Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 11 januari 2021, 19:16 uur
De koelkast wel, maar in de vriezer heb ik eventueel nog een paar miniloempiaatjes.

0
geplaatst: 11 januari 2021, 19:17 uur
madmadder schreef:
De koelkast wel, maar in de vriezer heb ik eventueel nog een paar miniloempiaatjes.
De winkels zijn ook nog open, toch? De koelkast wel, maar in de vriezer heb ik eventueel nog een paar miniloempiaatjes.

5
geplaatst: 11 januari 2021, 19:35 uur
Nou, ik heb vandaag 15.000 stappen gezet, ben 35 verdiepingen omhoog gelopen, heb een uur gefietst, ik vind het wel even prima voor vandaag. 

2
geplaatst: 12 januari 2021, 17:18 uur
madmadder schreef:
Nou, ik heb vandaag 15.000 stappen gezet, ben 35 verdiepingen omhoog gelopen, heb een uur gefietst, ik vind het wel even prima voor vandaag.
Stukkie zwemmen en je bent triatleet

5
geplaatst: 12 januari 2021, 18:17 uur
Roodbaars - op cajunmanier, in de oven met geraspte zoete aardappel en pecannoten, quinoa met doperwten, shitake, wortel en lente-uit erbij, komkommer zoetzuur.
5
geplaatst: 13 januari 2021, 13:48 uur
Runderlappen + Westmalle Dubbel + winterwortel + ui + champignon + mosterd + laurier + appelstroop = heerlijk stoofvlees. Met rode kool en aardappelpuree.
4
geplaatst: 13 januari 2021, 14:31 uur
Pasta caprese, oftewel met tomaat, mozzarella en basilicum. En om het extra gezond te maken vervangen we de helft van de benodigde pasta door courgette-spaghetti.
4
geplaatst: 13 januari 2021, 16:32 uur
GrafGantz schreef:
En om het extra gezond te maken vervangen we de helft van de benodigde pasta door courgette-spaghetti.
En om het extra gezond te maken vervangen we de helft van de benodigde pasta door courgette-spaghetti.
Hm, dat is dan weer jammer van zo'n mooi gerecht.
Maar toch een smakelijke maaltijd gewenst.
Hier kippenbouten (sweet chili) uit de oven, sperzieboontjes roerbak en pandan rijst.
4
geplaatst: 13 januari 2021, 17:12 uur
Istie weer (2): couscous met merguez en ratatouille, komkommer met dragon erbij 

4
geplaatst: 13 januari 2021, 18:11 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Ik bleek weer eens verkeerd geïnformeerd te zijn, dat krijg je als je zelf niet kookt. De courgette was in stukjes en gewokt, om te mengen met de rest van de ingrediënten. Ging ook nog een flinke scheut balsamicoazijn door dus het was meer een soort van lauwwarme pastasalade, vooral ook omdat de tomaatjes gewoon rauw waren. En dat ziet er dan zo uit:
https://i.imgur.com/WzgJv6p.jpg
Met excuses voor de niet 100% schone placemat

0
geplaatst: 13 januari 2021, 18:21 uur
GrafGantz ziet er goed uit, die ga ik jatten en binnenkort ook maken 

2
geplaatst: 13 januari 2021, 18:21 uur
95 % schone placemat zijn wij uitermate content mee 
Ziet er erg lekker uit btw

Ziet er erg lekker uit btw

1
geplaatst: 13 januari 2021, 18:31 uur
In dat geval moet ik niet verzuimen te melden dat er ook nog een halve gesnipperde ui in zit.
* denotes required fields.