MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rogyros schreef:
...Conclusie...
Heb je krentjebrij al echt eens geproefd dan?

ZAP! schreef:
(quote)
Heb je krentjebrij al echt eens geproefd dan?

Mijn oma maakte dat wel eens. Ik ben geen toetjesmens.

Maar ik ben wel gek op een lekkerbekje!!

Iets van de Bombay Spice. Weet nog niet de verdere details want mijn broer regelt het allemaal.

Spinazie, aardappelpuree en Vales vega schnitzels.

Vandaag een eenvoudige doch voedzame maaltijd: andijviestamppot met vega balletjes. Als toespijs magere yoghurt met appelmoes. Eet smakelijk allen!

Krieltjes in de schil, gebakken bloemkool met amandelen en groenteburger.

cottage pie

Ponty Mython
Mijn vriendin heeft Bún chả gemaakt: pittige Vietnamese gehaktballen met rijstnoedels, groente en dipsaus (Nước chắm). Zin in!

Rogyros schreef:
(quote)

Mijn oma maakte dat wel eens. Ik ben geen toetjesmens.

Maar ik ben wel gek op een lekkerbekje!!
O, ik heb dat nog nooit thuis-bereid gehad, dat klinkt eigenlijk wel goed. We kopen gewoon een pak Bessola, ook niet mis. Ik ben ook geen toetjesmens, maar af en toe moet dat toch even gebeuren. Lekkerbekjes zijn ook gewild hier, maar alleen af en toe, dan blijft het ook speciaal.

Boerenkool vandaag. Toetje: Cypress Hill - 'Black Sunday'.

Het werden gisteren uiteindelijk frietjes met een kaassouflé dus de andijviestamppot stond net op het menu.

Jan uit Berlijn
Ravioli met ricotta en spinazie. Met een botersaus aangemaakt met een kruid (vergeten wat het was).
Bij Italiaans eten heurt een glas wijn uit het land. En bij fris weer een identiek wijntje. Een Pinot Grigio.

Kliekjesdag: boerenkool.

erwtensoep

Kippenbouten uit de oven, broccoli , rijst en vegetarische kroepoek.

Ponty Mython
Zalmburgers op een volkoren broodje met ijsbergsla, cheddar en ravigotesaus, met als side dish tomatensalade met uienringen en fetakaas.

Chili con carne con kidney bonen con tropische cocktailvruchten i.p.v. ananas.

Boerenkool met rookworst

Friet met stoofvlees ( staat op het fornuis) met komkommer en tomaat.

Britse cuisine vanavond: tikka masala.

Vandaag maar weer eens vis cuisine gegeten vanwege de eiwitten omdat ik vanmiddag getraind heb op de
Mtb Twickelroute. Gatverdegatver. Krijg die eiwitmeuk bijna niet meer weg. Morgen maar eens vegetarische pasta.

Gevulde paprika's en gebakken rijst met omelet.

Kliekjesdag: chili con carne con etc..

Andijviestamppot. Deze keer geen stoofvlees a la Rogyros, maar een kippetje erbij.

Pittige Mexicaanse bonensoep. Geloof dat ik alleen slaap vannacht....

Gast
geplaatst: vandaag om 18:51 uur

geplaatst: vandaag om 18:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.