MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Champignons, aubergine, kippenbout, uitje, chilisaus in de slowcookert. Beetje rijst erbij.

Pokébowl (best een OK bowl)

Pannenkoeken met Maggi.

Wokschotel met een zak wokgroenten, rood pepertje, chilisaus, gember, sojasaus en wat knoflookgarnalen.

Tidalwave
Gebakken krieltjes, sla en vleesburger.

Hutspot met worst. Winters.

ZAP! schreef:
Pannenkoeken met Maggi.

Nou, wat gaat het worden Jazper?

Gisteren nogal zwaar geluncht (zeer veel honger door de hele dag in de vrieskou te werken) dus gisteren enkel een tosti als avondeten. Vanavond de rest van mijn okonomiyaki’s verorberen.

Roerbak van biefstuk, groenten en champignons lekker nasi er bij gemaakt.

1 of andere maaltijdsoep... afwachten.

Tidalwave
Spruitenstampot met rookworst.

GrafGantz schreef:
Nou, wat gaat het worden Jazper?

Lauw Indiaas doen?

Jazper schreef:
(quote)

Lauw Indiaas doen?

Kippenpoten en daikon op z'n Japans uit de slowcooker. Rijst erbij.

Maar liefst een hele bruine boterham met flink boter en huisgemaakte aardbeienjam - even kalm aan na een midnite snack extravanganza...

Gisteren gebakken aardappels, sperziebonen en een karbonaatje.

Vandaag macaroni in champignonsaus, met champignons, uitje, doperwten en garnalen.

madmadder schreef:
Kippenpoten en daikon op z'n Japans uit de slowcooker. Rijst erbij.

Daikon. Kende ik nog niet, dus even opgezocht. klinkt lekker!

Kerst"borrel" op het werk, er was ook een frietkraam besteld , dus dat was smikkelen en smullen

Rudi S schreef:
Kerst"borrel" op het werk, er was ook een frietkraam besteld , dus dat was smikkelen en smullen

Doet me denken aan Lowieke de Vos: "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukennoten en een glaasje grenadine"

zalm in bladerdeeg, witlof met kaas, allebei uit de oven.

Broodje shoarma speciaal. Morgen ook.

Vandaag in Boxtel bij de Thai gegeten, prima curry.

Pizza. Kwam vervolgens een uur te laat. De bezorger verontschuldigde zich en gaf aan dat het aan de ijzel lag. Geen probleem voor mij natuurlijk. Kan gebeuren.

Gisteravond een stokbroodje gezond gemaakt, nadat ik mijn dochter 's middags op een bezoekje bij de McDonalds had getrakteerd.

Vanavond (en morgen) een maaltijd kippensoep.

Eveningguard schreef:
Pizza. Kwam vervolgens een uur te laat. De bezorger verontschuldigde zich en gaf aan dat het aan de ijzel lag. Geen probleem voor mij natuurlijk. Kan gebeuren.

Was de pizza al koud?

Rogyros schreef:
(quote)

Was de pizza al koud?

Nee. Ik gaf via de app een bepaalde tijd aan. Hij is dus enkel later bereid dan ik aangaf.

Eveningguard schreef:
(quote)

Nee. Ik gaf via de app bepaalde tijd aan. Hij is dus enkel later bereid dan ik aangaf.
Dat scheelt weer!

Nasi met gemarineerde tempeh

Gast
geplaatst: vandaag om 14:18 uur

geplaatst: vandaag om 14:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.