Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2008, 23:59 uur
Ik denk dat uit Poule A/B Portugal en Duitsland uitkomen en uit C/D Nederland en Italië. Dan zal het spannend gaan worden.
Droomfinale: Italië - Portugal
Ook leuk: Nederland - Duitsland
Ik hoop Portugal of Italië als winnaar, maar ik vrees Duitsland.
Droomfinale: Italië - Portugal
Ook leuk: Nederland - Duitsland
Ik hoop Portugal of Italië als winnaar, maar ik vrees Duitsland.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:05 uur
Ik zie Duitsland ook nog steeds als grootste kandidaat.. spelen altijd pressie en bij penaltyreeksen is er niet tegen te beginnen. Het enige verschil is dat ze nu zowaar enkele sympathieke spelers hebben, hopelijk werkt dat tegen ze 

0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:12 uur
Misschien handig om dit gewoon eens tot 'voetbaltopic' te dopen, ipv 'wat is je favoriete voetbalclub'?
0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:13 uur
Donny Tourette schreef:
Kroatië, Duitsland of Portugal. Al kan het natuurlijk alle kanten op, want de bal is rond.
Kroatië, Duitsland of Portugal. Al kan het natuurlijk alle kanten op, want de bal is rond.
Waarom Kroatie? Ze speelden zo zwak tegen Oostenrijk. Oostenrijk had daar meer de 3 punten verdiend dan Kroatie.
Portugal zou ook nog goed kunnen inderdaad. Toch vrees ik ook enorm voor Duitsland. Dat zou me echt boos maken

0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:16 uur
Lukas schreef:
Misschien handig om dit gewoon eens tot 'voetbaltopic' te dopen, ipv 'wat is je favoriete voetbalclub'?
Dat idee ligt er inderdaad al een tijdje. Ik zal het nu maar eens aanpassen. Eens kijken hoeveel voetballiefhebbers de weg niet meer terug kunnen vinden.

0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:25 uur
Waarom Kroatie? Ze speelden zo zwak tegen Oostenrijk. Oostenrijk had daar meer de 3 punten verdiend dan Kroatie.
Openingswedstrijden zeggen niet zoveel.
Trouwens, wat een wedstrijd.

Gewoon de wereldkampioen vloeren met 3-0.

0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:29 uur
0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:32 uur
Nou ja, even van het moment genieten de aankomende dagen kan geen kwaad toch?
Denk niet dat veel mensen zo'n uitslag hadden verwacht
Vrijdagavond is weer een heel ander verhaal.
Denk niet dat veel mensen zo'n uitslag hadden verwacht

Vrijdagavond is weer een heel ander verhaal.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:34 uur
Lukas schreef:
(quote)
Precies

En zelfs al zeggen openingswedstrijden niet zoveel, dan blijft het apart om Kroatie voor titelkandidaat aan te zien.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 00:37 uur
Mja, ik heb best wat toernooien gezien, waarin de uiteindelijke kampioen begon met een baggerwedstrijd en soms zelfs verloor. Als je zo slecht speelt en dan toch nog wint ben je een titelkandidaat.
We kunnen inderdaad nog laatste worden in de poule.
Maar deze wedstrijd is binnen.
We kunnen inderdaad nog laatste worden in de poule.
Maar deze wedstrijd is binnen.

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:01 uur
Als Ajax fan moet ik zelfs zeggen dat Mr Gio toch wel de man was, hopelijk speelt hij net zo tegen Frankrijk.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:04 uur
Ik kan me ook niet herinneren dat ik Gio ooit zo goed heb zien spelen. Ongelooflijk. Feyenoord mag wel uitkijken dat ie straks niet wordt weggekocht. 
De BBC sloot net af met de 2e goal van Nederland en haalde de term totaalvoetbal van stal. Verdedigen = aanvallen.

De BBC sloot net af met de 2e goal van Nederland en haalde de term totaalvoetbal van stal. Verdedigen = aanvallen.

