MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Kos schreef:
Ik ben toch op best wat online fora geweest in de afgelopen jaren, maar nergens zo weinig voetbalkennis gezien als hier. .

Ben ik het voor het eerst sinds lange tijd weer eens met je eens

Donny Tourette
Verstandige jongen, die Kos.

Kos schreef:
Ik ben toch op best wat online fora geweest in de afgelopen jaren, maar nergens zo weinig voetbalkennis gezien als hier. .

en dat verbaast je? Voetbal is hier een bijzaak. Een erg leuke trouwens. Maarruh, doe eens een voorspelling voor beide wedstrijden vanavond, Kenner-Kos.

Kos de grote kenner

Ik vind de voetbalkennis hier nog altijd die van jan met de pet op straat overtreffen eerlijk gezegd. De meeste hier weten tenminste wie er in de selectie zijn opgenomen en wie de tegenstanders zijn.
De man met de oranje klomp loopt volgens mij nu al als een josti te schreeuwen op straat met zijn lullige flesje bier en heeft behalve het woord "goal" helemaal geen benul van het spelletje

herman schreef:
Het voordeel van Kuijt is wel dat ie Grosso (die speelt als Panucci toch niet meedoet) een beetje in kan tomen.

Overigens is Matthijsen in de Bundesliga Luca Toni steeds de baas geweest, dus het cynisme vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Eén beroerde wedstrijd en je bent in Nederland voor de rest van je leven een prutser.

Volgens mij geldt voor De Jong ook dat hij een goed seizoen heeft, en die is nog amper getest in het NL elftal, dus waarom daar cynisch over doen snap ik al helemaal niet.

Kos schreef:
Ik ben toch op best wat online fora geweest in de

Zeker op www.nec.nl ? Daar wel veel voetbalkennis gezien zeker?

tondeman
jan met het brulshirt

Maarre, die Mathijsen mist toch duidelijk de snelheid om op topniveau te spelen. In de zone is ie nog redelijk, maar als mandekker is ie zo pover... Ook tegen Wales was ie 1x helemaal de weg kwijt...
Van Basten moet gewoon risico nemen en Boulahrouz op stellen. Al heeft die al lang geen wedstrijd gespeeld, hij is wel in staat een man uit te schakelen.

Gelukkig is Toni ook niet zo snel. Nu Mathijsen niet opstellen tegen Toni staat gelijk aan z'n kop eraf hakken: je hebt geen zak meer aan 'm de rest van het tournooi. Hij heeft het goed gedaan tegen Toni, zoals al eerder opgemerkt.

Donny Tourette
hanzie28 schreef:
Gelukkig is Toni ook niet zo snel.

Maar wel gehaaid.

Kos
. ook lekker serieus op ingaan allemaal.

Donny Tourette schreef:
(quote)

Maar wel gehaaid.

Yep, en aangezien het verdedigend niet zo top is, zou ik zoveel en zover mogelijk vooruit proberen te verdedigen. Kom je toch op Kuijt uit

Anyway, het maakt allemaal weinig uit. Optisch gaan we het natuurlijk fantastisch doen, maar de Italianen versieren heus wel weer een hoekschop, vrije trap of penalty om de gelijkmaker en/of winnende treffer te maken. Misschien moet je wel de 11 opstellen die hier het meest van doordrongen zijn. Zo'n wildebras als Boulahrouz, misschien dan toch maar even niet vanavond.

Neuh, dat Oranje wordt van de mat gespeeld en mag blij zijn dat het slechts 0-2 wordt.

Doe eens optimistisch: 3-2

Ik heb 1-1 gegokt, maar dat was wel ingegeven door enig chauvinisme.

Van der Vaart lijkt me wel leep genoeg om zo'n Italiaan te foppen. Denk verder dat we meer te duchten hebben van Di Natale dan Toni eigenlijk.

herman schreef:
Ik heb 1-1 gegokt, maar dat was wel ingegeven door enig chauvinisme.

Voor mij geldt exact hetzelfde.

Hmm, die Italo's moeten we ook weer niet overschatten:
-ze beginnen een tournooi altijd dramatisch
-zij zijn nu wel heel erg zelfverzekerd, op het arrogante af (door 2006)
-Marco kent ze als geen ander
-Marco heeft een gouden lul

1-1 lijkt me realistisch en als we slim spelen winnen we.

Der Effe
Het wordt 7-1 met 6 penalties voor Italie en alle Juventus spelers aan de dope.

Aan de andere kant 6 GEMISTE penalties voor Nederland

Der Effe
Het wordt denk ik 7-1 voor Nederland, Buffon kijkt ook naar Voetbalvrouwen namelijk.

dix
Paap_Floyd schreef:
Neuh, dat Oranje wordt van de mat gespeeld en mag blij zijn dat het slechts 0-2 wordt.

ook mijn gok

0-2 als het meezit, maar ik denk dat er ook nog wel een derde ingaat.

Mmm. Ik ben duidelijk niet de enige met 0-2.

Ik doe niet mee aan die oranje-gekte.

Flauwe wedstrijd hoor.
Die Fransen , tjah .. 'Gene vette'

1e voorspelling van vandaag is alweer goed Wat een saaie wedstrijd zeg. Ik verwachte al bar weinig van de Fransen maar dit sloeg alles. Geen enkele echte kans weten te creëeren.

Nu denk ik dat het vanavond 0-2 word, met doelpunten van Toni en Pirlo.

Brain Stew schreef:
Ik doe niet mee aan die oranje-gekte.

Droog.

Jeej weer goed voorspelt tot nu toe alleen Duitsland - Polen fout (ik had 1-0)

ehm

Oke, die eerste was natuurlijk duidelijk buitenspel. Maar ik ben positief verrast door het spel van Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.