menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Kip Siam vanavond.

Deze avond wordt het zoete aardappelstamppot, met kruidenmix van Verstegen, chorizo, tomaatjes, rucola en feta.

Ik werk vandaag thuis dus: bakje vegayoghurt me blauwe besjes en een mandarijntje in de ochtend, 2 crossiants in de middag (niet vegan, want roomboter, sorry), zojuist een bara met flink wat sambal, en heel veel lekkere koppen thee de hele dag door. Dat miste ik wel hoor.

Spaghetti bolognese

Hertoginnenaardappelen, spareribs, gewokte groenten met paddenstoelen.

Ik ga mij eens wagen aan een traybake met zoete aardappel, broccoli, boontjes, cherrytomaten, amandelen, kikkererwten en paprika. Naanbrood met pikante hummus of muhammara erbij.

Côte de boeuf , frietjes en een salade met rucola.

Stijn_Slayer schreef:
Ik ga mij eens wagen aan een traybake met zoete aardappel, broccoli, boontjes, cherrytomaten, amandelen, kikkererwten en paprika. Naanbrood met pikante hummus of muhammara erbij.

En? Hoe smaakte het? Ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet zo dol op zoete aardappel ben. Maar misschien heb ik nog te weinig variaties geprobeerd.

Chili met pompoen

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we eten dus meatloaf vandaag.

Kom maar door met die grappen...

https://i.ibb.co/K9Pdn9d/received-360265465482911.gif

GrafGantz schreef:

(afbeelding)

Als toetje Vanilla Ice?

GrafGantz schreef:

(afbeelding)

Der Mensch ist was er iβt: an oaf - cultivating the dad bod

Hier pizza - tbd - met grillgroente erbij en div kazen ervoor

Mssr Renard schreef:
(quote)

Als toetje Vanilla Ice?

Een vanille cornetto, dus ja.

Kip piri piri, noedels met wokgroenten en paddenstoelen in een woksaus van sesam , chilipepers en sojasaus uit de keukenvoorraad.

Gevulde aubergine en ovenaardappeltjes.

Rogyros schreef:
(quote)

En? Hoe smaakte het? Ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet zo dol op zoete aardappel ben. Maar misschien heb ik nog te weinig variaties geprobeerd.

Lekker, zeker voor herhaling vatbaar. Zoete aardappel matcht altijd goed met wortel. Dan ben je al halverwege een soep, vegan kapsalon met jackfruit of een stoof.

Zoete aardappel altijd lekker.
In partjes snijden en in de koekenpan met olie bakken is ook heerlijk, kinderen vinden het vaak lekker als je na een tijdje in due olie suiker laat karameliseren , extra zoet

Net vers gebakken brood met kip en avocado.

Vanavond pompoen prei quiche.

Sushi

Indiaas (zelf gemaakt)

Aubergine met venkel en komijn, paddenstoelencurry met doperwten, naanbrood uit de oven

Mssr Renard schreef:
Indiaas (zelf gemaakt)

Aubergine met venkel en komijn, paddenstoelencurry met doperwten, naanbrood uit de oven

Klinkt erg goed!

witlofsalade, aardappeltjes uit de oven, spinazie kaas ding.

Rogyros schreef:
(quote)

Klinkt erg goed!

Voor vegan/vega is de Indiase keuken een uitstekende keuken. En ook leuk om mee bezig te zijn. Zoveel kruiden, en het ruikt/smaakt ook zo verfijnd.

Gisteren thuis uit eten geweest.

Mijn vrouw en ik vierden het heuglijke feit dat wij - op 22-1-22 22 jaar bij elkaar zijn.

We hebben besteld bij Bella Roma, een uitstekende Italiaan in Deventer. Vooraf rijst met garnalen en mosselen. Hoofdgerecht was voor mij kreeft uit de oven met gebakken inktvis. Mijn vrouw had gebakken tong met gebakken vruchten (zoals plakjes kiwi en ananas) in witte wijnsaus.

Heerlijk!!!

Mssr Renard schreef:
(quote)

Voor vegan/vega is de Indiase keuken een uitstekende keuken. En ook leuk om mee bezig te zijn. Zoveel kruiden, en het ruikt/smaakt ook zo verfijnd.

Eens, de geur alleen al is vaak briljant!

Rogyros schreef:
Gisteren thuis uit eten geweest.

Mijn vrouw en ik vierden het heuglijke feit dat wij - op 22-1-22 22 jaar bij elkaar zijn.

We hebben besteld bij Bella Roma, een uitstekende Italiaan in Deventer. Vooraf rijst met garnalen en mosselen. Hoofdgerecht was voor mij kreeft uit de oven met gebakken inktvis. Mijn vrouw had gebakken tong met gebakken vruchten (zoals plakjes kiwi en ananas) in witte wijnsaus.

Heerlijk!!!
Gefeliciteerd!

Pasta al forno ( kaas ), vega vandaag.

Geroerbakte noedels en vegetarische Quorn stukjes en groenten met cashewnoten en mini groente loempia's.

Rogyros schreef:

...
Heerlijk!!!

Van harte!

Broodje philly cheese steak en een broodje gezond van de plaatselijke snackbar.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:03 uur

geplaatst: vandaag om 15:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.