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:07 uur
Het zou een bruikbare speler voor Ajax kunnen zijn, Marco haal hem over 

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:12 uur
Dit leek inderdaad wel weer op een soort van totaalvoetbal.. iedereen stond op iedere positie leek het soms wel. Ik zou het omschakelvoetbal willen dopen 

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:14 uur
Als je Frankrijk en Roemenië zag spelen moet dat gewoon een walkover worden.
Wel grappig. Ik kom net aan op Schiphol vanuit Londen en vraag aan de eerste de beste persoon die we tegenkomen hoeveel het is: "Het staat 2-0 voor Nederland" "Echt niet!". Eerste de beste café binnengelopen en de wedstrijd daar maar afgekeken
. Complete ownage. Erg leuk, vooral als je al dat bookie gedoe het hele weekend in Londen hebt gezien. Nederland zou niet echt een kans maken.
Wel grappig. Ik kom net aan op Schiphol vanuit Londen en vraag aan de eerste de beste persoon die we tegenkomen hoeveel het is: "Het staat 2-0 voor Nederland" "Echt niet!". Eerste de beste café binnengelopen en de wedstrijd daar maar afgekeken
. Complete ownage. Erg leuk, vooral als je al dat bookie gedoe het hele weekend in Londen hebt gezien. Nederland zou niet echt een kans maken.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:15 uur
herman schreef:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik Gio ooit zo goed heb zien spelen. Ongelooflijk. Feyenoord mag wel uitkijken dat ie straks niet wordt weggekocht.

Diezelfde BBC zei: In the pool of death only holland is alive and kicking.

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:20 uur
Nederland is nu ook wel omhoog geknald bij de bookies. Staan nu 2e achter Duitsland geloof ik, terwijl ze eerst nog 6de stonden.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:20 uur
Zelfs CNN kwam met deze kop....Rampant Netherlands crush sorry Italy 

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:29 uur
We kunnen even trots zijn, maar laat het alsjeblieft geen toevallig incident zijn.. zoals die 6-1 tegen joegoeslavie destijds, toen zouden we het ook wel even gaan doen. Van de afloop krijg ik nog steeds kotsneigingen 
En nogmaals, ik vond Italie bijzonder pover spelen vanavond, maar dat is kennelijk iedereen niet zo opgevallen.

En nogmaals, ik vond Italie bijzonder pover spelen vanavond, maar dat is kennelijk iedereen niet zo opgevallen.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:31 uur
We kunnen even trots zijn, maar laat het alsjeblieft geen toevallig incident zijn.. zoals die 6-1 tegen joegoeslavie destijds
Dat was geen incident want Italië werd die wedstrijd erna ook compleet weggespeeld. Ze vergaten alleen nogal kneuzig te scoren.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:32 uur
Zelfs in Japan waren ze uitzinnig over Marco & co :
日本は、東アジアの東方、太平洋の西部にある島国である。領土は、本州、北海道、九州、四
日本は、東アジアの東方、太平洋の西部にある島国である。領土は、本州、北海道、九州、四

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:34 uur
Dat was natuurlijk ook wel ten dienste van Nederland, doordat ze de spelers uit positie trokken.
Vond Buffon, Pirlo en Zambrotta trouwens nog best goed spelen. Kan me voorstellen dat Roemenie eraan gaat vrijdag... Als Nederland dan van Frankrijk wint, zijn we poulewinnaar.
edit: En wat BoordAppel zegt. Wat een immens droevige wedstrijd was dat overigens.
Vond Buffon, Pirlo en Zambrotta trouwens nog best goed spelen. Kan me voorstellen dat Roemenie eraan gaat vrijdag... Als Nederland dan van Frankrijk wint, zijn we poulewinnaar.
edit: En wat BoordAppel zegt. Wat een immens droevige wedstrijd was dat overigens.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:43 uur
Ik vond ze weinig fit en gedreven overkomen eerlijk gezegd.. de verdediging stond soms zelfs te klunzen, dat zie ik niet vaak bij Italie. Met name Materazzi, Cameronesi en ook Toni wisten totaal niet te overtuigen.. Het zal wel verrassing zijn geweest na zulke onverwachte tegengoals, maar dan nog. Toni voor open doel meters over 
En die ellendematch in 2000 was natuurlijk evenwel typerend voor hoe het vaker is gegaan. Ik hoop dus ook dat er keihard op pingels wordt getraind nu..

