Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 22 september 2022, 18:31 uur
Aardappels met rode bieten, ditmaal op verzoek aangemaakt met maïzena papje. Best lekker eigenlijk.
2
geplaatst: 23 september 2022, 17:16 uur
Gisteren patat in schil uit de Airfryer met bruine bonen (voor mij) en witte bonen in tomatensaus (voor mijn vrouw en dochter).
Vanavond eet ik alleen. Ik heb in de koelkast nog Cambodjaanse wokgroenten. Daar bedenk ik wel een wokgerecht mee.
Vanavond eet ik alleen. Ik heb in de koelkast nog Cambodjaanse wokgroenten. Daar bedenk ik wel een wokgerecht mee.
3
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2022, 17:31 uur
Restjesdag, of geenzinomnaardesupermarkttegaandag. Aardappels, rode kool en groenten. Morgen maar weer eiwitten en B12, want zin om er ook nog linzen of kikkererwten bij te maken, heb ik geloof ik ook niet.
1
geplaatst: 23 september 2022, 17:33 uur
1
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2022, 20:38 uur
Rogyros schreef:
"Rode kool en groenten".
Schaar je rode kool onder een andere categorie dan groenten, Stijn_Slayer?
"Rode kool en groenten".
Schaar je rode kool onder een andere categorie dan groenten, Stijn_Slayer?
Alle groenten zijn gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan andere.
6
geplaatst: 24 september 2022, 15:00 uur
Ik mag vandaag voor mezelf zorgen. Dus ik ga voor less is more. (top) hamburgers, ui, champion op een bolletje van de warme bakker. Home made chutney en een glas Hertog jan Grand Prestige maken het vervolgens echt feestelijk. Ik red me wel.
3
geplaatst: 25 september 2022, 08:22 uur
Gisteren uit eten geweest in een eetcafeetje. Vooraf carpaccio, als hoofd stoofvlees bereid in onder andere Westmalle dubbel. Dat dronk ik uiteraard een Westmalle dubbel bij. Dat was meer dan prima.
0
geplaatst: 25 september 2022, 08:24 uur
ZAP! schreef:
Snert.
Snert.
Is het alweer het seizoen? Gaat Rudi S binnenkort dan ook weer aan de wortelstamppot???

1
geplaatst: 25 september 2022, 10:40 uur
Rogyros schreef:
Is het alweer het seizoen? Gaat Rudi S binnenkort dan ook weer aan de wortelstamppot???
(quote)

Doet hij ook in de zomer hoor, vandaag buurt BBQ, gistern was het burendag.
3
geplaatst: 25 september 2022, 12:19 uur
rijst, rendang van rode spitskool uit de slowcooker, paksoi salade met mango, cashewnoten, sojasaus en kokosmelk.
4
geplaatst: 25 september 2022, 14:53 uur
Gemarineerde varkenshaas (pesto-pijnboompit) uit de oven, rösti en sperziebonen.
1
geplaatst: 25 september 2022, 18:01 uur
Rogyros schreef:
Is het alweer het seizoen?
Bij ons is dat seizoen het hele jaar door. Mijn vader maakt een pan snert, daar eten we 2x van en er gaan 2 porties in de vriezer. Yum.Is het alweer het seizoen?
3
geplaatst: 25 september 2022, 18:02 uur
Bami met geroosterd speenvarken en pittige saus, van de afhaal. Genoeg voor 2 dagen.
5
geplaatst: 26 september 2022, 16:46 uur
Indian butter chicken met rijst en gemixte groente uit de wok.
0
geplaatst: 26 september 2022, 21:37 uur
0
geplaatst: 26 september 2022, 22:05 uur
3
geplaatst: 27 september 2022, 19:13 uur
Na raadplegen koelkast, voorraadkast en diepvries kwamen we uit op een Hollandse roerbakschotel, gevuld met sperziebonen, doperwten, paprika, ui, mais en gebakken krieltjes.
* denotes required fields.