MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rogyros schreef:
javaanse nasi
Heb ik even geGoogled, dat lijkt me wel wat. Is dit een goed recept?

ZAP! schreef:
(quote)
Heb ik even geGoogled, dat lijkt me wel wat. Is dit een goed recept?
Ik heb het niet zelf gemaakt, ik was uitgenodigd. Ik weet het niet eigenlijk.

Rogyros - aha, dan ga ik voor de zekerheid nog wel even verder zoeken.

Bami met saté ( vega en kip ) en komkommersalade.

Restjes van gisteren

Een geslaagde variatie op humkessoep.

Pompoencurry met rucola, cashewnoten en naanbrood.

Boer K
Boerenkoolstamppot, jus, mosterd, spekjes en rookworst. Yoghurt na.

Worteltjes, zilvervliesrijst en een kipschnitzel. Vruchtenyoghurt toe.

Vanavond stond het menu tortilla's.

Rijst met Japanse curry.

Entrecotes, sperziebonen en aardappelkroketten

Boer K
Bloemkool met kaassaus, aardappelen, jus en hamburger. Yoghurt als toetje.

Pasta Carbonara.

Mssr Renard
Gisteravond:
Tweemaal vegetarische roti met twee extra rotiplaten (van de Warung Sranang Makmur)

Lekkerste roti van Amsterdam, vind ik tot nu toe.

Boer K
Vanavond is het gebakken aardappelschijfjes, gemengde sla met wortelsausdressing en vis. Mayo erbij. Toetje na.

Ik krijg net door dat het "beans and beef burrito's" gaat worden vandaag.

Gister: meer soep. Straks: soep! Morgen: in elk geval geen soep!

GrafGantz schreef:
Ik krijg net door

De dagen dat jij hier niets meldt kook jij dan ?

Wij vanavond, gehaktbrood, aardappelpuree en een salade.

Vlaamse frieten, salade.

Rudi S schreef:
(quote)

De dagen dat jij hier niets meldt kook jij dan?

Ik kook nooit

De dagen dat ik niets meld is het eten het vermelden niet waard. Categorie aardappels, groente en een stukkie vlees. Niks mis mee, maar om dat nu hier elke keer te vermelden...

Mssr Renard
De titel van dit topic doet vermoeden dat ik ook mag vermelden dat ik net een zakje met een soort suikerchocoladecarameltoffee-achtig iets uit mijn kerstpakket op heb.

Mssr Renard schreef:
De titel van dit topic doet vermoeden dat ik ook mag vermelden dat ik net een zakje met een soort suikerchocoladecarameltoffee-achtig iets uit mijn kerstpakket op heb.
Ja hoor, tuurlijk.

De titel van dit topic heb echter ik gebaseerd op Wat Eten We Vandaag? - Elke dag een nieuw recept - 24kitchen.nl.

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
Ja hoor, tuurlijk.

De titel van dit topic heb echter ik gebaseerd op Wat Eten We Vandaag? - Elke dag een nieuw recept - 24kitchen.nl.

Wat eten we vanavond aldus.
In dit geval geen idee. Ik ben een exemplaar van het type GrafGantz.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kook nooit

De dagen dat ik niets meld is het eten het vermelden niet waard. Categorie aardappels, groente en een stukkie vlees. Niks mis mee, maar om dat nu hier elke keer te vermelden...

Daar zouden meer fourageerders alhier een voorbeeld aan moeten nemen. Menig hier gepost biksement zou eerder als cement kunnen worden gebruikt - dit naar analogie van de vegetarische spijzen (no offence intended) die in de jaren '70/'80 werden geserveerd bij De groene waterman aan de Springweg in Utrecht - echt metselwerk wazda!

Vandaar/toen naar anno nu, de dis van De Kop van 't Land (onder Dordrecht) is echt wel een culi-move thru hyperspace.

Hier doen we makkelijk: stokbrood met div. smeersels (van selfmaeck), gegrilde groente (met pesto), kipspies, kalfspies, kalfsburgertje - glas rood.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kook nooit

Jammer toch, maar goed jij hoeft het hier ook niet iedere keer te vermelden ( stuur mij maar gewoon een pm).

Vroeger toen wij nog niet dit soort social media hadden moest ik iedere avond een paar honderd vrienden bellen om te vertellen wat ik nu weer had gegeten

Rudi S schreef:
Vroeger toen wij nog niet dit soort social media hadden moest ik iedere avond een paar honderd vrienden bellen om te vertellen wat ik nu weer had gegeten

In die tijd kon je gratis bellen - met reclame tussendoor - hoorde je voorafgaand bericht aan het bericht bijv dit gesprek wordt u aangeboden door Lassie Toverrijst

Mssr Renard
Ik opteer ook voor een topic: "Wat weten we vandaag?"

En daar mag dan Mjuman de hele dag berichten plaats. Of ik. Of iemand anders...

Kan een mod dat mooi verplaatsen naar " wat vergeten wij vandaag ".

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.