.

herman schreef:

Als controleurs gaat het tussen De Jong/Engelaar/De Zeeuw.

De Jong een controleur? Volgens mij kan hij de bal niet eens 10 x hooghouden.

Donny Tourette
Kuijt wel wil je zeggen?

Kos
De Jong kan anders behoorlijk goed voetballen en is heel wat technischer dan de rest van de verdediging.

De Jong is bij lange na niet goed genoeg voor Oranje. Kuijt is ook niet zeer technisch en geen controleur. Hij heeft andere kwaliteiten. Ik zou een de Jong niet meegenomen hebben voor het EK.

Mezelf
rudiger schreef:
(quote)

dat is niet zo moeilijk , ze belazeren de boel tijdens de loting .

Het is algemeen bekend dat duitsers cheaten.

Mezelf schreef:
(quote)

Het is algemeen bekend dat duitsers cheaten.

Ach, houd toch op....

Donny Tourette
Nicolage Rico schreef:
Kuijt is ook niet zeer technisch en geen controleur. Hij heeft andere kwaliteiten.

Draven? In andermans holletje kruipen?

Donny Tourette schreef:
Draven? In andermans holletje kruipen?

Dat jij aan zulke dingen denkt tijdens het voetbal zegt meer iets over jou dan over Dirk Kuijt.

Ik wist dat Dirk Kuijt goed was voor de teamgeest, maar Donny geeft daar weer een andere draai aan.

De Jong vind ik toch wel een betere voetballer geworden bij HSV. Tegen Wales (ok, niet de sterkste tegenstander) deed hij alles goed wat hij maar goed kon doen. Het is misschien geen Gattuso of Mascherano, maar ik vind hem toch wel beter dan De Zeeuw en Engelaar.

Donny is idd gecharmeerd van het mannenvolk.

De Jong in de basis is echt een lachertje. Het schijnt dat de training van de Italianen even werd afgebroken en daarna onder luid gelach werd hervat.

Joy4ever schreef:
Donny is idd gecharmeerd van het mannenvolk.

De Jong in de basis is echt een lachertje. Het schijnt dat de training van de Italianen even werd afgebroken en daarna onder luid gelach werd hervat.

Donny Tourette
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat jij aan zulke dingen denkt tijdens het voetbal zegt meer iets over jou dan over Dirk Kuijt.

Ik weet dat je een fan bent van Kuijt maar ik vind het een waardeloze voetballer en bovenal een walgelijk figuur. Geen idee wat Benítez, behalve zijn enorme loopvermogen en zogenaamde 'werklust' (dom achter een bal aan rennen terwijl je die toch allang kwijt bent) , in hem ziet. Heeft het bij Liverpool als spits nooit waar kunnen maken en wordt nu vooral gebruikt als verkapte rechtermiddenvelder. Vooral voetbaltechnisch zwáár onder de maat. Laten we het er maar op houden dat het nooit mijn speler zal worden.

De Jong ben ik overigens ook niet kapot van.

Ach, ik denk sowieso niet dat de Italianen wakker hebben gelegen van onze verdediging. Ik zou willen dat Van Basten Bouma gewoon een kans zou geven, en niet als we al met 3-0 achterstaan het liefst
Dat De Jong zoveel wordt verweten hier snap ik niet helemaal, hij doet echt niet onder voor eeuwige opdravers (waarom eigenlijk?) zoals Melchiot of De Zeeuw. En al helemaal niet voor Mathijsen, meneer "laat je mannetje maar lopen, want ik ben het overzicht nu al kwijt"
De voorkeuren van Van Basten zullen wel altijd in raadselen gehuld blijven denk ik..

Kuijt vind ik nog stukken logischer dan Mathijsen of Melchiot (staat die uberhaupt in de basis bij hekkensluiter Wigan?)
Kuijt is op meerdere plaatsen inzetbaar en hij kan derhalve vele spelers als nodig vervangen.

Donny Tourette schreef:
(quote)

Ik weet dat je een fan bent van Kuijt maar ik vind het een waardeloze voetballer en bovenal een walgelijk figuur. Geen idee wat Benítez, behalve zijn enorme loopvermogen en zogenaamde 'werklust' (dom achter een bal aan rennen terwijl je die toch allang kwijt bent) , in hem ziet. Heeft het bij Liverpool als spits nooit waar kunnen maken en wordt nu vooral gebruikt als verkapte rechtermiddenvelder. Vooral voetbaltechnisch zwáár onder de maat. Laten we het er maar op houden dat het nooit mijn speler zal worden.

De Jong ben ik overigens ook niet kapot van.

Ik ben helemaal geen fan van Kuijt. Ik denk dat hij tekort komt voor de échte top. Hij zal ook geen dragende speler zijn voor Oranje, wel een waterdrager waar we er weinig van hebben.

tondeman
Misschien Kuijt eens op rechtsback zetten, vast beter dan Melchiot of Drooijer. Alleen blijft het gissen of ie de buitenspelregel snapt...

Donny Tourette
Sorry, vergissing van mijn kant. Daar zijn we het dan in ieder geval over eens.

Het voordeel van Kuijt is wel dat ie Grosso (die speelt als Panucci toch niet meedoet) een beetje in kan tomen.

Overigens is Matthijsen in de Bundesliga Luca Toni steeds de baas geweest, dus het cynisme vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Eén beroerde wedstrijd en je bent in Nederland voor de rest van je leven een prutser.

Donny Tourette
Ach, een prutser is misschien wat overdreven, maar om nou te zeggen dat ik rustig op de bank ga zitten als ik zijn naam in de opstelling zie verschijnen...

Kos
Ik ben toch op best wat online fora geweest in de afgelopen jaren, maar nergens zo weinig voetbalkennis gezien als hier. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:29 uur

geplaatst: vandaag om 17:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.