Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 9 mei 2021, 18:55 uur
Soort van gezond snacken met ovenfrites, vega nuggets en wat sperziebonen voor de vitamientjes.
2
geplaatst: 10 mei 2021, 15:24 uur
Rode bieten met een maggi/mosterdbal (alleen ei toevoegen, geen paneermeel!).
4
geplaatst: 11 mei 2021, 18:02 uur
kaasschelp en salade met zoete aardappel en geroosterde kikkererwten en geitenkaas.
2
geplaatst: 12 mei 2021, 20:11 uur
Chinees. Bami met varkenshaas in kerriesaus en ossehaas met champignons.
Simpel en heerlijk!
Simpel en heerlijk!
2
Jan uit Berlijn
geplaatst: 12 mei 2021, 23:46 uur
Vanavond had ik trek in Nederlands.
Afgedaald naar de donkere spelonken van Berlijn. Ergens tussen Schöneberg en Kreuzberg.
Ondanks dat het een kilometertje of 10 rijden was, kwam de rijsttafel warm ter tafel.
Reistafel Tuk-Tuk* 50,00 €
Für 2 Personen.2 Gänge Menu mit Gado Gado als Vorspeise, Hauptspeise besteht aus kleiner Portion von verschiedenen indonesischer Spezialitäten wie Rendang, Sate Ayam Ikan Sambal Matah, Telur Balado, Gulai Ayam, Mie Goreng, Krupuk Udang, Nasi Kuning und SayurKapau.
Het was niet zoals ik het gewend ben, maar toch aangenaam. Ik was ff thuis
Wat is Nasi Kuning toch een wereldgerecht. Daar zouden topkoks iets mee moeten doen!!!
* Ik beweeg mij in een elektrische auto.
Afgedaald naar de donkere spelonken van Berlijn. Ergens tussen Schöneberg en Kreuzberg.
Ondanks dat het een kilometertje of 10 rijden was, kwam de rijsttafel warm ter tafel.
Reistafel Tuk-Tuk* 50,00 €
Für 2 Personen.2 Gänge Menu mit Gado Gado als Vorspeise, Hauptspeise besteht aus kleiner Portion von verschiedenen indonesischer Spezialitäten wie Rendang, Sate Ayam Ikan Sambal Matah, Telur Balado, Gulai Ayam, Mie Goreng, Krupuk Udang, Nasi Kuning und SayurKapau.
Het was niet zoals ik het gewend ben, maar toch aangenaam. Ik was ff thuis
Wat is Nasi Kuning toch een wereldgerecht. Daar zouden topkoks iets mee moeten doen!!!* Ik beweeg mij in een elektrische auto.
1
Jan uit Berlijn
geplaatst: 13 mei 2021, 18:29 uur
Leptop schreef:
Hoeveel dagen kun je ervan eten ?
Hoeveel dagen kun je ervan eten ?
Anderhalf. Ik denk dat ik de helft wel opgegeten heb. Mijn mee-eter amper een kwart.
3
Ponty Mython
geplaatst: 13 mei 2021, 19:55 uur
Gegrilde forel en ovengroente, met als toetje baklava.
4
geplaatst: 13 mei 2021, 20:35 uur
Tortellini met een heerlijke champignonssaus. Met spinazie, rode peper, maïs en rucola.
Vegetarisch zegt u? Niet helemaal. De verse tortellini was gevuld met prosciutto essiccato.
Vegetarisch zegt u? Niet helemaal. De verse tortellini was gevuld met prosciutto essiccato.
2
geplaatst: 14 mei 2021, 11:37 uur
Vanavond bij mijn schoonouders: kalfsrollade met van alles en nog wat. Heerlijk!
2
geplaatst: 14 mei 2021, 13:01 uur
Wraps met pittige kip en sla, tomaat en knoflooksaus en of zalm met roomkaas en tomaat, sla.
2
geplaatst: 14 mei 2021, 15:09 uur
Pasta met tomatensaus, groenten, vegaballetjes en kaas. Omdat de tweejarige waar ik vanavond voor kook dat het liefst eet. 

2
geplaatst: 14 mei 2021, 15:12 uur
Hamburger, gegrilde groenten, couscous, truffelmayo met knoflook. Wit wijntje erbij.
3
geplaatst: 14 mei 2021, 22:11 uur
Geen zin in pizza, dus gekookt: kliekjes.
Stoofvlees, hassleback van restje aardappels, alle bijna te slappe sla uit de koelkast en broccoli.
Stoofvlees, hassleback van restje aardappels, alle bijna te slappe sla uit de koelkast en broccoli.
5
geplaatst: 15 mei 2021, 16:27 uur
Thaise dingetjes gekookt. Loempiaatjes, Tom Yum met garnalen, viskoekjes en een wonderlijke noedelsalade met mango, komkommer en een dressing op basis van pindakaas en sesam.
* denotes required fields.