MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Oranje en USA zijn het beste van het beste en nog is het niet om aan te gluren

Outlaw104 schreef:
Dat vindt Teunnis vast niet leuk...

Er zit nu een schoenafdruk op mijn tv-scherm.

gigage schreef:
Dus het uitgegeven belastinggeld aan al die sporten is niet op open kanaal te volgen, raar toch eigenlijk. Of heb ik die trainingstripjes niet betaald?

Ik heb liever dat het geld naar de sporters gaat dan dat de NOS voor vele miljoenen sporten uitzendt waar toch weinig mensen naar zouden kijken en bovendien ook via Eurosport te volgen zijn.

Ha, ik zie de US scoren, krijg vervolgens telefoon en als ik weer opgehangen heb staat het nog steeds 0-0. It's magic!! (en blijkbaar buitenspel)

Wereldgoal Miedema

gigage schreef:
Nos heeft die rechten niet om meer dan 1 live sport te laten zien. Ook niet online.

Ah, deze bezuiniging maakt het een en ander duidelijk

Er wordt wel verdacht veel over de verboden sport gesproken, waar blijven de mods?!!

luigifort schreef:
Oranje en USA zijn het beste van het beste en nog is het niet om aan te gluren
Jep, Inge de Bruijn kan ook niet zwemmen, en Hassan heeft een conditie van niks vergeleken met hun mannelijke evenknieën. Bij voetbal moet dit echter altijd weer worden benadrukt.

Ik zie gewoon wat ik zie, de eerste 10 mins was dramatisch...

Gisteravond zag ik nog slechter voetbal.

jasper1991 schreef:
(quote)
Jep, Inge de Bruijn kan ook niet zwemmen, en Hassan heeft een conditie van niks vergeleken met hun mannelijke evenknieën. Bij voetbal moet dit echter altijd weer worden benadrukt.

Mwaa slechte vergelijking. Bij vrouwenvoetbal is het toch altijd gelijk een stuk minder intens dan bij de mannen, daar heb ik bij hockey/zwemmen/wielrennen/tennis/etc geen last van. Wellicht dat een kleiner veld een verschil kan maken ofzo?

Amerika is gewoon beter...

crosskip schreef:
(quote)

Mwaa slechte vergelijking. Bij vrouwenvoetbal is het toch altijd gelijk een stuk minder intens dan bij de mannen, daar heb ik bij hockey/zwemmen/wielrennen/tennis/etc geen last van. Wellicht dat een kleiner veld een verschil kan maken ofzo?
Nee, heeft met machismo dat rond voetbal hangt te maken.

Je bent gewoon aan het zoeken nu
Sifan en Inge zijn allebei top. Wat wij laten zien nu is erg matig. Heeft niks met gender etc te maken...

Ik mag hopen dat vd Sanden in de rust gewisseld wordt...behalve hard lopen kan die er werkelijk helemaal niets van.

Leuk hoor 13-1 van China winnen, maar zodra ze onder druk gezet worden kunnen ze ineens bijna niks meer...

jasper1991 schreef:
(quote)
Nee, heeft met machismo dat rond voetbal hangt te maken.

Ja goed argument verder. De vrouwelijke coach van het vrouwenelftal van Chelsea is het in ieder geval al met me eens.

Mag je wel over vrouwenvoetbal praten in dit topic?

Poek schreef:
(quote)

Ik heb liever dat het geld naar de sporters gaat dan dat de NOS voor vele miljoenen sporten uitzendt waar toch weinig mensen naar zouden kijken en bovendien ook via Eurosport te volgen zijn.

Dat snap ik niet. Dus NL sponsort de olympische sporters om vervolgens ervoor te betalen om ze te mogen zien.

gigage schreef:
(quote)

Dat snap ik niet. Dus NL sponsort de olympische sporters om vervolgens ervoor te betalen om ze te mogen zien.

De NOS laat toch gewoon alle Nederlandse sporters zien? Sporten als basketbal en mannenvoetbal niet, maar daar doen ook geen Nederlandse teams mee.

Maar ik mag toch niet kiezen? Maakt ook niet uit verder, ik vind het vreemd.

Die Miedema is wel echt een fenomeen he, wat een killer.

Vivianne...ik ben stapelgek op jou

Wat een slechte penalty, maarja tis NL, dus ook weer niet vreemd...

Nu wint USA, 100 procent...

Neem nog een glaasje azijn of ga de natuur in, uitwaaien

yeahyeahyeah schreef:
Die Miedema is wel echt een fenomeen he, wat een killer.

Die mag van mij zo in de spits van haar favoriete club want wat er nu staat...

Er zijn in ieder geval genoeg doelpunten afgekeurd...

Daar hebben we het penalty syndroom weer...

NL falers, dat zie je aan alles. Stralen onzekerheid uit, altijd. USA straalt kracht uit...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.