Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
6
geplaatst: 23 januari 2021, 15:54 uur
Voor: zalm op 3 manieren: als bonbon (gevuld met Hollandse garnalen en avocado), soep (met dragon en beetje Ikea-mosterd), tompouce met aubergine - glas wit erbij
Hoofd: reebiefstuk met paddestoelensaus, aardappeltaartje, broccoli + spekjes, spruitjes + amandel - glas rood
Na: pecan pie
Hoofd: reebiefstuk met paddestoelensaus, aardappeltaartje, broccoli + spekjes, spruitjes + amandel - glas rood
Na: pecan pie
8
geplaatst: 23 januari 2021, 15:56 uur
6
geplaatst: 23 januari 2021, 15:58 uur
Sushi. Rijst vanochtend alvast gemaakt, straks rollen met dit album op.
1
Thudd
geplaatst: 23 januari 2021, 16:22 uur
Rudi S schreef:
Boeuf bourguignon, de rest van de fles Merlot die mee aan het suderen is komt vanavond in het glas.
Na is er taart of Vla flip.
Boeuf bourguignon, de rest van de fles Merlot die mee aan het suderen is komt vanavond in het glas.
Na is er taart of Vla flip.
Suderen... Sudderen toch?

3
geplaatst: 23 januari 2021, 17:45 uur
Afhaal. Indisch. Doen we eigenlijk nooit, maar vandaag had ik daar zin in!
3
geplaatst: 23 januari 2021, 17:50 uur
Leptop schreef:
Dus jij laat dat normaal thuisbezorgen

4
geplaatst: 23 januari 2021, 19:21 uur
Orzo met in stukken gehakte braadworstjes, spinazie, tomatenpuree en wat kaas.
Lunch was een bakje yoghurt met muesli en rode vruchten. Ontbijt boterhammen met gebakken ei.
Lunch was een bakje yoghurt met muesli en rode vruchten. Ontbijt boterhammen met gebakken ei.
6
geplaatst: 24 januari 2021, 12:56 uur
Zojuist geluncht met opgeklopte roomkaas met kaneel en bruine suiker op geroosterd brood, en daar dan weer plakjes banaan op. Avondeten wordt gnocchi met een saus van edam en gorgonzola, bacon en spinazie, en daarbij nog een rucolasalade.
5
geplaatst: 24 januari 2021, 13:35 uur
Geluncht met twee zelfgebakken boterhammen met gekookt ei.
Vanavond stamppot van aardappel en pastinaak met postelein en vegaballetjes in kerriesaus.
Vanavond stamppot van aardappel en pastinaak met postelein en vegaballetjes in kerriesaus.
5
geplaatst: 24 januari 2021, 13:36 uur
Risotto met buffelmozzarella, rode peper, tomaat, verse basilicum en pecorino
4
geplaatst: 24 januari 2021, 13:40 uur
Voor de 2e dag op rij Kip Pilav met paprika, courgette, ketjap, geraspte gember en sambal.
3
geplaatst: 24 januari 2021, 18:15 uur
GrafGantz schreef:
Avondeten wordt gnocchi met een saus van edam en gorgonzola, bacon en spinazie, en daarbij nog een rucolasalade.
Avondeten wordt gnocchi met een saus van edam en gorgonzola, bacon en spinazie, en daarbij nog een rucolasalade.
Zoals zo vaak moet ik weer eens met een rectificatie komen: de geraspte edammer die ik vanochtend heb gekocht blijkt voor gegratineerde spruitjes te zijn later deze week. Bij de gnocchi is het een combinatie van gorgonzola en mascarpone. En dan gaat er ook nog een heel bosje bosuitjes door.
5
geplaatst: 24 januari 2021, 18:21 uur
Heilbot met Hollandse garnalen en tomatensaus, rosevalkrieltjes, roerbak venkel/wortel/doperwten - wijn: wit
3
geplaatst: 24 januari 2021, 18:28 uur
Vandaag een hamburger gegeten van Jack's burgers. Doe ik meestal 1 keer per week.
6
geplaatst: 24 januari 2021, 18:59 uur
Bloemkoolpizzabodem met kruidenkaas, zalm, prei en spinazie als topping.
3
geplaatst: 25 januari 2021, 15:56 uur
Bloemkool met een kaassausje, zogeheten houthakkersburgers, en friet uit de oven.
2
Onweerwolf
geplaatst: 25 januari 2021, 16:06 uur
Oooh, ik heb zojuist ook een bloemkool gekocht. Je komt zo wel erg dichtbij, Graf.
1
geplaatst: 25 januari 2021, 16:11 uur
Ik koop wekelijks 2 bloemkolen om te pureren. Mijn vriendin eet geen aardappelen.
5
geplaatst: 25 januari 2021, 16:49 uur
Weer stamppot met vegaballetjes. Morgen wel weer iets anders, hoor.
0
geplaatst: 25 januari 2021, 17:00 uur
Onweerwolf schreef:
Oooh, ik heb zojuist ook een bloemkool gekocht. Je komt zo wel erg dichtbij, Graf.
Het is gewoon eng.
* denotes required fields.