MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Niemand over Grand slam of darts halve finales??!?!?!
Gretz

Wie is niemand?

Niemand over de superprestige? Nou, dat snap ik wel...

johan de witt schreef:
Niemand over het schaatsen?
Tis een sporttopic he...

dix
Niemand over Troy?

Dublin in a rainstorm

Held 2 + 3 vandaag, standbeeld voor de papegaai

Juul1998B schreef:
Niemand over Grand slam of darts halve finales??!?!?!
Gretz

Voorspel eens hoeveel jaar de werelddominantie van Littler zal gaan duren?

https://i.vgy.me/KT31hv.png

Gretz schreef:
(quote)

Voorspel eens hoeveel jaar de werelddominantie van Littler zal gaan duren?

(afbeelding)

Ik hoop niet lang, maar schat toch wel minimaal 3-5 jaar dat ie op een gaat staan.

dix schreef:
Niemand over Troy?

johan de witt schreef:
Dublin in a rainstorm

Nu al een van de mooiste bijnamen in de sport, De Papegaai

Leukste aan onze volkssport nummer 1 ⚽️⚽️ blijft wel dat de underdog nog regelmatig een potje kan winnen. Of dat een team in geslagen positie in enkele minuten een wedstrijd compleet kan omdraaien. Of meer dan dat.

Dit in tegenstelling tot o.a. tennis, schaatsen, darts, wielrennen, veldrijden en Formule 1 (voorbije seizoenen) waar de dominantie van 1-2 sporters een beetje too much is

Al blijft het leuk als sport en muziek samenkomen

Maar nu weer over echte sport.

F E M K E K O K !

36.09! Ik dacht heel even die gaat de 35 in. Dit waren ooit mannentijden joh.

Sterker nog, het PR van Sven Kramer is gewoon langzamer! En dat van Patrick Roest is maar een paar tienden sneller.

Poek schreef:
Maar nu weer over echte sport.

F E M K E K O K !

(IK STA!) HET HELE STADION STAAT

Poeha schreef:
Wie is niemand?

Je moet kiezen:

vs.

dix
Gretz schreef:

(IK STA!) HET HELE STADION STAAT

Dat is ook wat je verwacht, dat het hele stadion gaat staan als Gretz opstaat. Anders zien ze niks.

Misschien is het even bekeken door een roze bril maar... Diskwalificatie dreigt op dit moment voor Norris en Piastri, de plank onder McLarens is te veel gesleten. Normaliter volgt dan direct diskwalificatie zoals bv eerder dit seizoen bij Hamilton. Het was natuurlijk al opvallend dat Norris de laatste rondjes enorm veel tijd verspilde door langzamer te gaan rijden (hij had achter Verstappen ook flink de ruimte) maar dit zou volgens McLaren komen doordat hij brandstof wilde/moest besparen.

Ben benieuwd wat dit gaat opleveren!

Diskwalificatie is officieel nu.

Wow! Wat een onverwachte wending.

Net als bij Max's eerste WK toen Latifi crashte en
de wedstrijdleider besloot om achterblijvers Hamilton te laten passeren, waardoor Max in een directe confrontatie kwam met diezelfde Hamilton.

Netflix schrijft mee aan het seizoen? IS toch niet te filmen dit zo. McLaren is zo oppermachtig maar het team en de coureurs krijgen het toch voor elkaar om altijd wel iets te verklooien. Dit is wel dikke pech voor het team natuurlijk, maar voor de kans van Max wel mooi. Nog steeds 24 punten achterstand met 2 races te gaan, moet Norris nog wel wat tegenzitten dus. Maar zo houden ze het wel spannend.

De races verder was vrij saai eigenlijk (de samenvatting was al vrij saai dus de race moet nog saaier geweest zijn), en Norris actie bij de start leek mij wat te wanhopig om Verstappen voor te blijven. Piastri gaat het niet meer redde zo. Hopelijk komt hij volgend seizoen beter uit de verf.
Hamilton is wel echt dramatisch trouwens. Die mijn lijkt alles qua racekunde kwijt te zijn onderhand. Leclerc deed het nog wel netjes trouwens.

legian schreef:

Hamilton is wel echt dramatisch trouwens. Die mijn lijkt alles qua racekunde kwijt te zijn onderhand

Die had nog wel een aardige inhaalrace toch vandaag? Gezien waar hij vandaan kwam.

De race met een paar uur vertraging gekeken vanwege familie verplichtingen, dus tegen de tijd dat ik ging kijken was de DQ al een feit. Ik was in eerste instantie al wat teleurgesteld dat Norris 2e was geworden. Niet dus. 24 punten is nog steeds heel veel, maar wel minder dan een overwinning.

Maar goed, McLaren heeft minimaal de 2e beste auto, dus Norris wordt in principe altijd 3e de komende races en de sprint. Zelfs als Verstappen alles wint, is Norris dan kampioen.

Maar als de druk nog niet hoog was. Dan is hij dat nu zeker!

vigil schreef:
(quote)

Die had nog wel een aardige inhaalrace toch vandaag? Gezien waar hij vandaan kwam.

Het gros van de plekken kreeg hij cadeau bij de start, toen Bortoleto ging bowlen en Lawson zijn vleugel kwijtraakte. Daarna kwam hij maar erg moeizaam de Haas coureurs voorbij en Hulkenberg überhaupt niet. Hij finishte dan ook 30 seconden achter Leclerc.

vigil schreef:
(quote)

Vooral geholpen door rookie actie van Bortoleto. Verder was die het hele weekend nergens te bekennen.

legian schreef:
(quote)

Vooral geholpen door rookie actie van Bortoleto. Verder was die het hele weekend nergens te bekennen.

Hij zat samen met Beyonce in een auto, noem dat maar nergens...

vigil schreef:
(quote)

Hij zat samen met Beyonce in een auto, noem dat maar nergens...

Ja dan snap ik het wel, als je nog iemand mee moet slepen in die auto ben je veel zwaarder dan de rest. Logisch dat die niet vooruit te branden was.

Doodsaaie sprint in Qatar. Maar goed, slechts één punt verloren op Norris en 3 op Piastri. En zolang Piastri binnen 25 punten staat zijn er geen teamorders bij McLaren. En dat is in het voordeel van Verstappen.

Hopelijk krijgen ze de auto goed voor de hoofdrace.

Vooral dat laatste is van belang of Max nog een kans gaat krijgen op het WK.

Alleen een superstart om 17 uur kan hem redden.
In elk geval Norris voorbij.

Die start is helemaal niet zo interessant. Verstappen heeft meer aan een superstart van Norris. Zo goed dat ie de eerste bocht naast Piastri zit. Samen de bocht in, geen van beiden gaat opzij en dan..... BOEM!

Als Verstappen Norris voorbij rijdt en ze finishen tweede en derde dan is Norris nog altijd de (morele) winnaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.