Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 4 mei 2021, 17:59 uur
Gekoekepande krieltjes, karbonade en zwarte bonen. Met het allerlaatste restje knoflooksaus.
1
Jan uit Berlijn
geplaatst: 4 mei 2021, 22:55 uur
Vanavond totaal lui. Geen zin om echt te koken.
Supermarktmaaltijd.
Gebakken erpel met spekjes (uit plastic) met kleine cordon bluetjes (uit een doosje) en appelmoes (uit een potje).
Supermarktmaaltijd.
Gebakken erpel met spekjes (uit plastic) met kleine cordon bluetjes (uit een doosje) en appelmoes (uit een potje).
0
geplaatst: 5 mei 2021, 08:45 uur
1
geplaatst: 5 mei 2021, 08:54 uur
1
geplaatst: 5 mei 2021, 11:55 uur
2
geplaatst: 5 mei 2021, 13:10 uur
Cinco de Mayo vandaag, dus er staat iets Mexicaans op het menu heb ik begrepen. Met kip, meer weet ik nog niet.
1
geplaatst: 5 mei 2021, 13:21 uur
Hier bevrijdingsdag dus voor lunch broodje kroket en in den avond kip piri piri met rijst en sperziebonen.
De aangrenzende buren hebben de vlag buiten in de regen hangen.
De aangrenzende buren hebben de vlag buiten in de regen hangen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 5 mei 2021, 16:28 uur
Ik heb voor het eerst van mijn leven een smoothie geprobeerd.
Bah!
Bah!

2
geplaatst: 5 mei 2021, 18:14 uur
GrafGantz schreef:
Cinco de Mayo vandaag, dus er staat iets Mexicaans op het menu heb ik begrepen. Met kip, meer weet ik nog niet.
Quesadillas met kip dus. Met ui, paprika, avocado en uiteraard kaas. En daar dan nog knoflooksalsa en zure room bij. Komende week maar even niet op de weegschaal staan

0
geplaatst: 5 mei 2021, 18:24 uur
Er zijn ook lekkere versies. Wat heb jij in de blender gemik(x)t?
0
geplaatst: 5 mei 2021, 18:36 uur
Foutje: vrijheidsaardappels, vrijheidsbotersla en vrijheidsdraadjesvlees.
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 mei 2021, 19:07 uur
Spinazie, avocado, banaan, amandelmelk, lijnzaad, water.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 19:14 uur
Onweerwolf schreef:
Spinazie, avocado, banaan, amandelmelk, lijnzaad, water.
Dat zou mij ook niet wat lijken. Vind amandelmelk al niet te zuipen.Spinazie, avocado, banaan, amandelmelk, lijnzaad, water.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 19:20 uur
Onweerwolf - heb er nog nooit 1 gehad. Dacht altijd dat het gewoon veel fruit naar keuze met yoghurt, ('gewone') melk en wat ijsblokjes was - en dan in de blender...
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 mei 2021, 19:21 uur
ZAP! schreef:
Onweerwolf - heb er nog nooit 1 gehad. Dacht altijd dat het gewoon veel fruit naar keuze met yoghurt, ('gewone') melk en wat ijsblokjes was - en dan in de blender...
Volgens mij is dat een milkshake.

Maar sorry, ik verwarde je met Leptop.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 19:23 uur
Ja, ik heb ook een laptop, vandaar. Zou maar zo een milkshake kunnen zijn, 't is niet mijn culinaire hoekje...
P.s. al geeft de wiki mij wel gelijk... maar ja, wiki.
P.s. al geeft de wiki mij wel gelijk... maar ja, wiki.
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 mei 2021, 19:24 uur
Het lag voornamelijk aan jullie vergelijkbare avatars.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 19:25 uur
Ik snap het. Die van jou zijn 'groene smoothies' trouwens, als ik het goed heb.
2
geplaatst: 5 mei 2021, 19:33 uur
Eentje met sojamelk (vanille), banaan en rood fruit (diepvries). Topping met pure chocoladevlokken.
* denotes required fields.