menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Kliekjesdag natuurlijk:
ZAP! schreef:
Foh lam peng poen met bami. De kroepoek waren ze vergeten - en dat had ik eigenlijk direct op moeten merken. Wat een drukte daar met dit verder zo luie weer...

Boontjes.

Gebakken aardappels met BBQ worstjes en komkommersalade.

rasfriet speciaal en een bonita.

madmadder schreef:
rasfriet speciaal en een bonita.

Bij de snackbar op Bonita Avenue?

Ovenfrietjes, geroosterde koolrabi en een frisse salade. Zometeen vegan Ben & Jerry's als toetje.

Sla oma-stijl.

Macaroni, geroosterde groenten in tomatensaus met vega spekjes, Parmezaanse kaas

Mssr Renard
Sri Lankaanse witte courgette curry met naan

Pasta salade.

Dim
Gebakken aardappeltjes met rode ui, champignons en tomaat; twee ereburgers en wat schijfjes komkommer.

Dinsdag en bloemkoolovenschotel. Gisteren een stokbroodje steak met champignons en wat geroosterde groenten..

Vandaag wordt er voor mij gekookt: snert.

ZAP! schreef:
Sla oma-stijl.

Ok, gedaan, stijl achterover zelfs. Wat nu?

GrafGantz schreef:
(quote)

Ok, gedaan, stijl achterover zelfs. Wat nu?
Rustig blijven. Check even of ze nog ademt. Anders 112 bellen.

Babi ketjap, pittige sperzieboontjes, kroepoek en rijst.

Gisteren andijviestamppot.

Vanmiddag buiten de deur geluncht met mijn moeder. Eerst een heerlijk broodje brie met andere zaken, even onder de grill. Daarna mijn moeder kennis laten maken met bubble milk tea (bleek een groter succes dan ik had verwacht haha).

Vanavond naar vrienden, waar we wraps met allerhande dingen eten (vega shoarma, falafel, salade, geroosterde groenten, sausjes).

Aardappels met (gekookte) herfstlof.

Mssr Renard
Zojuist besloten tot vegan shoarma, met de nodige groenten. Met pita.

Puur toeval, maar we hadden er gewoon trek in.

Frietje hete kip.

Wat gehaald bij de afhaal Chinees. Bami met Cha Siu en ossenhaas met champignons.

Ik zit momenteel ergens in Oostenrijk en daar krijgen wel elke avond een superieur buffet. Heerlijk met allerlei streekgerechten. Twee weken geleden was ik in Lipari waar we ook streekgerechten kregen en dan vooral de vis (het is een eiland in de Eolische Zee) was sterk aanwezig, en toch, onze laatste avond was op Sicilië en we hadden een zeer goedkoop hotelletje vlak bij het vliegveld waar alleen maar locals woonden. Daar namen we een pizza in een lokaal restaurant. Voor €5 was het smullen van een echte pizza. De volgende ochtend een echte espresso voor €1 in een lokale bakkerij. Tuurlijk, die prijzen waren voor een Nederlander noppes maar het was gewoon verblijven tussen de Italianen. En dat gaf het iets extra’s.

Zondag weer naar Nederland. Thuis koken. Daar heb ik echt ook zin in. Waarschijnlijk mijn eigen kip massala. En een keer weer gewone eigen gemaakte groentesoep. Met ballen.

Tomatengnocchi met roomsaus, spinazie en spek.

Wraps van chinese kool met humus en groenten. Jezus wat gezond.

Pasta al forno.

Tweede keer snert en er gaan nog twee bakken in de vriezer straks.

Mssr Renard
Utrechtse heuvelfrietjes met wandelsaus

Stijn_Slayer
Ik ben in Noorwegen dus de laatste week en waarschijnlijk ook de komende halve week vis, aardappels en groenten. Lekker, maar de variatie qua eten mag wel wat hoger en amper vega hier. De aspergesoep en artisjokkensoep vond ik het lekkerst.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.