MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
JAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Oké, dit hebben er dus maar weinig als ruststand ingevuld in de diverse ek-pouls.

Urbanoetang schreef:
Oke, die eerste was natuurlijk duidelijk buitenspel.

Dick Jol heeft net naar de NOS gebeld, dus was het geen buitenspel.

Lukas schreef:
(quote)

Dick Jol heeft net naar de NOS gebeld, dus was het geen buitenspel.

Nee, ik zag het net. Toch wel een enorm rare regel vind ik het hoor. Speler is buiten de lijn gevallen en daarom is het geen buitenspel. Tja.

Urbanoetang schreef:
(quote)

Nee, ik zag het net. Toch wel een enorm rare regel vind ik het hoor. Speler is buiten de lijn gevallen en daarom is het geen buitenspel. Tja.

Geen rare regel juist. Volkomen logisch eigenlijk. Anders zou ik ook over de doellijn kruipen.

kArIzMa_TuRk
Zozo, 2-0 al.

Maar de eerste was gewoon offside. (de speler lag buiten de lijn)

Lukas schreef:
(quote)

Geen rare regel juist. Volkomen logisch eigenlijk. Anders zou ik ook over de doellijn kruipen.

Ja oke, is ook weer zo. Maar ik dacht dat hij eroverheen gestompt werd en zich had bezeerd?

Urbanoetang schreef:
(quote)

Ja oke, is ook weer zo. Maar ik dacht dat hij eroverheen gestompt werd en zich had bezeerd?

Mja, dan was het bovendien Buffon die hem blesseerde.

Lukas schreef:
(quote)

Mja, dan was het bovendien Buffon die hem blesseerde.

Hm, dat kan ik dan verkeerd gezien hebben. Het liep allemaal gelukkig in ons voordeel.

kArIzMa_TuRk
Mooie wedstrijd!

Vernederend voor Italië.

Pink Queen
Ja ja ja, JAJAAAAAAA JAAAAAAAAAHAAAAAAA.

Wat heerlijk dat die azijnpissers die Nederland al van tevoren afschreven de deksel zo op hun neus hebben gekregen.
Geweldige wedstrijd. Geen enkele speler die niet goed was bij Nederland (hoewel ik nog steeds mn hard vast houdt als de bal binnen een cirkel van 10 meter van Matijssen komt).
Positief opgevallen: Engelaar, wat heeft die geweldig gespeeld.
Van Bronckhorst: , ik heb hem altijd een overschatte voetballer gevonden, maar moet hier toch mijn ongelijk erkennen (ja, Pink Queen is groot in verlies en nederig in victorie ).

De Leeuw is dus los, maar laat hem de huid niet verkopen alvorens de beer geschoten is, want Italië had ook wel erg goede kansen.

Wat viel Italie tegen zeg. Ongelovelijk. Ik heb ze in jaren nog nooit zo slecht zien spelen als vanavond. En daar tegenover heb ik in jaren Nederland nooit zo goed zien spelen. Verdiende overwinning natuurlijk. Maar wat is het toch jammer dat Italie telkens weer zijn tegenstander onderschat, want volgensmij ligt het probleem voor een groot gedeelte ook bij de arrogantie van de italianen. Nergens leken ze in paniek te raken en het leek voor mij wel alsof ze dachten: "Oh, het komt nog wel goed. Het is Nederland maar. We scoren er zo wel even 3" Eigenlijk het enige wat ik tegen de Italiaanse ploeg heb, dat ze zich zo superieur voelen en daarom vaak andere ploegen onderschatten. Voor de rest vind ik het een geweldige ploeg, vooral de sfeer die zij uitademd.

Maarja, Nederland blijft natuurlijk de mooiste ploeg. En het is natuurlijk een geweldige uitslag.

Wat een geweldige wedstrijd zeg! Echt fantastisch!

Italie

En wie helemaal fantastisch speelde:

KHALID BOULAHROUZ!!!!

Engelaar ook erg goed.

yep, maar wie eigenlijk niet!

Kos
Pink Queen schreef:

Positief opgevallen: Engelaar, wat heeft die geweldig gespeeld.
.

Mwa, dat viel nogal mee hoor.

De eerste helft was ie zo nerveus dat hij alleen balletjes breed gaf, zeer ergerlijk.
En de tweede helft kreeg hij zowaar enorm veel ruimte zodat ie af en toe eens een fatsoenlijke bal kon geven.

Niet eromheen draaien. Bronckhorst was de man vandaag

Kos schreef:
(quote)

Mwa, dat viel nogal mee hoor.

