MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Mjuman schreef:
...Vraag me af - beetje een een snertvraag - wa's nou duurzamer; grote pan snert maken, 2 bakken invriezen en weer ontdooien en verwarmen of kleine pan snert maken, niet invriezen en dan later weer een kleine pan snert maken...

ZAP! schreef:
Ik hoor het wel als je d'r uit bent, okay?

Sommige vragen zijn leuk om te stellen, maar behoeven niet per se een antwoord; die worden ook wel rhetorische vragen genoemd.

Mjuman schreef:
Sommige vragen zijn leuk om te stellen, maar behoeven niet per se een antwoord; die worden ook wel rhetorische vragen genoemd.
Vandaar mijn retorische wedervraag, snertverdimme.

ZAP! schreef:
(quote)
Vandaar mijn retorische wedervraag, snertverdimme.

Zelfde reactie als met snert - ik bleef erin

Spruitjes.

Patatten met een krokettenselectie, begeleid door diverse mayo's en moutardes.

Pasta salade

Vanavond paddestoelen risotto

Tidalwave
Spaghetti a la Bolognese.

Wij gaan de wok vandaag weer eens verwennen met groente, noedels en biefstukreepjes, wat uien ,pepertje, knoflook en een sausje erbij.

Ik ga zo bezig met het bereiden van een lamscurry in de slowcooker. Dat wordt vanavond genieten.

Tidalwave
Vanavond sperziebonen, aardappelen en kippen- en varkensvlees.

Een droge cupcake met een dikke plak fondant erop als lunch gehad. Gekocht bij een klein geschminkt meisje.

Restje zuurkool, morgen ook.

Tosti sardientjes. Heb van hier en daar wat bij elkaar gesnaaid; niet verkeerd!

Mihoen met kip en een hele stapel groenten in de wokpan

Tidalwave
Spinazi, aardappelen, runenkipschijf en jus.

Gisteren nasi met pittige kip en groenten, vandaag wraps ( met sla, pulled pork, kipfilet, zalm, roomkaas en knoflooksaus).

Tidalwave
Vanavond vaste prik: Pizza's.

Vanavond weer de huisfavoriet gebakken spaghetti met spinazie, kip, tomaat, Parmezaanse kaas, etc.

Tidalwave
Morgenavond: Lasagnette - eigen merk J*mb* voor 3 personen; 300 gr rundergehakt, 400 gr wokgroente, 300 ml melk, 100 gr geraspte kaas, kruiden...

Geroosterde Italiaanse bol met sla, tomaat, kerrie kipfilet, gebakken uien, gesmolten kaas.

Op de verjaardag van een neefje geweest en dan is het steevast "Frietjes!", met een berenhap satésaus.

Korean BBQ

"Boomstammetjes, aardappelpuree, spinazie.

Kip Siam

Gevulde tomatensoep.

Tidalwave
Pas deze avond Lasagnette ipv gisteren; gisteren at het gezin minus mijzelf (te ziek) patat met mexicano en frikadel speciaal.

Deranged
Toch wel heel smaakvol met gesmolten kaas een soort van brooike uit de oven.

Nasi, saté en komkommersalade.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.