Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
Tidalwave
geplaatst: 29 december 2022, 18:27 uur
Vandaag ijsbergsla met garnering, opbakaardappeltjes en kippenworstjes.
4
geplaatst: 30 december 2022, 18:46 uur
Wraps, zalm, kipfilet, sla , tomaat, roomkaas en knoflooksaus.
3
Tidalwave
geplaatst: 31 december 2022, 04:35 uur
Rogyros schreef:
Andijviestamppot
Andijviestamppot
Idem hier gisteren.
4
geplaatst: 31 december 2022, 09:36 uur
Bij ons is niemand echt fit. Allemaal een klein beetje grieperig. Dus gisteren stond een maaltijdkippensoep op het menu.
Vanavond een tapasavondje bij mijn schoonouders. Iedereen maakt een tapa. Zeven stuks in totaal. Ik maak een aubergine taartje, opgebouwd in plakjes: plakje aubergine, plakje tomaat, plakje geitenkaas, plakje aubergine, plakje geitenkaas, plekje tomaat, plakje aubergine. Met Provençaalse kruiden en in de oven.
Vanavond een tapasavondje bij mijn schoonouders. Iedereen maakt een tapa. Zeven stuks in totaal. Ik maak een aubergine taartje, opgebouwd in plakjes: plakje aubergine, plakje tomaat, plakje geitenkaas, plakje aubergine, plakje geitenkaas, plekje tomaat, plakje aubergine. Met Provençaalse kruiden en in de oven.
4
Tidalwave
geplaatst: 31 december 2022, 10:18 uur
Hier ook een grieperige bedoening; maar ik zal zeker een oliebol opkauwen.
4
geplaatst: 31 december 2022, 11:11 uur
Rond vijf uur een roerbak van biefstuk, courgettes en paddenstoelen maken wij met een zoet zuur sausje en rijst erbij.
Vanavond aan de hapjes en drankjes ( er is genoeg voor de rest van dit jaar
).
Vanavond aan de hapjes en drankjes ( er is genoeg voor de rest van dit jaar
).
4
geplaatst: 31 december 2022, 11:19 uur
Moest werken en heb al een paar oliebollen achter de kiezen. Vanavond traditiegetrouw boerenkool stamppot en waarschijnlijk hebben we zoveel hapjes dat we met gemak door kunnen tot morgenavond (wat we dan ook gaan doen). Tot overmorgen! Fijne jaarwisseling iedereen!
3
geplaatst: 31 december 2022, 19:21 uur
madmadder schreef:
Fijne jaarwisseling iedereen!
Dank, jij & jullie ook. Fijne jaarwisseling iedereen!

Hier zijn oliebollen een beetje mislukt, maar doorgesneden met wat jam erop zijn ze best te doen.
Wat er verder genuttigd gaat worden, is nog even de vraag, maar het zal in elk geval samengaan met een paar limoncello-tjes.
3
geplaatst: 2 januari 2023, 17:50 uur
Erwtensoep, roggebrood met spek en stokbrood met kruidenboter.
4
geplaatst: 3 januari 2023, 22:57 uur
Gisteren een vegetarische cannelloni. Vandaag bruine bonen met piepers en een speklapje.
4
geplaatst: 4 januari 2023, 14:26 uur
Verrassing, maar met m'n neefjes op bezoek zou het me niets verrassen als het frietjes + snack worden.
3
geplaatst: 4 januari 2023, 16:58 uur
Net erwtensoep uit de slowcooker op werk. Misschien later vanavond nog iets kleins, maar voorlopig voel ik me zeer verzadigd.
3
Tidalwave
geplaatst: 4 januari 2023, 17:30 uur
Wat aten de andere gezinsleden gisteren? Broodje kroket, pikanto en patat.
4
geplaatst: 4 januari 2023, 18:22 uur
Het werd uiteindelijk geen verrassing + berenhap met satésaus.
4
Tidalwave
geplaatst: 5 januari 2023, 12:46 uur
Gekookte aardappelen, broccoli en gebraden kippensaucijzen. Vanillevla, denk ik.
4
geplaatst: 5 januari 2023, 13:15 uur
Die shoarma van vorige week was wel een succes dus dat wordt wederom het maaltje om mijn weekend mee in te luiden.
4
geplaatst: 5 januari 2023, 15:33 uur
Opgebakken raspatat met schnitzel en stukjes tomaat en komkommer.
Morgen ook, zo blijkt nu.
Morgen ook, zo blijkt nu.
* denotes required fields.