Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2021, 19:57 uur
Rogyros schreef:
javaanse nasi
Heb ik even geGoogled, dat lijkt me wel wat. Is dit een goed recept?javaanse nasi
1
geplaatst: 14 december 2021, 20:08 uur
Ik heb het niet zelf gemaakt, ik was uitgenodigd. Ik weet het niet eigenlijk. 

1
geplaatst: 14 december 2021, 20:39 uur
Rogyros - aha, dan ga ik voor de zekerheid nog wel even verder zoeken.
6
Boer K
geplaatst: 15 december 2021, 18:24 uur
Boerenkoolstamppot, jus, mosterd, spekjes en rookworst. Yoghurt na.
4
geplaatst: 15 december 2021, 19:06 uur
Worteltjes, zilvervliesrijst en een kipschnitzel. Vruchtenyoghurt toe.
4
Boer K
geplaatst: 16 december 2021, 18:50 uur
Bloemkool met kaassaus, aardappelen, jus en hamburger. Yoghurt als toetje.
4
Mssr Renard
geplaatst: 17 december 2021, 09:52 uur
Gisteravond:
Tweemaal vegetarische roti met twee extra rotiplaten (van de Warung Sranang Makmur)
Lekkerste roti van Amsterdam, vind ik tot nu toe.
Tweemaal vegetarische roti met twee extra rotiplaten (van de Warung Sranang Makmur)
Lekkerste roti van Amsterdam, vind ik tot nu toe.
5
Boer K
geplaatst: 17 december 2021, 12:36 uur
Vanavond is het gebakken aardappelschijfjes, gemengde sla met wortelsausdressing en vis. Mayo erbij. Toetje na.
5
geplaatst: 17 december 2021, 13:10 uur
Ik krijg net door dat het "beans and beef burrito's" gaat worden vandaag.
4
geplaatst: 17 december 2021, 16:04 uur
Gister: meer soep. Straks: soep! Morgen: in elk geval geen soep!
3
geplaatst: 17 december 2021, 16:10 uur
GrafGantz schreef:
Ik krijg net door
Ik krijg net door
De dagen dat jij hier niets meldt kook jij dan ?
Wij vanavond, gehaktbrood, aardappelpuree en een salade.
2
geplaatst: 17 december 2021, 16:35 uur
Ik kook nooit

De dagen dat ik niets meld is het eten het vermelden niet waard. Categorie aardappels, groente en een stukkie vlees. Niks mis mee, maar om dat nu hier elke keer te vermelden...
4
Mssr Renard
geplaatst: 17 december 2021, 16:45 uur
De titel van dit topic doet vermoeden dat ik ook mag vermelden dat ik net een zakje met een soort suikerchocoladecarameltoffee-achtig iets uit mijn kerstpakket op heb.
2
geplaatst: 17 december 2021, 16:48 uur
Mssr Renard schreef:
De titel van dit topic doet vermoeden dat ik ook mag vermelden dat ik net een zakje met een soort suikerchocoladecarameltoffee-achtig iets uit mijn kerstpakket op heb.
Ja hoor, tuurlijk.De titel van dit topic doet vermoeden dat ik ook mag vermelden dat ik net een zakje met een soort suikerchocoladecarameltoffee-achtig iets uit mijn kerstpakket op heb.
De titel van dit topic heb echter ik gebaseerd op Wat Eten We Vandaag? - Elke dag een nieuw recept - 24kitchen.nl.
0
Mssr Renard
geplaatst: 17 december 2021, 16:51 uur
ZAP! schreef:
De titel van dit topic heb echter ik gebaseerd op Wat Eten We Vandaag? - Elke dag een nieuw recept - 24kitchen.nl.
(quote)
Ja hoor, tuurlijk.De titel van dit topic heb echter ik gebaseerd op Wat Eten We Vandaag? - Elke dag een nieuw recept - 24kitchen.nl.
Wat eten we vanavond aldus.
In dit geval geen idee. Ik ben een exemplaar van het type GrafGantz.
1
geplaatst: 17 december 2021, 17:11 uur
GrafGantz schreef:
Ik kook nooit
De dagen dat ik niets meld is het eten het vermelden niet waard. Categorie aardappels, groente en een stukkie vlees. Niks mis mee, maar om dat nu hier elke keer te vermelden...
(quote)
Ik kook nooit

Daar zouden meer fourageerders alhier een voorbeeld aan moeten nemen. Menig hier gepost biksement zou eerder als cement kunnen worden gebruikt - dit naar analogie van de vegetarische spijzen (no offence intended) die in de jaren '70/'80 werden geserveerd bij De groene waterman aan de Springweg in Utrecht - echt metselwerk wazda!
Vandaar/toen naar anno nu, de dis van De Kop van 't Land (onder Dordrecht) is echt wel een culi-move thru hyperspace.
Hier doen we makkelijk: stokbrood met div. smeersels (van selfmaeck), gegrilde groente (met pesto), kipspies, kalfspies, kalfsburgertje - glas rood.
2
geplaatst: 17 december 2021, 17:19 uur
GrafGantz schreef:
Ik kook nooit
(quote)
Ik kook nooit

Jammer toch, maar goed jij hoeft het hier ook niet iedere keer te vermelden ( stuur mij maar gewoon een pm).
5
geplaatst: 17 december 2021, 17:27 uur
Vroeger toen wij nog niet dit soort social media hadden moest ik iedere avond een paar honderd vrienden bellen om te vertellen wat ik nu weer had gegeten 

1
geplaatst: 17 december 2021, 17:29 uur
Rudi S schreef:
Vroeger toen wij nog niet dit soort social media hadden moest ik iedere avond een paar honderd vrienden bellen om te vertellen wat ik nu weer had gegeten
In die tijd kon je gratis bellen - met reclame tussendoor - hoorde je voorafgaand bericht aan het bericht bijv dit gesprek wordt u aangeboden door Lassie Toverrijst
4
Mssr Renard
geplaatst: 17 december 2021, 17:31 uur
Ik opteer ook voor een topic: "Wat weten we vandaag?"
En daar mag dan Mjuman de hele dag berichten plaats. Of ik. Of iemand anders...
En daar mag dan Mjuman de hele dag berichten plaats. Of ik. Of iemand anders...
2
geplaatst: 17 december 2021, 17:39 uur
Kan een mod dat mooi verplaatsen naar " wat vergeten wij vandaag ". 

* denotes required fields.