Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 3 mei 2023, 15:29 uur
Pasta allegaartje, met Arriabata-saus, gehakt en gegrilde courgette. Waarschijnlijk blasfemie voor de gemiddelde Italiaan, maar smaakte gisteren al prima. Vandaag nogmaals maar dan uit de magnetron, want ik heb voor een weeshuis gekookt.
1
geplaatst: 3 mei 2023, 15:39 uur
2
Deranged
geplaatst: 3 mei 2023, 16:56 uur
Iets in elkaar laten flansen door een bevallige dame achter een toonbank misschien een burrito of zo.
4
geplaatst: 3 mei 2023, 17:09 uur
Nondeju, alles wat ik hier zeg kan en zal tegen me gebruikt worden, is het niet?

M'n vrouw is sinds gisteren weer eens een poging aan het doen wat kilo's kwijt te raken dus die eet haar aangepaste maaltijd al voordat ik thuis kom. Voorlopig dus weer even zelf koken voor 1 persoon

4
Tidalwave
geplaatst: 3 mei 2023, 17:34 uur
Vandaag niet veel zin in muziek, een off-day zeg maar - wel deze gedraaid:https://nieuwspaal.nl/wp-content/uploads/gehaktbal-draaien.jpg
Met ijsbergsla en gebakken krieltjes... ☆5
Met ijsbergsla en gebakken krieltjes... ☆5

4
geplaatst: 3 mei 2023, 18:03 uur
Pasta met een roomsaus, spekjes er in.
https://cdn.webshopapp.com/shops/265883/files/370874904/image.jpg
https://cdn.webshopapp.com/shops/265883/files/370874904/image.jpg
3
Tidalwave
geplaatst: 3 mei 2023, 19:00 uur
Gisteren bloemkool, aardappelen, kaassaus, jus en boerengehaktschijf.
0
geplaatst: 3 mei 2023, 19:00 uur
Bijna anderhalf jaar geleden. Heeft blijkbaar flink veel indruk gemaakt.
0
geplaatst: 3 mei 2023, 19:08 uur
GrafGantz schreef:
Bijna anderhalf jaar geleden. Heeft blijkbaar flink veel indruk gemaakt.
Dat probeerde ik wel te zeggen, ja. Ik weet ook niet wat dat is, dat ik zoiets zo schokkend vind, maar ik probeer er niet teveel stil bij te staan.Bijna anderhalf jaar geleden. Heeft blijkbaar flink veel indruk gemaakt.
3
Tidalwave
geplaatst: 4 mei 2023, 12:19 uur
Tot nu opgekauwd: 2 stuks ontbijtkoek met boter. 1 kleine roze koek. 1 koffiekoek. 3 kleine spritsen (aanvang opkauwen startte om 0715...).
Tot nu toe ook grote mok koffie, kleine koffie en groot glas jus d'orange.
Binnen nu en 1 uur vers frikadelbroodje, erbij glas thee.
Vanavond aardappelen, broccoli, jus en kipsaté-schijf. Yoghurt na.
Zak Engelse drop ligt klaar op nachtkast; voor bij het lezen in bed...
(Groei ik dicht? Nee! Is het lekker? Ja. Is het gezond? Weet niet. Is het goed voor het milieu? Weet niet. - 1x Ja, 1x Nee en 2x Weet Niet. Kortom: mooi in balans)
Tot nu toe ook grote mok koffie, kleine koffie en groot glas jus d'orange.
Binnen nu en 1 uur vers frikadelbroodje, erbij glas thee.
Vanavond aardappelen, broccoli, jus en kipsaté-schijf. Yoghurt na.
Zak Engelse drop ligt klaar op nachtkast; voor bij het lezen in bed...
(Groei ik dicht? Nee! Is het lekker? Ja. Is het gezond? Weet niet. Is het goed voor het milieu? Weet niet. - 1x Ja, 1x Nee en 2x Weet Niet. Kortom: mooi in balans)
0
geplaatst: 4 mei 2023, 12:46 uur
Wat ik me het meest afvraag: ga je dan in bed liggen lezen en drop eten en als je uitgelezen bent weer uit bed om je tanden te poetsen? Lijkt me verschrikkelijk… als ik eenmaal in bed lig kom ik er voorlopig niet meer uit (ik eet dan ook niet in bed).
4
geplaatst: 4 mei 2023, 13:51 uur
Gisteren burritto's.
Vandaag heb ik als lunch een lekkere dönermaaltijd op. Dus vanavond doe ik het met een beetje rijst met bruine bonen.
Vandaag heb ik als lunch een lekkere dönermaaltijd op. Dus vanavond doe ik het met een beetje rijst met bruine bonen.
4
geplaatst: 4 mei 2023, 14:59 uur
Sla.
Disclaimer: het gaat om de groente, niet de gebiedende wijs van slaan - ik noem geen namen, GrafGantz.
Disclaimer: het gaat om de groente, niet de gebiedende wijs van slaan - ik noem geen namen, GrafGantz.
2
geplaatst: 4 mei 2023, 15:17 uur
ZAP! schreef:
Sla.
Sla.
Arme oma.
1
Tidalwave
geplaatst: 4 mei 2023, 17:10 uur
madmadder schreef:
Wat ik me het meest afvraag: ga je dan in bed liggen lezen en drop eten en als je uitgelezen bent weer uit bed om je tanden te poetsen? Lijkt me verschrikkelijk… als ik eenmaal in bed lig kom ik er voorlopig niet meer uit (ik eet dan ook niet in bed).
Flossen/tandenstoken/poetsen met speciale draad/rager/borstel, alles-in-1. In borsteltje zit stofje verwerkt met peppermintsmaak.
Op nachtkast staat beker water voor naspoelen.

3
geplaatst: 5 mei 2023, 15:18 uur
Om veiligheidsredenen deel ik vandaag niet mee wat we gaan eten.
En nog beterschap gewenst voor de oma van GrafGantz.
Midnite snacks: bruinbroodtosti's met catsup.
En nog beterschap gewenst voor de oma van GrafGantz.
Midnite snacks: bruinbroodtosti's met catsup.
3
Tidalwave
geplaatst: 5 mei 2023, 15:47 uur
Volkoren macaroni met 450 gr Fijne Italiaanse groentemix, 300 gr luncheon meat in blokjes, kruidenmix en scheut ketchup erdoorheen.
0
geplaatst: 5 mei 2023, 16:21 uur
GrafGantz schreef:
Dank je. Maar die is al iets van 10 jaar dood.
Dan weet ik niet aan welke oma je refereerde...?Dank je. Maar die is al iets van 10 jaar dood.
3
geplaatst: 5 mei 2023, 16:36 uur
Roergebakken broccolirijst met zalm, erwtjes en pesto (en basilicum en sjalotjes).
0
geplaatst: 5 mei 2023, 16:50 uur
Ja, maar: Wat eten we vandaag? - MusicMeter.nl...? Ik blijf in het ongewisse.
* denotes required fields.