MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Voor: zalm op 3 manieren: als bonbon (gevuld met Hollandse garnalen en avocado), soep (met dragon en beetje Ikea-mosterd), tompouce met aubergine - glas wit erbij
Hoofd: reebiefstuk met paddestoelensaus, aardappeltaartje, broccoli + spekjes, spruitjes + amandel - glas rood
Na: pecan pie

jordidj1 schreef:
ghb met bonenstamppot

Moeten we al 112 bellen?

Gehaktbal toch.

Gelukkig.

Sushi. Rijst vanochtend alvast gemaakt, straks rollen met dit album op.

Kliekjes.

Thudd
Rudi S schreef:
Boeuf bour­guig­non, de rest van de fles Merlot die mee aan het suderen is komt vanavond in het glas.
Na is er taart of Vla flip.

Suderen... Sudderen toch?

Afhaal. Indisch. Doen we eigenlijk nooit, maar vandaag had ik daar zin in!

Leptop schreef:
Afhaal. Indisch. Doen we eigenlijk nooit, maar vandaag had ik daar zin in!

Dus jij laat dat normaal thuisbezorgen

Groentesoep. Met ballen.

Orzo met in stukken gehakte braadworstjes, spinazie, tomatenpuree en wat kaas.

Lunch was een bakje yoghurt met muesli en rode vruchten. Ontbijt boterhammen met gebakken ei.

Jan uit Berlijn
Canneloni wildragout & tiramisu.

Zojuist geluncht met opgeklopte roomkaas met kaneel en bruine suiker op geroosterd brood, en daar dan weer plakjes banaan op. Avondeten wordt gnocchi met een saus van edam en gorgonzola, bacon en spinazie, en daarbij nog een rucolasalade.

Pizza, zelf bakken.

Geluncht met twee zelfgebakken boterhammen met gekookt ei.

Vanavond stamppot van aardappel en pastinaak met postelein en vegaballetjes in kerriesaus.

Risotto met buffelmozzarella, rode peper, tomaat, verse basilicum en pecorino

Voor de 2e dag op rij Kip Pilav met paprika, courgette, ketjap, geraspte gember en sambal.

Thudd
Broodjes hamburger.

Runderrollade met sla en gebakken aardappels.

GrafGantz schreef:
Avondeten wordt gnocchi met een saus van edam en gorgonzola, bacon en spinazie, en daarbij nog een rucolasalade.

Zoals zo vaak moet ik weer eens met een rectificatie komen: de geraspte edammer die ik vanochtend heb gekocht blijkt voor gegratineerde spruitjes te zijn later deze week. Bij de gnocchi is het een combinatie van gorgonzola en mascarpone. En dan gaat er ook nog een heel bosje bosuitjes door.

Heilbot met Hollandse garnalen en tomatensaus, rosevalkrieltjes, roerbak venkel/wortel/doperwten - wijn: wit

Vandaag een hamburger gegeten van Jack's burgers. Doe ik meestal 1 keer per week.

Bloemkoolpizzabodem met kruidenkaas, zalm, prei en spinazie als topping.

Gevulde kippensoep.

Spinazie met kip.

Bloemkool met een kaassausje, zogeheten houthakkersburgers, en friet uit de oven.

Onweerwolf
Oooh, ik heb zojuist ook een bloemkool gekocht. Je komt zo wel erg dichtbij, Graf.

Ik koop wekelijks 2 bloemkolen om te pureren. Mijn vriendin eet geen aardappelen.

Weer stamppot met vegaballetjes. Morgen wel weer iets anders, hoor.

Onweerwolf schreef:
Oooh, ik heb zojuist ook een bloemkool gekocht. Je komt zo wel erg dichtbij, Graf.

Het is gewoon eng.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:33 uur

geplaatst: vandaag om 19:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.