Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 10 november 2021, 18:33 uur
Rogyros schreef:
...Conclusie...
Heb je krentjebrij al echt eens geproefd dan?...Conclusie...
0
geplaatst: 10 november 2021, 21:23 uur
Mijn oma maakte dat wel eens. Ik ben geen toetjesmens.
Maar ik ben wel gek op een lekkerbekje!!
3
geplaatst: 11 november 2021, 08:28 uur
Iets van de Bombay Spice. Weet nog niet de verdere details want mijn broer regelt het allemaal.
4
geplaatst: 11 november 2021, 14:58 uur
Vandaag een eenvoudige doch voedzame maaltijd: andijviestamppot met vega balletjes. Als toespijs magere yoghurt met appelmoes. Eet smakelijk allen!
5
geplaatst: 11 november 2021, 15:21 uur
Krieltjes in de schil, gebakken bloemkool met amandelen en groenteburger.
4
Ponty Mython
geplaatst: 11 november 2021, 17:40 uur
Mijn vriendin heeft Bún chả gemaakt: pittige Vietnamese gehaktballen met rijstnoedels, groente en dipsaus (Nước chắm). Zin in!
1
geplaatst: 11 november 2021, 17:41 uur
Rogyros schreef:
O, ik heb dat nog nooit thuis-bereid gehad, dat klinkt eigenlijk wel goed. We kopen gewoon een pak Bessola, ook niet mis. Ik ben ook geen toetjesmens, maar af en toe moet dat toch even gebeuren. Lekkerbekjes zijn ook gewild hier, maar alleen af en toe, dan blijft het ook speciaal.(quote)
5
geplaatst: 11 november 2021, 20:14 uur
Het werden gisteren uiteindelijk frietjes met een kaassouflé dus de andijviestamppot stond net op het menu.
6
Jan uit Berlijn
geplaatst: 11 november 2021, 21:01 uur
Ravioli met ricotta en spinazie. Met een botersaus aangemaakt met een kruid (vergeten wat het was).
Bij Italiaans eten heurt een glas wijn uit het land. En bij fris weer een identiek wijntje. Een Pinot Grigio.
Bij Italiaans eten heurt een glas wijn uit het land. En bij fris weer een identiek wijntje. Een Pinot Grigio.
4
geplaatst: 12 november 2021, 16:16 uur
Kippenbouten uit de oven, broccoli , rijst en vegetarische kroepoek.
6
Ponty Mython
geplaatst: 12 november 2021, 16:47 uur
Zalmburgers op een volkoren broodje met ijsbergsla, cheddar en ravigotesaus, met als side dish tomatensalade met uienringen en fetakaas.
3
geplaatst: 13 november 2021, 13:41 uur
Chili con carne con kidney bonen con tropische cocktailvruchten i.p.v. ananas.
5
geplaatst: 13 november 2021, 15:29 uur
Friet met stoofvlees ( staat op het fornuis) met komkommer en tomaat.
3
geplaatst: 13 november 2021, 19:22 uur
Vandaag maar weer eens vis cuisine gegeten vanwege de eiwitten omdat ik vanmiddag getraind heb op de
Mtb Twickelroute. Gatverdegatver. Krijg die eiwitmeuk bijna niet meer weg. Morgen maar eens vegetarische pasta.
Mtb Twickelroute. Gatverdegatver. Krijg die eiwitmeuk bijna niet meer weg. Morgen maar eens vegetarische pasta.
5
geplaatst: 14 november 2021, 15:46 uur
Andijviestamppot. Deze keer geen stoofvlees a la Rogyros, maar een kippetje erbij.
5
geplaatst: 14 november 2021, 16:44 uur
Pittige Mexicaanse bonensoep. Geloof dat ik alleen slaap vannacht....
* denotes required fields.