De eerste helft was ie zo nerveus dat hij alleen balletjes breed gaf, zeer ergerlijk.
En de tweede helft kreeg hij zowaar enorm veel ruimte zodat ie af en toe eens een fatsoenlijke bal kon geven.

Hij staat er als controlerende middenvelder met een breed veld natuurlijk ook vooral om naar de zijkant te delegeren. Ik vond hem juist lekker strak inpassen steeds, zodat het spel van breed juist naar voren kan.

Donny Tourette
Engelaar deed het prima, heeft gewoon gedaan wat ie moest doen.

Italië was wel erbarmelijk slecht zeg. Een middenveld met Gattuso, Pirlo én Ambrosini (waarom geen De Rossi?) is gewoon teveel van het goede. Alleen Buffon komt wat mij betreft in aanmerking voor een voldoende.

Donny Tourette schreef:
Engelaar deed het prima, heeft gewoon gedaan wat ie moest doen.

Italië was wel erbarmelijk slecht zeg. Een middenveld met Gattuso, Pirlo én Ambrosini (waarom geen De Rossi?) is gewoon teveel van het goede. Alleen Buffon komt wat mij betreft in aanmerking voor een voldoende.

De Rossi had een blessure of iets? In ieder geval kon hij niet spelen dacht ik. En hopelijk herstelt Cannavaro zich snel zeg! Als iemand Italie nog op de been kan brengen is hij het wel.

Wat een waanzinnige wedstrijd!! Memorabel!! Toen ik de opstelling zag hard ik er een hard hoofd in, maar gelukkig zat ik er helemaal naast!! Fantastisch!!

Dat is iets dat de nitwits bij de NOS (zijn alnet zo erg als die mongolen met kazen en klompen op hun harses) over het hoofd hebben gezien: Italië was helemaal niet goed.. kwamen pas tot enkele krampachtige kansen toen het al te laat was, nadat ze die misten, kwam Nederland natuurlijk met de eeuwige wet: mis je teveel kansen, komt het tegendoelpunt altijd aan de andere kant
Verder speelde Nederland absoluut prima en waren Sneijder, Gio en zelfs Kuijt absolute uitblinkers. Als ze nuchter blijven en deze mate van motivatie en gedrevenheid vasthouden komen ze beslist ver.
Alleen nu wel dagelijks trainen op penalties.. die komen er onherroepelijk weer eens aan vanaf de kwartfinales

Kos
Lukas schreef:

Hij staat er als controlerende middenvelder met een breed veld natuurlijk ook vooral om naar de zijkant te delegeren. Ik vond hem juist lekker strak inpassen steeds, zodat het spel van breed juist naar voren kan.

Kom nou toch, z'n handelingssnelheid was 3 maten lager dan iedereen op het veld.

Kos schreef:
(quote)

Kom nou toch, z'n handelingssnelheid was 3 maten lager dan iedereen op het veld.

Mwah, daar heb je een heel klein beetje gelijk in, hij moest een enkele keer aan het tempo wennen. Zijn inspeelpass is echter een verademing. Ik vind Sneijder vaak nog trager trouwens, die heeft een bal soms pas na drie keer onder controle.

Donny Tourette
Als Donadoni ballen had gehad had hij niet Di Natale maar Ambrosini eraf gehaald. Ik bedoel, je staat 2-0 achter... dan probeer je toch iets te forceren? Onbegrijpelijk.

lol, Sneijder traag ....

Zeker niet, zijn balaanname vond ik juist erg sterk en snel wegdraaiend van de man.

Sowiso europees kampioen

Nederland ownt keihard

Donny Tourette schreef:
Als Donadoni ballen had gehad had hij niet Di Natale maar Ambrosini eraf gehaald. Ik bedoel, je staat 2-0 achter... dan probeer je toch iets te forceren? Onbegrijpelijk.

Inderdaad. Di Natale speelde geen eens een slechte wedstrijd. Haal dan in ieder geval Camoranesi eraf. Die zag je veel minder dan Di Natale.

Verder vond ik Del Piero toch ook goed spelen.

In Overigen > Algemeen > Wie word er Europees Kampioen 2008?:

Ik zelf denk dat Nederland nu zich echt heeft bewezen als titelkandidaat. Toch denk ik nog steeds dat ze het net niet halen (finale of halve finale uitgeschakeld). Ik gok toch nog steeds op een comeback van Italie. Verder denk ik dat Duitsland ook een grote kans maakt. Wat denken jullie?

Donny Tourette
Kroatië, Duitsland of Portugal. Al kan het natuurlijk alle kanten op, want de bal is rond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.