Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 3 februari 2021, 14:02 uur
Zowiezo weinig koolhydraten. Ben er nog niet helemaal uit. Morgen weer een training en dan vrijdag iets met wat meer koolhydraten. Er zit nog lasagne in de vriezer.
2
geplaatst: 3 februari 2021, 17:23 uur
Bami met babi pangang en sajoer boontjes.
Vla er achter na .
Vla er achter na .
2
geplaatst: 3 februari 2021, 18:00 uur
Spruitjesstamppot met pastinaak en gehaktballetjes in sojasaus.
3
geplaatst: 3 februari 2021, 18:10 uur
Runderreepjes met paksoi, paprika, shi-take, knoflook, lente-ui en roerbaksaus (uit eigen keuken), met zilvervliesrijst - zoetzure komkommer, cassavekroepoek.
1
geplaatst: 3 februari 2021, 18:38 uur
Kliekjesdag: boerenkool.
De speklappen, die mij er al een beetje te grijs uitzagen, roken ook nog es niet fris na het bakken en we hebben zelfs een stukje geproefd (we hadden per slot van rekening cadeau gekregen en een gegeven varken kijken we liever niet in de bek), uiteindelijk in gft bak beland...
De speklappen, die mij er al een beetje te grijs uitzagen, roken ook nog es niet fris na het bakken en we hebben zelfs een stukje geproefd (we hadden per slot van rekening cadeau gekregen en een gegeven varken kijken we liever niet in de bek), uiteindelijk in gft bak beland...

2
geplaatst: 3 februari 2021, 20:58 uur
Hartige broodpudding: Dat is spruitjes, olijven, stukjes brood, een beslag van eieren, melk en wat kruiden/specerijen erover, de oven in en dan wachten tot het pudding wordt. En kaas erover natuurlijk.
3
geplaatst: 3 februari 2021, 23:58 uur
Vegetarische tagliatelle met broccoli, kastanjechampignons en parmezaan.
2
geplaatst: 4 februari 2021, 13:49 uur
Lunch: knolselderijsoep met champignons en pijnboompitten en een sneetje zelfgebakken brood.
Diner: weer nasi met sate
Diner: weer nasi met sate
2
geplaatst: 4 februari 2021, 16:55 uur
Gebakken krieltjes met doppers / wortels.
De worst vertrouw ik niet, maar m'n pa wil 'm toch proberen...
De worst vertrouw ik niet, maar m'n pa wil 'm toch proberen...
2
geplaatst: 4 februari 2021, 23:13 uur
Worteltjes, gebakken aardappeltjes en kip in bladerdeeg met peterselie en champignons en een mosterdsausje.
2
geplaatst: 5 februari 2021, 15:36 uur
Ravioli gevuld met bloemkool en beurre noisette met sperzieboontjes, peultjes en oude kaas
*edit of een patatje joppie en een nasischijf pindasaus
2
geplaatst: 5 februari 2021, 16:09 uur
-SprayIt- schreef:
Ravioli gevuld met bloemkool en beurre noisette met sperzieboontjes, peultjes en oude kaas
Kan je niet kiezen of ben je afhankelijk van iemand anders? Eerlijk gezegd vind ik patatje joppie etc wel heel erg klinken als de only the lonely optie

Hier wordt 't:
vis (zalm, zeebaars, zeeduivel)spies met bloemkoolpaddestoelrisotto van quinoa en witte wijn

2
geplaatst: 5 februari 2021, 16:31 uur
Het is vandaag een strijd tussen de ADH en de BMI, maar ik eet solo, dus overweeg toch voor de aardappelvariant te gaan.
2
geplaatst: 5 februari 2021, 18:41 uur
Het restje van gisteren. Maar dit keer met een lekker wijntje erbij.
3
geplaatst: 6 februari 2021, 15:01 uur
Kip Piri piri, pandan rijst en een komkommersalade.
Na cheesecake met een kopje koffie.
Na cheesecake met een kopje koffie.
3
geplaatst: 6 februari 2021, 15:59 uur
Net geluncht bij vrienden (croissantje vegashoarma, ja, ik weet het, het is raar, maar het is traditie, en heel lekker).
Vanavond wraps van chinese kool met allerlei groenten en makreel en een aziatisch sausje.
Vanavond wraps van chinese kool met allerlei groenten en makreel en een aziatisch sausje.
2
geplaatst: 6 februari 2021, 16:26 uur
Witte bonensoep, roggebrood en katenspek. Misschien nog een pannekoek na. Laat die sneeuw maar komen!
2
geplaatst: 6 februari 2021, 17:15 uur
Voor: salade met gerookte eend, erenghi, mandarijn, lente-ui, walnoten, braam/geitenkaasdressing - lichtrode wijn
Hoofd: hertenbiefstuk met prov.kruiden/portsaus, rosevalkrieltjes, groene asperges met shitake, gesmoorde witlof - rode wijn
Na: taartje van Fata Morgana
Hoofd: hertenbiefstuk met prov.kruiden/portsaus, rosevalkrieltjes, groene asperges met shitake, gesmoorde witlof - rode wijn
Na: taartje van Fata Morgana
3
geplaatst: 6 februari 2021, 18:09 uur

* denotes required fields.