Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 13 december 2022, 14:31 uur
Champignons, aubergine, kippenbout, uitje, chilisaus in de slowcookert. Beetje rijst erbij.
3
geplaatst: 14 december 2022, 18:21 uur
Wokschotel met een zak wokgroenten, rood pepertje, chilisaus, gember, sojasaus en wat knoflookgarnalen.
4
geplaatst: 15 december 2022, 16:28 uur
Gisteren nogal zwaar geluncht (zeer veel honger door de hele dag in de vrieskou te werken) dus gisteren enkel een tosti als avondeten. Vanavond de rest van mijn okonomiyaki’s verorberen.
4
geplaatst: 15 december 2022, 16:39 uur
Roerbak van biefstuk, groenten en champignons lekker nasi er bij gemaakt.
5
geplaatst: 16 december 2022, 12:16 uur
Kippenpoten en daikon op z'n Japans uit de slowcooker. Rijst erbij.
4
geplaatst: 16 december 2022, 15:27 uur
Maar liefst een hele bruine boterham met flink boter en huisgemaakte aardbeienjam - even kalm aan na een midnite snack extravanganza...
3
geplaatst: 16 december 2022, 17:12 uur
Gisteren gebakken aardappels, sperziebonen en een karbonaatje.
Vandaag macaroni in champignonsaus, met champignons, uitje, doperwten en garnalen.
Vandaag macaroni in champignonsaus, met champignons, uitje, doperwten en garnalen.
1
geplaatst: 16 december 2022, 17:14 uur
madmadder schreef:
Daikon. Kende ik nog niet, dus even opgezocht. klinkt lekker!
4
geplaatst: 16 december 2022, 20:47 uur
Kerst"borrel" op het werk, er was ook een frietkraam besteld , dus dat was smikkelen en smullen 

2
geplaatst: 16 december 2022, 22:11 uur
Rudi S schreef:
Kerst"borrel" op het werk, er was ook een frietkraam besteld , dus dat was smikkelen en smullen
Doet me denken aan Lowieke de Vos: "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukennoten en een glaasje grenadine"

6
geplaatst: 17 december 2022, 16:14 uur
5
geplaatst: 17 december 2022, 23:22 uur
Pizza. Kwam vervolgens een uur te laat. De bezorger verontschuldigde zich en gaf aan dat het aan de ijzel lag. Geen probleem voor mij natuurlijk. Kan gebeuren.
4
geplaatst: 18 december 2022, 09:29 uur
Gisteravond een stokbroodje gezond gemaakt, nadat ik mijn dochter 's middags op een bezoekje bij de McDonalds had getrakteerd.
Vanavond (en morgen) een maaltijd kippensoep.
Vanavond (en morgen) een maaltijd kippensoep.
0
geplaatst: 18 december 2022, 09:29 uur
Eveningguard schreef:
Pizza. Kwam vervolgens een uur te laat. De bezorger verontschuldigde zich en gaf aan dat het aan de ijzel lag. Geen probleem voor mij natuurlijk. Kan gebeuren.
Was de pizza al koud?
0
geplaatst: 18 december 2022, 09:53 uur
Nee. Ik gaf via de app een bepaalde tijd aan. Hij is dus enkel later bereid dan ik aangaf.
1
geplaatst: 18 december 2022, 11:13 uur
Eveningguard schreef:
Nee. Ik gaf via de app bepaalde tijd aan. Hij is dus enkel later bereid dan ik aangaf.
Dat scheelt weer!(quote)
Nee. Ik gaf via de app bepaalde tijd aan. Hij is dus enkel later bereid dan ik aangaf.
* denotes required fields.