MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Is er zo toch nog een verkapt voetbaltopic op MuMe...

ZAP! schreef:

Die poging was niet al te subtiel inderdaad!

ZAP! schreef:

Klop hier komt echter geen mod, oh wacht er is toch een mod die ook eet, Soledad

Soledad
Jullie staan onder verscherpt toezicht

Maar ff zere neus: nu weer over het eten. Hier eten we Lenterisotto. Het is tenslotte lente.

Sushi

Hier wast: heilbot met kervelroomsaus (obv van zelfgewrochten visfond), gestoomde krieltjes, en roerbakspinazie met erenghi, venkel en lente-ui (die trouwens ook 's winters verkrijgbaar is)

Moet het doen met restjes uit de koelkast dus het wordt een dikke omelet met heel veel groenten en een beetje brood.

Spareribs, omelet, broccoli en nasi.

Rodekool met appelmoes.

Gisteren uit eten geweest, met een paar collega's. Bij de Deventer Mexicaan (El Popo). Prima gegeten. Vooraf Gamba moradas (gepelde garnalen gebakken in een marinade van knoflookolie, milde pepers en tomaat. Met een broodje om te dippen).
Hoofd was Fajitas mixed (trio van langzaam gegaarde barbacoa: gemarineerde beef en lam, geroosterde pompoen met pecannoten en witte kruimelkaas en gekruide kip).

Als nagerecht heb ik een Glennfiddich 12jr oud genomen. Dat vind ik een prima Single Malt. Niet geweldig, maar wel prima. Ik wilde eigenlijk een cognac, maar de bediening had geen idee. Ze bleken - na meegekeken te hebben - alleen maar Remy Martin VSOP te hebben. Die liet ik staan, daar ben ik geen groot fan van.

Rogyros schreef:

Als nagerecht heb ik een Glennfiddich 12jr oud genomen. Dat vind ik een prima Single Malt. Niet geweldig, maar wel prima.

Zo denk ik er ook over, ik koop weleens zo'n " rare" fles.

Spaghetti Bolognese.

Stamppot boerenkool met jus, spekjes, rookworst, mosterd en zilveruitjes.
Kwam mooi uit met het winterse weer.

Linzencurry met naan

Thaise gele curry, met Chinese wokgroenten een bloemkool. En met wat garnaaltjes.

Feestje van werk: borrelplateau, daarna standjes met allerhande eten, zoals broodjes pulled chicken, zoete aardappelfrieten en allerlei wraps. Goeie shit.

madmadder schreef:
Feestje van werk: borrelplateau, daarna standjes met allerhande eten, zoals broodjes pulled chicken, zoete aardappelfrieten en allerlei wraps. Goeie shit.

Meestal komt dat laatste pas behoorlijke tijd erna - no offence Michael Stipe omschreef - in een interview met Annet van Trigt - geluk ooit eens als "a fine firm turd" every day - gewoon stevige shit dus en niet de consequences of a Dehli-belly - maar dat kan je dan weer "da bomb" noemen.

Lamscarbonade, couscous en ratatouille was 't hier met een frisse salade, ook dat nog

Kippendijfilet, uien en champignons, ijsbergsalade, Turks brood en rijst.

krieltjes, salade, vegaburger

Kliekjesdag boerenkool.

rijst met geroosterde groenten met madrassaus.

Cheeseburger speciaal. Midnight snack idem dito.

Vega "kip"schnitzel met gebakken aardappels en gewokte groenten.

Zo direct gaat de slowcooker aan voor een tomatensaus , die gaan wij eten bij een verse pasta.
Komt nog een tomatensalade ( div. tomaten, rode ui basilicum en olijfolie) bij.

Broodjes gevuld met vega kheema (met paddestoelen ipv gehakt).

Hier wordt het weer patat, de vergezellende snack zal wel uitdraaien op een berenhap met satésaus.

Ovenaardappeltjes, geroosterde koolrabi en een vega saté schnitzel.

Gisteren een verjaardagsfeestje gehad (van mijn dochter en mij). Mensen bleven eten. We aten köfte, Jamaicaanse kipspies en eigen gemarineerde spareribs. Daarbij twee mooie salades, stokbrood en wat knabbel rauwkost.

Vandaag girasoli (pastarondjes gevuld met in mijn geval paddestoelen) met champignons en allerlei groenten.

Puree, bloemkool en een gehaktbal.
Choco mouse toe.

Aardappels, prei, kip.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:39 uur

geplaatst: vandaag om 15:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.