Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 26 juni 2021, 19:38 uur
Vanzelfsprekend kun je het beste goede anjovis gebruiken. Zoutig inderdaad. Combineert goed met knoflook, citroen, room en parmazaan. Snufje gemalen kruidnagel. Lekker hoor!
0
geplaatst: 26 juni 2021, 20:38 uur
stoepkrijt schreef:
Pasta met surimi kan ik sowieso wel eens proberen. Ieder pastarecept zonder tomaat omarm ik trouwens.
(quote)
Vlees én vis, gaat dat een beetje samen?Pasta met surimi kan ik sowieso wel eens proberen. Ieder pastarecept zonder tomaat omarm ik trouwens.
Jawel, dat werkt juist prima. Een soort surf & turf, maar dan anders.
2
geplaatst: 26 juni 2021, 21:03 uur
Ik ben weer een hoop inspiratie rijker. Binnenkort maar eens aan de surimi met bacon en aan de ansjovis dan. 

2
geplaatst: 27 juni 2021, 14:35 uur
Die pokebowl was wel extreem lekker dus die gaat vanavond in herhaling. Ook lekker makkelijk met voetbal en zo.
2
geplaatst: 27 juni 2021, 14:37 uur
Pizza, ook lekker makkelijk bij zo'n voetbal avond.
Even belleggen en de oven in.
Even belleggen en de oven in.
4
geplaatst: 30 juni 2021, 15:44 uur
Ben tegen een onmogelijke deadline aan het vechten (en aan het winnen).
Even nog wat penne met pesto en paddestoelen opgewarmd. En dóór.
Even nog wat penne met pesto en paddestoelen opgewarmd. En dóór.
2
geplaatst: 30 juni 2021, 15:54 uur
Lekkerbekjes ( viskraam) , aardappelpuree en spinazie ala creme.
2
geplaatst: 30 juni 2021, 18:11 uur
Salade met gerookte kip, mango, rode peper, cashewnoten en nog wat meer. Heerlijk bij zonnig weer en hoge temperaturen. Dus...
0
geplaatst: 30 juni 2021, 20:20 uur
Leptop schreef:
Salade met gerookte kip, mango, rode peper, cashewnoten en nog wat meer. Heerlijk bij zonnig weer en hoge temperaturen. Dus...
...dus over een paar weken nog maar eens proberen. Salade met gerookte kip, mango, rode peper, cashewnoten en nog wat meer. Heerlijk bij zonnig weer en hoge temperaturen. Dus...

4
geplaatst: 30 juni 2021, 20:22 uur
Vanavond gegeten: Spitskool uit de oven met feta, hazelnoten en zoete aardappelfrietjes.
Sinds een tijd probeer ik af en toe vegetarisch te eten, dus heel veel fijne recepten heb ik nog niet ontdekt, maar dit wordt zeker een blijvertje.
Sinds een tijd probeer ik af en toe vegetarisch te eten, dus heel veel fijne recepten heb ik nog niet ontdekt, maar dit wordt zeker een blijvertje.
3
geplaatst: 1 juli 2021, 08:22 uur
Gisteren was het een simpele macaroni.
Beetje gehakt, zakje groenten, zakje saus.
Beetje gehakt, zakje groenten, zakje saus.
2
geplaatst: 2 juli 2021, 14:55 uur
Gisteren was het saai. Aardappels met bloemkool. De steak met champignons compenseerde de rest enigszins.
Vanavond gegrilde groenten (courgette, puntpaprika's en tomaten) met notenrijst.
Geen vlees, vraagt u?
Klopt, maar vanmiddag had ik een broodje döner (kip) voor de lunch gehaald gehaald.
Vanavond gegrilde groenten (courgette, puntpaprika's en tomaten) met notenrijst.
Geen vlees, vraagt u?
Klopt, maar vanmiddag had ik een broodje döner (kip) voor de lunch gehaald gehaald.

* denotes required fields.