Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 13:33 uur
Ik ga altijd voor de hockeyvrouwen 
Ik ben dan ook hetero
Bonevacia

Ik ben dan ook hetero

Bonevacia

2
geplaatst: 2 augustus 2021, 13:55 uur
Nederlandse atleten zouden daarbij in het voordeel moeten zijn...
EDIT: en dat blijkt!
EDIT: en dat blijkt!
2
geplaatst: 2 augustus 2021, 14:03 uur
Sedoc doet het trouwens ook prima, gepassioneerde en belezen analyses 

3
geplaatst: 2 augustus 2021, 14:24 uur
Greg is al een tijdje aan boord, hoor.
Ik vind hem wel leuker in combinatie met Dione
Tom zou ik voorgoed zijn verborgen verleden laten onderzoeken.
Ik vind hem wel leuker in combinatie met Dione

Tom zou ik voorgoed zijn verborgen verleden laten onderzoeken.
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 14:31 uur
Ik vind Tom nog wel een gezelligerd. Ik had er moeite mee toen Tom Jack verving voor Studio Voetbal, maar ook dat wende wel...
2
geplaatst: 2 augustus 2021, 14:40 uur
Tom is ook een prima kerel, maar hij weet de helft van de tijd niet waar het over gaat 

0
geplaatst: 2 augustus 2021, 14:45 uur
johan de witt schreef:
Tom is ook een prima kerel, maar hij weet de helft van de tijd niet waar het over gaat
Nee, is tamelijk verstrooid

2
geplaatst: 2 augustus 2021, 15:03 uur
Dacht nog even dat die nummer 2 dichterbij kwam, maar toen zette ze nog even een sprint in zeg!
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 16:14 uur
jasper1991 schreef:
Ik denk dat na een stijgende lijn sinds Sydney 2000 deze spelen een achteruitgang zullen worden ten opzichte van Rio. Acht keer goud was op zich ook een prachtige prestatie.
Ik begin inmiddels hieraan te twijfelen... Ik denk dat na een stijgende lijn sinds Sydney 2000 deze spelen een achteruitgang zullen worden ten opzichte van Rio. Acht keer goud was op zich ook een prachtige prestatie.

Er komt nog best wat aan namelijk: Sifan, Femke Bol, hockeyvrouwen, baanwielrenners, handbaldames (als outsider) en openwaterzwemmers moeten wel 3x goud bij elkaar kunnen sprokkelen.
2
geplaatst: 2 augustus 2021, 21:07 uur
Sifan 
En ook fijn dat het er voorlopig nog niet op lijkt dat de Britten gaan domineren met het baanwielrennen. Al bestaat er nu de kans dat bij de mannelijke sprinters het alsnog erg eenzijdig gaat worden. Liever toch wel een beetje tegenstand voor Nederland.
Femke Bol zou ik ook outsider noemen. Maar met alleen al de hockeyvrouwen en de baanwielrenners (sprint en teamsprint) zou minder dan 3x goud enorm verrassend zijn.
Als ik een prognose moet doen, dan zou ik zeggen: nog 7x goud, 5x zilver, 4x brons.

En ook fijn dat het er voorlopig nog niet op lijkt dat de Britten gaan domineren met het baanwielrennen. Al bestaat er nu de kans dat bij de mannelijke sprinters het alsnog erg eenzijdig gaat worden. Liever toch wel een beetje tegenstand voor Nederland.
jasper1991 schreef:

Er komt nog best wat aan namelijk: Sifan, Femke Bol, hockeyvrouwen, baanwielrenners, handbaldames (als outsider) en openwaterzwemmers moeten wel 3x goud bij elkaar kunnen sprokkelen.
(quote)
Ik begin inmiddels hieraan te twijfelen... 
Femke Bol zou ik ook outsider noemen. Maar met alleen al de hockeyvrouwen en de baanwielrenners (sprint en teamsprint) zou minder dan 3x goud enorm verrassend zijn.
Als ik een prognose moet doen, dan zou ik zeggen: nog 7x goud, 5x zilver, 4x brons.
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 21:18 uur
jasper1991 schreef:

Bekkering en Duetz maken nog kans op goud bij het zeilen (ze staan bovenaan met nog 1 race te gaan). En Fontijn iets van 25% kans op goud bij het boksen?
1
geplaatst: 2 augustus 2021, 21:33 uur
Waterpolo dames hebben ook nog kans op een medaille.
Ik denk wel dat het voor Sifan op de 1500m en 10km een stuk lastiger gaat worden om goud te halen, op beide afstanden toch wel 1 concurrente die minimaal gelijkwaardig is en sowieso dit jaar al sneller was. Ik gaf haar vooraf sowieso al de meeste kans op de 5km, gelukkig heeft ze die kans ook meteen verzilverd...eh verguld
Ik denk wel dat het voor Sifan op de 1500m en 10km een stuk lastiger gaat worden om goud te halen, op beide afstanden toch wel 1 concurrente die minimaal gelijkwaardig is en sowieso dit jaar al sneller was. Ik gaf haar vooraf sowieso al de meeste kans op de 5km, gelukkig heeft ze die kans ook meteen verzilverd...eh verguld

1
geplaatst: 3 augustus 2021, 00:26 uur
Bekkering/Duetz, waterpolodames inderdaad, en Fontijn heeft al een medaille. Mijn lijst was niet uitputtend hoor. Hoe dan ook: deze spelen kunnen wel eens de beste ooit voor Nederland worden als het mee zit. In Sydney haalden 'we' twaalf keer goud.
2
geplaatst: 3 augustus 2021, 05:26 uur
Epische finale 400 m horden bij de mannen, met Warholm die even het wereldrecord verpulverd en een nieuwe tijd neerzet van 45.94 
Ook leuk, het machtsvertoon van de Belgische hockeyheren met SC-fenomeen Hendrickx. Hopelijk nu wel goud donderdag

Ook leuk, het machtsvertoon van de Belgische hockeyheren met SC-fenomeen Hendrickx. Hopelijk nu wel goud donderdag
1
geplaatst: 3 augustus 2021, 10:10 uur
Bizar wat een krachtsexplosie bij de start van de teamsprint.
* denotes required fields.