Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 20:13 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 20:17 uur
Ik denk het niet. Wel: bleekselderij, appel, gerookte kip, walnoten. Maar de slagroom had mijn dochter iets te hard geklopt waardoor de dressing een tikkie kazig was.
1
geplaatst: 16 augustus 2020, 10:19 uur
Fathead schreef:
ik had gewoon water uit de kraan bij het eten gisteren. Is ook mineralig. Noodles .
ik had gewoon water uit de kraan bij het eten gisteren. Is ook mineralig. Noodles .
Mooi toch, de vloeistof erbij drinken die je ook voor het koken gebruikt

0
geplaatst: 16 augustus 2020, 17:20 uur
Rijst met gebakken kippenlevers en uien. Plus wat fijngesneden groenvoer (sla, amsoi) erdoor.
1
geplaatst: 16 augustus 2020, 17:30 uur
Heul veul pasta. 2 dagen fietsen (racefiets) en ruim 7000 calorieën verbrandt. Weegschaal zakt als'n baksteen 
Edit: lees al die fantastische gerechten. Nu nog een topic met de ingrediënten enzo.

Edit: lees al die fantastische gerechten. Nu nog een topic met de ingrediënten enzo.
2
geplaatst: 16 augustus 2020, 18:27 uur
Pannenkoeken!
Die mijn vrouw bakt, heb daar zelf een hekel aan. Ook omdat ik niet zo van pannenkoeken hou...
Die mijn vrouw bakt, heb daar zelf een hekel aan. Ook omdat ik niet zo van pannenkoeken hou...
0
geplaatst: 16 augustus 2020, 18:35 uur
Hoe kan je nou niet (zo) van pannekoeken houden?
Overigens is bij deze een bepaalde saus vandaag geschiedenis geworden.
Overigens is bij deze een bepaalde saus vandaag geschiedenis geworden.
2
geplaatst: 16 augustus 2020, 21:28 uur
Vandaag de couscoussalade met gegrilde groenten en wat smaakversterkende kruiden e.d.
Maar de topper was toch de koude komkommersoep van Yvette van Boven met kokosmelk, rode peper, knoflook, sojasaus en veel limoen.
Maar de topper was toch de koude komkommersoep van Yvette van Boven met kokosmelk, rode peper, knoflook, sojasaus en veel limoen.
3
geplaatst: 16 augustus 2020, 22:29 uur
Moussaka.
Recent pas voor het eerst gemaakt, nu voor de tweede keer. Recept behoeft nog wel wat finetuning.
Recent pas voor het eerst gemaakt, nu voor de tweede keer. Recept behoeft nog wel wat finetuning.
0
geplaatst: 16 augustus 2020, 22:39 uur
2
geplaatst: 17 augustus 2020, 17:37 uur
Curry met, peultjes, kip (dijfilet), paprika, rode ui en kastanjechampignons.
0
geplaatst: 17 augustus 2020, 17:41 uur
1
geplaatst: 17 augustus 2020, 18:04 uur
aardappeltjes uit de oven, spitskoolsalade en champignonburger
1
geplaatst: 18 augustus 2020, 16:11 uur
Kip met een zoete chili marinade uit de oven, rijst en met knoflook en sojasaus roergebakken broccoli (beetje voorgekookt).
3
geplaatst: 19 augustus 2020, 15:17 uur
Vanavond als afsluiter van de vakantie met het gezin naar een vreetschuur. Verheug me er op, dat is het leuke als je kinderen wat ouder worden. 

1
geplaatst: 19 augustus 2020, 17:24 uur
Opgebakken aardappelschijfjes, sla (met uitje, komkommer, e.d.) en maar liefst twee frikandellen speciaal.
En wegens overschotten heb ik een halve komkommer in plakjes in het zuur gezet en een pan vol tomatensaus (plus o.a. gegrilde paprika's) om in te vriezen gemaakt. Maar dat eten we dus niet vandaag.
En wegens overschotten heb ik een halve komkommer in plakjes in het zuur gezet en een pan vol tomatensaus (plus o.a. gegrilde paprika's) om in te vriezen gemaakt. Maar dat eten we dus niet vandaag.
2
geplaatst: 19 augustus 2020, 17:40 uur
* denotes required fields.