menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Barney Rubble schreef:
. Volgende week wil ik mij niettemin eens wagen aan een Hollandaisesaus met wat asperges. Kijk er nu al naar uit..

Gewaagd en gefaald. De saus was te dun, maar niet gesplit. Volgende keer beter. De Rosbief met asperges en aardappeltjes heeft niettemin gesmaakt.

Sushi.

Spaghetti Bolognese

Wraps met zalm, avocado en spinazie.

Indiaas thuisbezorgd.

Aardappelpuree, schnitzel, spinazie.
Ijsje er achteraan.

Gisteren dan uiteindelijk de Fish & Chips in Engeland gehad. Als late lunch. Met uiteraard de onvermijdelijke mashed peas.

Dat vulde erg goed. Dus als avondeten wat paprika met tomaten en een broodje genuttigd.

Spitskoolsalade met lenteui, limoenrasp en -sap, avocado, knoflook en een yoghurtmosterdressing. Afgetopt met geroosterde pompoenpitten. Daarbij een japalenoburger.

Vandaag de reis terug vanuit Engeland. Vanmiddag met de ferry naar Duinkerken (we zijn daar rond 19.00u) en daar blijven we een nachtje. De onvermijdelijke McDonald's wordt dus bezocht.

Rogyros schreef:

De onvermijdelijke McDonald's wordt dus bezocht.

Ach ja, na zo'n buitenlandse reis dan toch maar weer iets wat wij in Nederland gewend zijn om te eten

Rudi S schreef:
(quote)

Ach ja, na zo'n buitenlandse reis dan toch maar weer iets wat wij in Nederland gewend zijn om te eten
Met een dochter van 14 is die keuze wel sneller gemaakt, ja.

Omdat we een boot eerder konden nemen (we waren drie uur eerder op het Europese vaste land), zijn we direct doorgereden naar Nederland. Gisteravond rond 21.00u aangekomen.

Vandaag weer wat beter eten. Dus een tomatensalade als lunch en een traybake voor vanavond. Ik weet nog niet precies wat, maar in ieder geval stukjes aardappels, paprika en courgette.

Wraps met gerookte zalm.

Vanmiddag heerlijke ramen gegeten in zeer goed gezelschap. Daarna lekker bubble tea gedronken als toetje en in het park gelegen. Vanochtend ook al ontbeten met een kaneelbroodje en een chocoladebroodje (het is immers vakantie), dus vanavond gaat er niet veel meer genuttigd worden.

Zalm in bladerdeeg.

Rogyros schreef:
Vandaag weer wat beter eten. Dus een tomatensalade als lunch en een traybake voor vanavond. Ik weet nog niet precies wat, maar in ieder geval stukjes aardappels, paprika en courgette.

Die salade werd uiteindelijk gegeten als avondeten, met een stuk stokbrood.
Vanavond bbq-en, dus die traybake verschuif ik naar morgen. Ik denk dat ik naast krieltjes en courgette er nog sperziebonen en wat cashewnoten bij gooi. Wat kruiden en klaar.

dix
Eend. Zin in.

Slowcooker , diverse soorten varkensvlees, champignons en groenten.
Aardappelen en pasta erbij.

Zelfgemaakte bietenburgers met blauwe kaas op een Italiaanse bol met salade.

Sla met kipburgers.

Koude komkommersoep. Naast het hoofdingrediënt ook avocado, basilicum, griekse yoghurt, knoflook, limoen, dille en komijn. Met gerookte forel.

Pizza.

Rogyros schreef:
Gisteren dan uiteindelijk de Fish & Chips in Engeland gehad. Als late lunch. Met uiteraard de onvermijdelijke mashed peas.
Met of zonder azijn?

ZAP! schreef:
(quote)
Met of zonder azijn?

Zonder. Gelukkig was azijn optioneel.

Bami,pittige kippenvleugels en broccoli.

Zalm in bladerdeeg, sperziebonen.

Macaroni.

Gepland staat couscous met gegrilde groenten, walnoten en geitenkaas.

Foh lam peng poen met bami. De kroepoek waren ze vergeten - en dat had ik eigenlijk direct op moeten merken. Wat een drukte daar met dit verder zo luie weer...

dix
Een anagram:

Firm Tits Too

Aardappelen met wortelen en een gehaktbal.
Chocolade mousse.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.