Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2021, 20:48 uur
GrafGantz schreef:
Na succes zelfscankassa wil Albert Heijn mensen nu zelf eten laten bereiden - speld.nl
(quote)
Na succes zelfscankassa wil Albert Heijn mensen nu zelf eten laten bereiden - speld.nl
Je brengt me bijna in de verleiding het klassieke seksuele zelfhulpcouplet mbt Heineken neer te pennen. Ik volsta met een net couplet en laat de rest aan je fantasie:
Al zit ik 10 meter in de lucht,
dan is mijn allerlaatste zucht
O Heineken bier, o Heineken bier
4
geplaatst: 19 januari 2021, 14:03 uur
Waar ik eerst 'pompoenlasagne met geitenkaas' zei moet 'tagliatelle met rode saus omdat ik opeens uitgenodigd werd bij vrienden' zijn en vandaag dan toch eindelijk de pompoenlasagne met geitenkaas stop de tijd.
2
geplaatst: 19 januari 2021, 14:59 uur
madmadder schreef:
Waar ik eerst 'pompoenlasagne met geitenkaas' zei moet 'tagliatelle met rode saus omdat ik opeens uitgenodigd werd bij vrienden' zijn en vandaag dan toch eindelijk de pompoenlasagne met geitenkaas stop de tijd.
Zet je nog een joker in?Waar ik eerst 'pompoenlasagne met geitenkaas' zei moet 'tagliatelle met rode saus omdat ik opeens uitgenodigd werd bij vrienden' zijn en vandaag dan toch eindelijk de pompoenlasagne met geitenkaas stop de tijd.
3
geplaatst: 19 januari 2021, 18:08 uur
Tagliatelle met tomaat, varkensvlees en bieslook. En komkommersalade.
3
geplaatst: 20 januari 2021, 10:22 uur
Pasta Griekse stijl (is dat überhaupt een ding?) met artisjokken, feta, tomaat en zwarte olijven.
3
geplaatst: 20 januari 2021, 11:14 uur
GrafGantz schreef:
Pasta Griekse stijl (is dat überhaupt een ding?)
Pasta Griekse stijl (is dat überhaupt een ding?)
Na afloop je bord kapot smijten?
1
geplaatst: 20 januari 2021, 11:34 uur
GrafGantz schreef:
Pasta Griekse stijl (is dat überhaupt een ding?) met artisjokken, feta, tomaat en zwarte olijven.
kritharaki - ziet er een beetje uit als grote rijstkorrels, maar dan geel.
Jamie O. had laatst trouwens een recept waarin ie lasagnavellen (opgerold) had gevuld met o.m. feta (en spinazie).
0
geplaatst: 20 januari 2021, 12:18 uur
Maar het was ook een antwoord op de vraag:
GrafGantz schreef:
en verder begrijp ik de naam van het topic (zonder ontkenning) Pasta Griekse stijl (is dat überhaupt een ding?) met artisjokken, feta, tomaat en zwarte olijven.

2
geplaatst: 20 januari 2021, 16:48 uur
Bruine rijst (door o.a. basterd suiker en soja saus) met omelet en geplukte kip.
3
Onweerwolf
geplaatst: 20 januari 2021, 17:35 uur
N00dles, vage vegastukjes, Thais groentepakketje en wat saus uit een Conimexflesje.
4
geplaatst: 20 januari 2021, 17:41 uur
hoofd: tagliatelle salmone con pesto
na: tiramizaad van de chef
na: tiramizaad van de chef
3
geplaatst: 20 januari 2021, 18:55 uur
Merguez met bulgur, paprika, ui en pompoen. Komkommer met meiknol en dragon dressing.
3
Jan uit Berlijn
geplaatst: 20 januari 2021, 21:32 uur
Köfte met rijst en een lekker frisse salade.
* denotes required fields.