Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 18 juni 2022, 10:45 uur
Vanavond pannenkoeken. Die mijn vrouw vanmiddag in de bokhitte gaat bakken.
0
geplaatst: 18 juni 2022, 11:38 uur
Weet ik nog niet. In ieder geval iets wat bij het warme weer past.
2
geplaatst: 18 juni 2022, 12:22 uur
3
geplaatst: 18 juni 2022, 12:56 uur
Pannenkoeken ( spek, champignons, kaas en diverse zoete toppings).
2
geplaatst: 19 juni 2022, 08:16 uur
T-bone steak ( Dry Aged Rubia Gallega) , net uit de koeling gehaald.
Er bij, een beetje gebakken aardappelen, champignons en gestoofde groenten.
Er bij, een beetje gebakken aardappelen, champignons en gestoofde groenten.
3
geplaatst: 19 juni 2022, 15:43 uur
Sla, tomaat, komkommer en peterselie / opgebakken shoarmareepjes, uien en paprika / gesmolten kaas. Alles bij elkaar een klein bergje op een bruine boterham. Zelfde als gisteren, ongeveer.
3
geplaatst: 20 juni 2022, 15:58 uur
Nieuwe aardappelen (gekookt) met gebakken uien, spekjes en zuurkool. Avec jus et moutarde.
3
geplaatst: 20 juni 2022, 16:00 uur
Gisteren werd het toch wat anders dus de broccoli, aardappeltjes en schnitzel zijn voor vanavond.
0
geplaatst: 20 juni 2022, 16:07 uur
madmadder schreef:
Gisteren werd het toch wat anders dus de broccoli, aardappeltjes en schnitzel zijn voor vanavond.
Wij willen graag alles weten, dus ook wat je gisteren at, svp? Gisteren werd het toch wat anders dus de broccoli, aardappeltjes en schnitzel zijn voor vanavond.

3
geplaatst: 20 juni 2022, 16:13 uur
haha, het werd een maaltje met dingen die ik nog in de vriezer had (sneller want ik dreigde in de knoop te komen met de start van f1
): rijst, paar gyoza's, edamame, beetje gefermenteerde rode kool en een heel simpele salade er nog bij.
): rijst, paar gyoza's, edamame, beetje gefermenteerde rode kool en een heel simpele salade er nog bij.
1
geplaatst: 20 juni 2022, 16:16 uur
Oei, F1, daar zal ik maar niets van zeggen...
Maar het eten klinkt goed. Gyoza's moest ik even opzoeken - niet verkeerd.
Maar het eten klinkt goed. Gyoza's moest ik even opzoeken - niet verkeerd.
2
geplaatst: 20 juni 2022, 20:44 uur
Die zijn hier ook al diverse keren voorbij gekomen ( voornamelijk op het bord van madmadder
).
3
geplaatst: 20 juni 2022, 21:04 uur
Gisteren risotto met tomaten en garnalen (op een bedje van spinazie - hadden we nog over).
Vandaag:
Vandaag:
Rogyros schreef:
Gegratineerde grote ravioli met zalm. Met een frisse salade.
(Eigenlijk is het een stuk zalm met onder meer een pastasaus omwikkeld met lasagneblad)
Gegratineerde grote ravioli met zalm. Met een frisse salade.
(Eigenlijk is het een stuk zalm met onder meer een pastasaus omwikkeld met lasagneblad)
4
geplaatst: 20 juni 2022, 22:00 uur
Hier vandaag risotto! Venkel, prei, erwtjes, kabeljauw. Met gegrilde groentes die nog in de groentelade lagen oud te worden. Toetje yoghurt met frambozen.
3
geplaatst: 21 juni 2022, 16:28 uur
Rudi S schreef:
Die zijn hier ook al diverse keren voorbij gekomen ( voornamelijk op het bord van madmadder
).
Zo blijkt maar weer: ik zoek niet altijd alles op. Die zijn hier ook al diverse keren voorbij gekomen ( voornamelijk op het bord van madmadder
). 
Vandaag weer nieuwe aardappels met wat over was van gisteren. Deze combi vind ik een stuk lekkerder dan de stamppot zuurkool die wij tot nu toe altijd maakten!
Middagsnack: kibbelingen met saus van de markt.

4
geplaatst: 21 juni 2022, 16:29 uur
Verse spinazie, varkenshaas met kruidenboter, gekruide krieltjes. Na 2 weken in hotels helaas zelf weer koken (en afwassen) vandaag...
0
geplaatst: 21 juni 2022, 16:40 uur
GrafGantz schreef:
...Na 2 weken in hotels helaas zelf weer kolken (en afwassen) vandaag...
Ho ho, ik dacht jij nooit kookte? En nog schokkender: jullie hebben geen vaatwasser?! ...Na 2 weken in hotels helaas zelf weer kolken (en afwassen) vandaag...

2
geplaatst: 21 juni 2022, 16:40 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Ho ho, ik dacht jij nooit kookte? En nog schokkender: jullie hebben geen vaatwasser?!
Ik denk een kolkende vaatwasser…
3
geplaatst: 21 juni 2022, 16:41 uur
Bloemkool met een champignonsausje, aardappelkroketjes en spareribs.
4
geplaatst: 22 juni 2022, 16:28 uur
Couscous, tajine met puntpaprika en courgette, gehaktballetjes en yoghurt.
3
geplaatst: 22 juni 2022, 16:54 uur
Rode paprika, sperziebonen en chorizo.
Nu nog even bedenken wat ik daarbij doe
Nu nog even bedenken wat ik daarbij doe
* denotes required fields.