Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2022, 17:26 uur
Rudi S schreef:
Nou eerlijk gezegd zou het mij niet zoveel uitmaken of ik met 1100 gr. C of met 180 gr. C en een marinade de oven in ga als het zover is
(quote)
Nou eerlijk gezegd zou het mij niet zoveel uitmaken of ik met 1100 gr. C of met 180 gr. C en een marinade de oven in ga als het zover is
luigifort Lees je even mee Andesvliegramp - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Misschien ook eens naar Il Porcile gaan kijken. Overigens dieren houden, melkvee, goed verzorgen, dood laten gaan en er niets mee doen (opeten, goede eiwitten) is natuurlijk een "waste of resources" en hergebruik is - vanuit duurzaamheid - ook wel een ding.
Niet dat je nou direct van fraai getatoueerde overledenen de huid moet gaan gebruiken als lampenkap.

0
geplaatst: 13 februari 2022, 19:10 uur
luigifort schreef:
Met alles eens, behalve het vlees eten dan. Zelfs al heeft het dier een goed leven gehad. Wij mensen zouden ook niet opgegeten willen worden, zelfs al zouden we een goed leven hebben gehad
Luchtbegrafenis - Wikipedia - nl.wikipedia.org. Ik zag het in een reisprogramma van Ruben Terlou voorbijkomen. Het is inmiddels verboden in China. Leek mij nog wel een optie, maar met al die rokerij en drank weet ik niet of zelfs de gieren wel brood van mij zouden lusten...Met alles eens, behalve het vlees eten dan. Zelfs al heeft het dier een goed leven gehad. Wij mensen zouden ook niet opgegeten willen worden, zelfs al zouden we een goed leven hebben gehad
3
geplaatst: 14 februari 2022, 15:05 uur
Gisteren, na weer een geslaagde voetbalmidsag/-avond, bij mijn broertje runder riblappen - gesudderd met o.a. chili en kaneel - met bloemkool, rijst en een komkommersalade gegeten.
Tevreden keerden mijn hond en ik (om verschillende redenen overigens) huiswaarts.
Tevreden keerden mijn hond en ik (om verschillende redenen overigens) huiswaarts.
0
geplaatst: 14 februari 2022, 16:02 uur
Mjuman schreef:
Vroeger hoorde je vaak deze grap: wat is het toppunt van re-cycling? Antwoord: een Duitser die varkensvlees eet
Vroeger hoorde je vaak deze grap: wat is het toppunt van re-cycling? Antwoord: een Duitser die varkensvlees eet

1
geplaatst: 14 februari 2022, 16:09 uur
AOVV schreef:
(embed)
Spaghetti zou ik wel liken, maar Samson & Gggg..... (embed)

3
geplaatst: 14 februari 2022, 16:40 uur
Vandaag een bijzondere maaltijd. We gaan weer eens gebakken inktvis bij Fat Kee in Den Haag eten.
2
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 februari 2022, 16:46 uur
Groene linzensoep met wortel, veel bleekselderij, pasta, tomaten, ui en om recalcitrant te doen zelfs een beetje rode linzen. Volkoren brood erbij. Simpel doch voedzaam.
Grote pan, dus morgen ook.
Grote pan, dus morgen ook.
3
geplaatst: 14 februari 2022, 16:49 uur
Pasta uit de oven, vandaag zonder vlees, met een paddenstoelen roomsaus en kaas eroverheen
0
geplaatst: 14 februari 2022, 16:51 uur
Jij heb zeker liever Pizza
Vraag me altijd of Gert niet een goede coach was geweest bij The Voice - hij heeft immers ervaring in groot onderhoud van (een deel van) K3

0
geplaatst: 14 februari 2022, 16:55 uur
3
geplaatst: 14 februari 2022, 20:53 uur
Ereburgers van De Vegetarische Slager, met gebakken aardappeltjes, champignons en groenten.
2
geplaatst: 15 februari 2022, 15:57 uur
Witlof uit de oven met de onvermijdelijke ham en kaas, gebakken piepers en een entrecote.
2
geplaatst: 15 februari 2022, 16:11 uur
Spinazie ala crème, zigeuner schnitzels en gebakken zoete aardappels.
Chocolade vla.
Chocolade vla.
7
geplaatst: 16 februari 2022, 16:31 uur
Vanavond Indiaas laten bezorgen. Vieren dat ik mijn contract ondertekend heb. 

1
geplaatst: 16 februari 2022, 17:24 uur
* denotes required fields.