Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
6
geplaatst: 19 januari 2022, 13:58 uur
Deze avond wordt het zoete aardappelstamppot, met kruidenmix van Verstegen, chorizo, tomaatjes, rucola en feta.
5
Mssr Renard
geplaatst: 19 januari 2022, 15:32 uur
Ik werk vandaag thuis dus: bakje vegayoghurt me blauwe besjes en een mandarijntje in de ochtend, 2 crossiants in de middag (niet vegan, want roomboter, sorry), zojuist een bara met flink wat sambal, en heel veel lekkere koppen thee de hele dag door. Dat miste ik wel hoor.
4
geplaatst: 19 januari 2022, 16:54 uur
Hertoginnenaardappelen, spareribs, gewokte groenten met paddenstoelen.
3
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 januari 2022, 08:54 uur
Ik ga mij eens wagen aan een traybake met zoete aardappel, broccoli, boontjes, cherrytomaten, amandelen, kikkererwten en paprika. Naanbrood met pikante hummus of muhammara erbij.
1
geplaatst: 21 januari 2022, 11:17 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik ga mij eens wagen aan een traybake met zoete aardappel, broccoli, boontjes, cherrytomaten, amandelen, kikkererwten en paprika. Naanbrood met pikante hummus of muhammara erbij.
En? Hoe smaakte het? Ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet zo dol op zoete aardappel ben. Maar misschien heb ik nog te weinig variaties geprobeerd.
8
geplaatst: 21 januari 2022, 15:40 uur
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we eten dus meatloaf vandaag.
Kom maar door met die grappen...
https://i.ibb.co/K9Pdn9d/received-360265465482911.gif
https://i.ibb.co/K9Pdn9d/received-360265465482911.gif
0
Mssr Renard
geplaatst: 21 januari 2022, 16:39 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Als toetje Vanilla Ice?
2
geplaatst: 21 januari 2022, 16:49 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Der Mensch ist was er iβt: an oaf - cultivating the dad bod
Hier pizza - tbd - met grillgroente erbij en div kazen ervoor
2
geplaatst: 21 januari 2022, 16:51 uur
5
geplaatst: 21 januari 2022, 17:14 uur
Kip piri piri, noedels met wokgroenten en paddenstoelen in een woksaus van sesam , chilipepers en sojasaus uit de keukenvoorraad.
3
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 januari 2022, 08:40 uur
Rogyros schreef:
En? Hoe smaakte het? Ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet zo dol op zoete aardappel ben. Maar misschien heb ik nog te weinig variaties geprobeerd.
(quote)
Lekker, zeker voor herhaling vatbaar. Zoete aardappel matcht altijd goed met wortel. Dan ben je al halverwege een soep, vegan kapsalon met jackfruit of een stoof.
2
geplaatst: 22 januari 2022, 08:59 uur
Zoete aardappel altijd lekker.
In partjes snijden en in de koekenpan met olie bakken is ook heerlijk, kinderen vinden het vaak lekker als je na een tijdje in due olie suiker laat karameliseren , extra zoet
In partjes snijden en in de koekenpan met olie bakken is ook heerlijk, kinderen vinden het vaak lekker als je na een tijdje in due olie suiker laat karameliseren , extra zoet

5
geplaatst: 22 januari 2022, 14:27 uur
Net vers gebakken brood met kip en avocado.
Vanavond pompoen prei quiche.
Vanavond pompoen prei quiche.
4
Mssr Renard
geplaatst: 22 januari 2022, 19:48 uur
Indiaas (zelf gemaakt)
Aubergine met venkel en komijn, paddenstoelencurry met doperwten, naanbrood uit de oven
Aubergine met venkel en komijn, paddenstoelencurry met doperwten, naanbrood uit de oven
1
geplaatst: 23 januari 2022, 11:55 uur
Mssr Renard schreef:
Indiaas (zelf gemaakt)
Indiaas (zelf gemaakt)
Klinkt erg goed!
3
geplaatst: 23 januari 2022, 11:57 uur
witlofsalade, aardappeltjes uit de oven, spinazie kaas ding.
1
Mssr Renard
geplaatst: 23 januari 2022, 11:57 uur
Voor vegan/vega is de Indiase keuken een uitstekende keuken. En ook leuk om mee bezig te zijn. Zoveel kruiden, en het ruikt/smaakt ook zo verfijnd.
6
geplaatst: 23 januari 2022, 12:00 uur
Gisteren thuis uit eten geweest.
Mijn vrouw en ik vierden het heuglijke feit dat wij - op 22-1-22 22 jaar bij elkaar zijn.
We hebben besteld bij Bella Roma, een uitstekende Italiaan in Deventer. Vooraf rijst met garnalen en mosselen. Hoofdgerecht was voor mij kreeft uit de oven met gebakken inktvis. Mijn vrouw had gebakken tong met gebakken vruchten (zoals plakjes kiwi en ananas) in witte wijnsaus.
Heerlijk!!!
Mijn vrouw en ik vierden het heuglijke feit dat wij - op 22-1-22 22 jaar bij elkaar zijn.
We hebben besteld bij Bella Roma, een uitstekende Italiaan in Deventer. Vooraf rijst met garnalen en mosselen. Hoofdgerecht was voor mij kreeft uit de oven met gebakken inktvis. Mijn vrouw had gebakken tong met gebakken vruchten (zoals plakjes kiwi en ananas) in witte wijnsaus.
Heerlijk!!!
0
geplaatst: 23 januari 2022, 12:01 uur
Mssr Renard schreef:
Voor vegan/vega is de Indiase keuken een uitstekende keuken. En ook leuk om mee bezig te zijn. Zoveel kruiden, en het ruikt/smaakt ook zo verfijnd.
(quote)
Eens, de geur alleen al is vaak briljant!
1
geplaatst: 23 januari 2022, 16:34 uur
Rogyros schreef:
Gisteren thuis uit eten geweest.
Heerlijk!!!
Gefeliciteerd!Gisteren thuis uit eten geweest.
Heerlijk!!!
4
geplaatst: 23 januari 2022, 17:40 uur
Geroerbakte noedels en vegetarische Quorn stukjes en groenten met cashewnoten en mini groente loempia's.
2
Mssr Renard
geplaatst: 23 januari 2022, 18:04 uur
Rogyros schreef:
...
Heerlijk!!!
...
Heerlijk!!!
Van harte!
4
geplaatst: 23 januari 2022, 18:13 uur
Broodje philly cheese steak en een broodje gezond van de plaatselijke snackbar.
* denotes required fields.