MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Gisteren shoarma, paste goed bij het winterse weer . Met pitabroodjes, rauwkost en zelfgemaakte knoflooksaus met meer yoghurt dan mayo. Want dat spul uit een flessie is niet te nassen (en veel te zoet!).

Vandaag laten we iets bezorgen, m'n vrouw mag kiezen dus ik heb nog geen idee wat het gaat worden.

Zorg er inderdaad voor dat in de knoflooksaus geen suiker of zoetstof zit . Hebben ze hier in Twente ook een handje van. Te smerig voor woorden.

Diederik d(-_-)b schreef:
(quote)

Het is al zo vaak aangetoond door voedselwetenschappers dat de bouwstenen voor ons lichaam vlees, vis, gevogelte en groenten zijn en ook duizenden jaren geleden al echter veganisme of vegetariërs zijn een moderne uitvinding die gebaseerd zijn op een idee van de mens en niet zoals wij volgens de wetten van de natuur leven.

Bijna alle veganistische producten bestaan uit bij elkaar geraapte chemische processen om een product te verkrijgen die vooral met fabrieksmatige additieven (vitaminen en smaak) vol gestouwd en van nature afwezig zijn of in zulke kleine hoeveelheden dat je er drie keer zoveel van moet eten.

Ik blijf vlees eten en ga mij niet aanpassen naar een ander omdat die ander dat wil.

Ja lekker vegetarisch eten volgeflikkerd met Vetsin (E621). Daarna heb ik 2 dagen lang gierende hartkleppen gehad.

Chili sin carne

Couscous met gegrilde courgette, tajine van paprika, knolselderij en citroen en muhammara.

Ponty Mython
Diederik d(-_-)b schreef:
(quote)

Het is al zo vaak aangetoond door voedselwetenschappers dat de bouwstenen voor ons lichaam vlees, vis, gevogelte en groenten zijn en ook duizenden jaren geleden al echter veganisme of vegetariërs zijn een moderne uitvinding die gebaseerd zijn op een idee van de mens en niet zoals wij volgens de wetten van de natuur leven.

Bijna alle veganistische producten bestaan uit bij elkaar geraapte chemische processen om een product te verkrijgen die vooral met fabrieksmatige additieven (vitaminen en smaak) vol gestouwd en van nature afwezig zijn of in zulke kleine hoeveelheden dat je er drie keer zoveel van moet eten.

Ik blijf vlees eten en ga mij niet aanpassen naar een ander omdat die ander dat wil.

Laat anderen dan ook gewoon lekker vegetarisch of veganistisch eten en kom niet met (achterhaalde) redenen waarom ze dat niet zouden moeten doen.

GrafGantz schreef:
Vandaag laten we iets bezorgen, m'n vrouw mag kiezen dus ik heb nog geen idee wat het gaat worden.

Het is Taco Bell geworden, splinternieuw in Rotterdam dus het zal mij benieuwen

Hutspot.

Okonomiyaki (Japanse groentepannenkoek).

Spies van zeeduivel met garnalen, quinoa met erenghi, wortel en venkel, gemengde salade. Glas wit erbij.

Diederik d(-_-)b
Ponty Mython schreef:
(quote)

Laat anderen dan ook gewoon lekker vegetarisch of veganistisch eten en kom niet met (achterhaalde) redenen waarom ze dat niet zouden moeten doen.

Vertel mij nu maar waar ik zeg dat vegetariërs of veganisten vlees moeten eten? Blijkbaar voel jij je aangesproken maar ik pas ervoor dat jij van jouw probleem mijn probleem gaat zitten maken. Punt

Heerlijke stampot van boerenkool en zoete aardappel met zongedroogde tomaatjes erdoor.

Ik ben overigens geen bij elkaar geraapt chemisch proces of fabrieksmatige additief tegen gekomen.

Gister friet met bamischijf en Vietnamese loempia.

Vandaag op het menu: ve-tsin met een saus van sorbitol, Bull-It en aspartaam. Alles lokaal gekocht, uiteraard.

Fathead schreef:
Vandaag op het menu: ve-tsin met een saus van sorbitol, Bull-It en aspartaam. Alles lokaal gekocht, uiteraard.

Glas Red Bull erbij?

Zuurkool.

hutspot

De soep van zaterdag.

Gnocchi met spinazie , champignons en spekjes.

Ontbijt: Griekse yoghurt, banaan, amandelen.
Lunch: 2 sneetjes zelfgebakken pompoenpittenbrood met kipfilet en anderhalve kop gebonden preisoep.
Diner: Chili sin carne met zilvervliesrijst.
Tussendoortjes: Eiwitshake, appel, twee gekookte eieren, klein carnavalstaartje.

Penne, kalfsgehakt/tomatensaus, gerapste kaas, doperwten/venkel, gem. sla

Jan uit Berlijn
Scampi Pakora.
Maschli Madras.

Pasta met spek, room en spinazie.

Jan uit Berlijn schreef:
Scampi Pakora.
Maschli Madras.

Zijn dat niet twee nieuwe Feyenoord-aankopen?

Jan uit Berlijn
Fathead schreef:
(quote)

Zijn dat niet twee nieuwe Feyenoord-aankopen?

Nee, hier zat wat pit in.

Ponty Mython

dix
GrafGantz schreef:
Pasta met spek, room en spinazie.
dieetboek in de kachel geflikkerd

Doppers en wortels met een zigeunerschnitzel.

Aardappel ovenschotel (eigen recept) met slavinken.

Andijviestamppot

dix schreef:
(quote)
dieetboek in de kachel geflikkerd

M'n vrouw zorgt voor zowel de lunch als het avondeten hier. En volgens goed Amerikaans gebruik is dat allemaal rijkelijk voorzien van boter, kaas en room

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.