MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Aardappels met rode bieten, ditmaal op verzoek aangemaakt met maïzena papje. Best lekker eigenlijk.

Wegens overschot hetzelfde als gisteren.

Gisteren patat in schil uit de Airfryer met bruine bonen (voor mij) en witte bonen in tomatensaus (voor mijn vrouw en dochter).

Vanavond eet ik alleen. Ik heb in de koelkast nog Cambodjaanse wokgroenten. Daar bedenk ik wel een wokgerecht mee.

Stijn_Slayer
Restjesdag, of geenzinomnaardesupermarkttegaandag. Aardappels, rode kool en groenten. Morgen maar weer eiwitten en B12, want zin om er ook nog linzen of kikkererwten bij te maken, heb ik geloof ik ook niet.

"Rode kool en groenten".

Schaar je rode kool onder een andere categorie dan groenten, Stijn_Slayer?

Spaghetti bolognese

Stijn_Slayer
Rogyros schreef:
"Rode kool en groenten".

Schaar je rode kool onder een andere categorie dan groenten, Stijn_Slayer?

Alle groenten zijn gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan andere.

Bami met gemarineerde kip (drumsticks) uit de airfryer.

Ik mag vandaag voor mezelf zorgen. Dus ik ga voor less is more. (top) hamburgers, ui, champion op een bolletje van de warme bakker. Home made chutney en een glas Hertog jan Grand Prestige maken het vervolgens echt feestelijk. Ik red me wel.

Snert.

Gisteren uit eten geweest in een eetcafeetje. Vooraf carpaccio, als hoofd stoofvlees bereid in onder andere Westmalle dubbel. Dat dronk ik uiteraard een Westmalle dubbel bij. Dat was meer dan prima.

ZAP! schreef:
Snert.

Is het alweer het seizoen? Gaat Rudi S binnenkort dan ook weer aan de wortelstamppot???

Rogyros schreef:
(quote)

Is het alweer het seizoen? Gaat Rudi S binnenkort dan ook weer aan de wortelstamppot???

Doet hij ook in de zomer hoor, vandaag buurt BBQ, gistern was het burendag.

rijst, rendang van rode spitskool uit de slowcooker, paksoi salade met mango, cashewnoten, sojasaus en kokosmelk.

Gemarineerde varkenshaas (pesto-pijnboompit) uit de oven, rösti en sperziebonen.

Overschot van de BBQ van gisteren.

Rogyros schreef:
Is het alweer het seizoen?
Bij ons is dat seizoen het hele jaar door. Mijn vader maakt een pan snert, daar eten we 2x van en er gaan 2 porties in de vriezer. Yum.

Bami met geroosterd speenvarken en pittige saus, van de afhaal. Genoeg voor 2 dagen.

Burritos stond vandaag op het menu

Gisteren wederom pizza.

Andijviestamppot

Indian butter chicken met rijst en gemixte groente uit de wok.

dix
Tomatensoep.
U leest het goed.

dix schreef:
Tomatensoep.
U leest het goed.

Niks mis mee hoor, een lekkere kop kippensoep.

dix
GrafGantz schreef:

Niks mis mee hoor, een lekkere kop kippensoep.

Allicht beter dan kippenkopsoep.

dix schreef:
(quote)

Allicht beter dan kippenkopsoep.

Oh wacht, mijn fout. Ik las het niet goed.

Gisteren hutspot.

Aardappels met boontjes.

Zalm, boontjes, loempia's, rijst en kroepoek.

Na raadplegen koelkast, voorraadkast en diepvries kwamen we uit op een Hollandse roerbakschotel, gevuld met sperziebonen, doperwten, paprika, ui, mais en gebakken krieltjes.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.