En die ellendematch in 2000 was natuurlijk evenwel typerend voor hoe het vaker is gegaan. Ik hoop dus ook dat er keihard op pingels wordt getraind nu..

0
geplaatst: 10 juni 2008, 01:52 uur
Toni moest hem over Van der Sar heen schieten en die is nu eenmaal lang. Zo vraag ik me ook af waarom Van Persie hem op het eind niet gewoon links in de goal schiet...
Maar goed, er zullen ook wel moeilijkere wedstrijden aankomen.
Maar goed, er zullen ook wel moeilijkere wedstrijden aankomen.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 02:00 uur
Dat denk ik zeker ja. Het is hoe dan ook een mooie opsteker. Ze zijn in decennia niet zo sterk aan een toernooi begonnen in elk geval. Of wellicht helemaal nooit zelfs. Frankrijk moet een te nemen bres zijn als ze zo spelen en Roemenie zeker.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 02:26 uur
Morgen/vandaag hoop ik ook wel op een stunt van Hiddink,....
Zou het niet mooi zijn Nederland vs Rusland in de kwartfinale.
Zou het niet mooi zijn Nederland vs Rusland in de kwartfinale.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 02:34 uur
Kom net uit de kroeg zeilen en alles is waarschijnlijk al gezegd, Italië zwak, Kos die maar niet enthousiast kan worden, openingswedstrijden die niets zeggen, het zal allemaal wel.
lebowski zegt: wat een gweldige avond! Morgen lekker naar het koffiehuis, cafe au lait, twintig kranten en maar lezen
lebowski zegt: wat een gweldige avond! Morgen lekker naar het koffiehuis, cafe au lait, twintig kranten en maar lezen

0
geplaatst: 10 juni 2008, 05:25 uur
En wat zeggen de 'buren'? :
ZDF: Niederländer düpieren den Weltmeister
ARD: Debakel für Italien: Niederlande überrollen den Weltmeister
France Football: FLAMBOYANTS PAYS-BAS ; Les Pays-Bas humilient l'Italie
BBC: Classy Dutch too strong for Italy;
Netherlands took a firm grip on Euro 2008's so-called "Group of Death" by winning a classic encounter with Italy.
Sporza: Nederland zet wereldkampioen voor schut. Een zwierig Nederland kon zich geen beter begin van het EK wensen. Het overspoelde wereldkampioen Italië met 3-0-cijfers.
CNN: Rampant Netherlands crush sorry Italy
RAI: Disastro Azzuro
Gazetta Della Sport: L'UMILIAZIONE; Una lezione magistrale

ZDF: Niederländer düpieren den Weltmeister
ARD: Debakel für Italien: Niederlande überrollen den Weltmeister
France Football: FLAMBOYANTS PAYS-BAS ; Les Pays-Bas humilient l'Italie
BBC: Classy Dutch too strong for Italy;
Netherlands took a firm grip on Euro 2008's so-called "Group of Death" by winning a classic encounter with Italy.
Sporza: Nederland zet wereldkampioen voor schut. Een zwierig Nederland kon zich geen beter begin van het EK wensen. Het overspoelde wereldkampioen Italië met 3-0-cijfers.
CNN: Rampant Netherlands crush sorry Italy
RAI: Disastro Azzuro
Gazetta Della Sport: L'UMILIAZIONE; Una lezione magistrale

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.