MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rudi S schreef:
(quote)

Nou eerlijk gezegd zou het mij niet zoveel uitmaken of ik met 1100 gr. C of met 180 gr. C en een marinade de oven in ga als het zover is

luigifort Lees je even mee Andesvliegramp - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Misschien ook eens naar Il Porcile gaan kijken. Overigens dieren houden, melkvee, goed verzorgen, dood laten gaan en er niets mee doen (opeten, goede eiwitten) is natuurlijk een "waste of resources" en hergebruik is - vanuit duurzaamheid - ook wel een ding.

Niet dat je nou direct van fraai getatoueerde overledenen de huid moet gaan gebruiken als lampenkap.

Ja, ik ken dat verhaal via de film Alive...

Pompoensoep met vers gebakken brood.

Vanavond " bordje op de schoot" pizza's

luigifort schreef:
Met alles eens, behalve het vlees eten dan. Zelfs al heeft het dier een goed leven gehad. Wij mensen zouden ook niet opgegeten willen worden, zelfs al zouden we een goed leven hebben gehad
Luchtbegrafenis - Wikipedia - nl.wikipedia.org. Ik zag het in een reisprogramma van Ruben Terlou voorbijkomen. Het is inmiddels verboden in China. Leek mij nog wel een optie, maar met al die rokerij en drank weet ik niet of zelfs de gieren wel brood van mij zouden lusten...

Gisteren, na weer een geslaagde voetbalmidsag/-avond, bij mijn broertje runder riblappen - gesudderd met o.a. chili en kaneel - met bloemkool, rijst en een komkommersalade gegeten.

Tevreden keerden mijn hond en ik (om verschillende redenen overigens) huiswaarts.

Restje boerenkool quiche met spekjes en zoete tomaatjes.

Mjuman schreef:
Vroeger hoorde je vaak deze grap: wat is het toppunt van re-cycling? Antwoord: een Duitser die varkensvlees eet

AOVV schreef:
(embed)
Spaghetti zou ik wel liken, maar Samson & Gggg.....

dix
Vandaag een bijzondere maaltijd. We gaan weer eens gebakken inktvis bij Fat Kee in Den Haag eten.

Stijn_Slayer
Groene linzensoep met wortel, veel bleekselderij, pasta, tomaten, ui en om recalcitrant te doen zelfs een beetje rode linzen. Volkoren brood erbij. Simpel doch voedzaam.

Grote pan, dus morgen ook.

Pasta uit de oven, vandaag zonder vlees, met een paddenstoelen roomsaus en kaas eroverheen

ZAP! schreef:
(quote)
Spaghetti zou ik wel liken, maar Samson & Gggg.....

Jij heb zeker liever Pizza

Vraag me altijd of Gert niet een goede coach was geweest bij The Voice - hij heeft immers ervaring in groot onderhoud van (een deel van) K3

Mjuman schreef:
Jij heb zeker liever Pizza
Als je het niet erg vindt, klik ik niet.

ZAP! schreef:
(quote)
Als je het niet erg vindt, klik ik niet.

Ie hef geliek Klik-spaan

Mjuman schreef:
Ie hef geliek Klik-spaan
Jij link-miegel!

Ik heb heel romantisch Chinees gehaald

Dim
Ereburgers van De Vegetarische Slager, met gebakken aardappeltjes, champignons en groenten.

Stamppot zuurkool mit bauchspeck.

Witlof uit de oven met de onvermijdelijke ham en kaas, gebakken piepers en een entrecote.

Spinazie ala crème, zigeuner schnitzels en gebakken zoete aardappels.
Chocolade vla.

Ik heb gisteren heel romantisch Chinees gehaald

Gisteren wederom snert.

Rode bieten en kip.

Kip, rijst en sajoer boontjes

Vanavond Indiaas laten bezorgen. Vieren dat ik mijn contract ondertekend heb.

madmadder schreef:
Vieren dat ik mijn contract ondertekend heb.
Van harte en eet smakelijk!

ZAP! schreef:
(quote)
Van harte en eet smakelijk!

Dank, dat gaat vast goed komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.