Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
Tidalwave
geplaatst: 6 januari 2023, 10:41 uur
Stamppot peen, aardappelen, gebakken uien en spekjes, jus, maggi en mostersaus.
5
geplaatst: 6 januari 2023, 16:26 uur
Gisteren pandan rijst met sajoerboontjes en Rendang. Vandaag is nog een verrassing, maar het wordt vast iets simpels.
Edit: het wordt pasta carbonara
Edit: het wordt pasta carbonara
5
geplaatst: 6 januari 2023, 16:27 uur
Pandan rijst, gemarineerde speklapjes, sperzieboontjes en loempia's.
6
geplaatst: 7 januari 2023, 11:06 uur
Indiase curry met linzen en zoete aardappel uit de slowcooker. Naanbrood erbij. Nog een beetje froyo na.
5
geplaatst: 7 januari 2023, 12:13 uur
Beenham uit de oven (honing-mosterd) met puree en gewokte groentens.
3
geplaatst: 7 januari 2023, 16:23 uur
Schnitzel met kastanje champignons en jachtsaus met tomaatjes en komkommer on the side. Morgen iets zonder schnitzel...
3
geplaatst: 7 januari 2023, 18:13 uur
Curry meer gekruide kippendijreepjes (met bloemkoolrijst, paprika en koriander).
Mijn vrouw heeft een paar Hello Fresh maaltijden aangeschaft.
Mijn vrouw heeft een paar Hello Fresh maaltijden aangeschaft.
6
geplaatst: 7 januari 2023, 23:35 uur
Een pompoensoep met rozemarijn, appelstroop en pecannoten. En brood.
4
geplaatst: 8 januari 2023, 09:57 uur
De slowcooker is zojuist gevuld met champignons, wortelen, uien, knoflook , ribbetjes en karbonades.
Smaakmakers, naast diverse kruiden, bouilion , tomatenketchup, mosterd, chili pepers, ketjap, basterdsuiker.
Smaakmakers, naast diverse kruiden, bouilion , tomatenketchup, mosterd, chili pepers, ketjap, basterdsuiker.
6
geplaatst: 8 januari 2023, 11:46 uur
Wortelsoep met rozenharissa, gember, sinaasappel en pompoenpitjes
3
geplaatst: 8 januari 2023, 16:14 uur
Bami pangang met kroepoek van de afhaal, genoeg voor twee dagen.
4
geplaatst: 9 januari 2023, 17:29 uur
Aardappels met jus en doppers / wortels met nog een beetje jachtsaus dat over was.
Morgen kliekjesdag bami pangang met kroepoek.
Morgen kliekjesdag bami pangang met kroepoek.
5
geplaatst: 9 januari 2023, 20:19 uur
Deel 2 van Hello Fresh. Afgelopen zaterdag was het eerste deel Curry met gemarineerde kippendijreepjes. Die was wel aardig, maar ik heb wel eens betere curry gegeten (en gemaakt). Een zesje. En veel teveel. Maar wat porties in de diepvries gedaan.
Vandaag stond gebakken Heekfilet met Mediteraanse bulgur op tafel. Een geroosterd paprikasausje met tomatenblokjes, gebakken paprikareepjes en bosuitjes gemixt.
Mwoah. Best saai. De Heekfilet was lekker, maar de rest... Gewoon saai. Die Hello Fresh is wat mij betreft geen echt succes. Morgen de laatste maaltijd van deze club. En dan zijn we daar ook weer vanaf. Ik word er niet echt enthousiast van.
Vandaag stond gebakken Heekfilet met Mediteraanse bulgur op tafel. Een geroosterd paprikasausje met tomatenblokjes, gebakken paprikareepjes en bosuitjes gemixt.
Mwoah. Best saai. De Heekfilet was lekker, maar de rest... Gewoon saai. Die Hello Fresh is wat mij betreft geen echt succes. Morgen de laatste maaltijd van deze club. En dan zijn we daar ook weer vanaf. Ik word er niet echt enthousiast van.
4
geplaatst: 10 januari 2023, 20:20 uur
Hello Fresh is stom. Discutabele groente die je beter zelf los kan kopen, allerlei plastic zakjes, saus met toegevoegde suiker en veel te veel zout, porties kloppen natuurlijk nooit (want nogal subjectief), op brede doelgroep gerichte dus laffe recepten.
Ik ken hem veel mensen die het hebben geprobeerd inclusief ikzelf, maar echt niemand is er mee doorgegaan.
Ik ken hem veel mensen die het hebben geprobeerd inclusief ikzelf, maar echt niemand is er mee doorgegaan.
3
geplaatst: 11 januari 2023, 16:38 uur
Gisteren frietje met vega ( Vales) saté, vandaag spaghetti alla puttanesca.
3
geplaatst: 11 januari 2023, 16:50 uur
Net kip ketjap uit de slowcooker op het werk gehad. Was erg geslaagd, heb nog een bakje meegekregen voor als ik vanavond nog honger krijg.
2
geplaatst: 11 januari 2023, 18:04 uur
Gisteren de laatste Hello Fresh gemaakt. Tortilla's met gehakt in Aziatische gember-limoenmarinade. Dat was de beste in deze serie. Hello Fresh laten we vooral links liggen, maar deze was wel lekker.
Vanavond (zo dus eigenlijk) andijviestamppot met spareribs.
Vanavond (zo dus eigenlijk) andijviestamppot met spareribs.
* denotes required fields.