MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Tidalwave
Vandaag ijsbergsla met garnering, opbakaardappeltjes en kippenworstjes.

Andijviestamppot

Broodje hamburger.

Wraps, zalm, kipfilet, sla , tomaat, roomkaas en knoflooksaus.

Tidalwave
Rogyros schreef:
Andijviestamppot

Idem hier gisteren.

Bij ons is niemand echt fit. Allemaal een klein beetje grieperig. Dus gisteren stond een maaltijdkippensoep op het menu.

Vanavond een tapasavondje bij mijn schoonouders. Iedereen maakt een tapa. Zeven stuks in totaal. Ik maak een aubergine taartje, opgebouwd in plakjes: plakje aubergine, plakje tomaat, plakje geitenkaas, plakje aubergine, plakje geitenkaas, plekje tomaat, plakje aubergine. Met Provençaalse kruiden en in de oven.

Tidalwave
Hier ook een grieperige bedoening; maar ik zal zeker een oliebol opkauwen.

Rond vijf uur een roerbak van biefstuk, courgettes en paddenstoelen maken wij met een zoet zuur sausje en rijst erbij.
Vanavond aan de hapjes en drankjes ( er is genoeg voor de rest van dit jaar ).

Moest werken en heb al een paar oliebollen achter de kiezen. Vanavond traditiegetrouw boerenkool stamppot en waarschijnlijk hebben we zoveel hapjes dat we met gemak door kunnen tot morgenavond (wat we dan ook gaan doen). Tot overmorgen! Fijne jaarwisseling iedereen!

madmadder schreef:
Fijne jaarwisseling iedereen!
Dank, jij & jullie ook.

Hier zijn oliebollen een beetje mislukt, maar doorgesneden met wat jam erop zijn ze best te doen.

Wat er verder genuttigd gaat worden, is nog even de vraag, maar het zal in elk geval samengaan met een paar limoncello-tjes.

Nieuwjaar, dus een zuurkoolschotel.

Tagliatelle met zalm, spinazie en roomkaas.

Twee appelflappen en anderhalf saucijzenbroodje.

Frietjes, sperziebonen, zalm

Erwtensoep, roggebrood met spek en stokbrood met kruidenboter.

Tidalwave
Niets; vanwege stevige griep.

Pasta salade.

Pizza.

Gisteren een vegetarische cannelloni. Vandaag bruine bonen met piepers en een speklapje.

Verrassing, maar met m'n neefjes op bezoek zou het me niets verrassen als het frietjes + snack worden.

Nasi, roerbak broccoli, omelet en biefstuk.

Net erwtensoep uit de slowcooker op werk. Misschien later vanavond nog iets kleins, maar voorlopig voel ik me zeer verzadigd.

Tidalwave
Wat eten de andere gezinsleden: Lasagne Bolognese.

Tidalwave
Wat aten de andere gezinsleden gisteren? Broodje kroket, pikanto en patat.

Het werd uiteindelijk geen verrassing + berenhap met satésaus.

Tidalwave
Gekookte aardappelen, broccoli en gebraden kippensaucijzen. Vanillevla, denk ik.

Iets met speklappen.

Die shoarma van vorige week was wel een succes dus dat wordt wederom het maaltje om mijn weekend mee in te luiden.

Opgebakken raspatat met schnitzel en stukjes tomaat en komkommer.

Morgen ook, zo blijkt nu.

Loaded fries

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.