MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Ik ga altijd voor de hockeyvrouwen
Ik ben dan ook hetero

Bonevacia

Prachtig resultaat voor Bonevacia!

Hij is ook al "blij"

Volgens mij hebben we een nieuwe Churandy Martina

Beetje koele reactie vond ik het

Kutregen in Tokio

luigifort schreef:
Kutregen in Tokio
Nederlandse atleten zouden daarbij in het voordeel moeten zijn...
EDIT: en dat blijkt!

Sedoc doet het trouwens ook prima, gepassioneerde en belezen analyses

Sedoc een aanwinst ja

Greg is al een tijdje aan boord, hoor.
Ik vind hem wel leuker in combinatie met Dione
Tom zou ik voorgoed zijn verborgen verleden laten onderzoeken.

Ik kijk alleen tijdens de OS

Ik vind Tom nog wel een gezelligerd. Ik had er moeite mee toen Tom Jack verving voor Studio Voetbal, maar ook dat wende wel...

Tom is ook een prima kerel, maar hij weet de helft van de tijd niet waar het over gaat

Nou, Sifan, altijd zo nonchalant

johan de witt schreef:
Tom is ook een prima kerel, maar hij weet de helft van de tijd niet waar het over gaat

Nee, is tamelijk verstrooid

Ik denk die loopt nog een rondje

Overtuigend gewonnen!

Wat een geweldige race van Sifan

Dacht nog even dat die nummer 2 dichterbij kwam, maar toen zette ze nog even een sprint in zeg!

Appeltje eitje

SIFAN FENOMEEN

jasper1991 schreef:
Ik denk dat na een stijgende lijn sinds Sydney 2000 deze spelen een achteruitgang zullen worden ten opzichte van Rio. Acht keer goud was op zich ook een prachtige prestatie.
Ik begin inmiddels hieraan te twijfelen...
Er komt nog best wat aan namelijk: Sifan, Femke Bol, hockeyvrouwen, baanwielrenners, handbaldames (als outsider) en openwaterzwemmers moeten wel 3x goud bij elkaar kunnen sprokkelen.

Sifan

En ook fijn dat het er voorlopig nog niet op lijkt dat de Britten gaan domineren met het baanwielrennen. Al bestaat er nu de kans dat bij de mannelijke sprinters het alsnog erg eenzijdig gaat worden. Liever toch wel een beetje tegenstand voor Nederland.

jasper1991 schreef:
(quote)
Er komt nog best wat aan namelijk: Sifan, Femke Bol, hockeyvrouwen, baanwielrenners, handbaldames (als outsider) en openwaterzwemmers moeten wel 3x goud bij elkaar kunnen sprokkelen.

Femke Bol zou ik ook outsider noemen. Maar met alleen al de hockeyvrouwen en de baanwielrenners (sprint en teamsprint) zou minder dan 3x goud enorm verrassend zijn.

Als ik een prognose moet doen, dan zou ik zeggen: nog 7x goud, 5x zilver, 4x brons.

jasper1991 schreef:

Bekkering en Duetz maken nog kans op goud bij het zeilen (ze staan bovenaan met nog 1 race te gaan). En Fontijn iets van 25% kans op goud bij het boksen?

Schoppenaas Kamminga

Waterpolo dames hebben ook nog kans op een medaille.

Ik denk wel dat het voor Sifan op de 1500m en 10km een stuk lastiger gaat worden om goud te halen, op beide afstanden toch wel 1 concurrente die minimaal gelijkwaardig is en sowieso dit jaar al sneller was. Ik gaf haar vooraf sowieso al de meeste kans op de 5km, gelukkig heeft ze die kans ook meteen verzilverd...eh verguld

Bekkering/Duetz, waterpolodames inderdaad, en Fontijn heeft al een medaille. Mijn lijst was niet uitputtend hoor. Hoe dan ook: deze spelen kunnen wel eens de beste ooit voor Nederland worden als het mee zit. In Sydney haalden 'we' twaalf keer goud.

Epische finale 400 m horden bij de mannen, met Warholm die even het wereldrecord verpulverd en een nieuwe tijd neerzet van 45.94

Ook leuk, het machtsvertoon van de Belgische hockeyheren met SC-fenomeen Hendrickx. Hopelijk nu wel goud donderdag

Bizar wat een krachtsexplosie bij de start van de teamsprint.

Ik word al moe als ik naar de AH fiets...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:39 uur

geplaatst: vandaag om 15:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.