MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Soort van gezond snacken met ovenfrites, vega nuggets en wat sperziebonen voor de vitamientjes.

Balansdag: gewoon frites met een frikandel speciaal.

Rode bieten met een maggi/mosterdbal (alleen ei toevoegen, geen paneermeel!).

Maaltijdsalade, lekkere broodjes erbij.

Spruitjes en een maggi/mosterdbal.

kaasschelp en salade met zoete aardappel en geroosterde kikkererwten en geitenkaas.

Pasta, spinazie, gerookte zalm, kruidenkaas.

Kip piri piri gemaakt, nasi vh huis en salade uit eigen keuken.

Hier: raapstelen stamppot

Lasagna bolognese, met een frisse salade erbij.
Nee, een andere

Chinees. Bami met varkenshaas in kerriesaus en ossehaas met champignons.
Simpel en heerlijk!

Jan uit Berlijn
Vanavond had ik trek in Nederlands.
Afgedaald naar de donkere spelonken van Berlijn. Ergens tussen Schöneberg en Kreuzberg.
Ondanks dat het een kilometertje of 10 rijden was, kwam de rijsttafel warm ter tafel.

Reistafel Tuk-Tuk* 50,00 €
Für 2 Personen.2 Gänge Menu mit Gado Gado als Vorspeise, Hauptspeise besteht aus kleiner Portion von verschiedenen indonesischer Spezialitäten wie Rendang, Sate Ayam Ikan Sambal Matah, Telur Balado, Gulai Ayam, Mie Goreng, Krupuk Udang, Nasi Kuning und SayurKapau.

Het was niet zoals ik het gewend ben, maar toch aangenaam. Ik was ff thuis Wat is Nasi Kuning toch een wereldgerecht. Daar zouden topkoks iets mee moeten doen!!!

* Ik beweeg mij in een elektrische auto.

Hoeveel dagen kun je ervan eten ?

Witlofsalade met allerhande aan vulling en dressing.

Jan uit Berlijn
Leptop schreef:
Hoeveel dagen kun je ervan eten ?

Anderhalf. Ik denk dat ik de helft wel opgegeten heb. Mijn mee-eter amper een kwart.

Ponty Mython
Gegrilde forel en ovengroente, met als toetje baklava.

Pizza!!!!

Tortellini met een heerlijke champignonssaus. Met spinazie, rode peper, maïs en rucola.

Vegetarisch zegt u? Niet helemaal. De verse tortellini was gevuld met prosciutto essiccato.

Vanavond bij mijn schoonouders: kalfsrollade met van alles en nog wat. Heerlijk!

Wraps met pittige kip en sla, tomaat en knoflooksaus en of zalm met roomkaas en tomaat, sla.

Pasta met tomatensaus, groenten, vegaballetjes en kaas. Omdat de tweejarige waar ik vanavond voor kook dat het liefst eet.

Hamburger, gegrilde groenten, couscous, truffelmayo met knoflook. Wit wijntje erbij.

Ponty Mython
Geen zin om te koken, dus pizza.

Geen zin in pizza, dus gekookt: kliekjes.
Stoofvlees, hassleback van restje aardappels, alle bijna te slappe sla uit de koelkast en broccoli.

één of ander gaar iets van Uber Eats

sushi

Rijsttafeltje bij m'n moeder

Thaise dingetjes gekookt. Loempiaatjes, Tom Yum met garnalen, viskoekjes en een wonderlijke noedelsalade met mango, komkommer en een dressing op basis van pindakaas en sesam.

Dumplings

Shakshuka

Gast
geplaatst: vandaag om 22:27 uur

geplaatst: vandaag om 22:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.