MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Pasta met van alles (ham, ui, champignons, spek, room).

Eergisteren patatje
Gisteren piepers met bloemkool en een paprikasausje.
Vandaag gourmetten met schoonouders, schoonzusje een schoonbroertje.

Frietje met een hamburger.

Pasta met geroerbakte boontjes en een saus van geraspte tomaat. Er werd voor me gekookt dus ik mag niet kritisch zijn maar ik ga het zeker niet zelf nog eens maken.

Boontjes.

Spaghetti met kip, sausje van frito gemaakt.

ZAP! schreef:
Pasta met van alles (ham, ui, champignons, spek, room).
Kliekjesdag, de rest zit al in de vriezer.

Gisteren pannenkoeken Vanavond weer die gevulde pasta met dingen van een aantal dagen terug. Helaas niet genoeg meer om nog een bordje naar Graffie op te sturen.

madmadder schreef:
Vanavond weer die gevulde pasta met dingen van een aantal dagen terug. Helaas niet genoeg meer om nog een bordje naar Graffie op te sturen.

Hier vandaag overwerken i.v.m. de maandafsluiting, dus stop op weg naar huis maar even bij de shoarmaboer voor een durum döner.

Wraps met Philadelphia, sla , kipfilet of gerookte zalm.

Aardappels en groenten uit de oven, falafel met sausje

Deranged
Een beschuitje met pindakaas en 4 plakjes komkommer van 2.5 millimeter.

Mijn lief had zaterdagavond een zgn. Too Good To Go pakket bij onze dichtsbijzijnde super gehaald. Je krijgt dan voor € 5,- een tas met boodschappen waarvan alles zo'n beetje 'op de datum is'. Je weet pas wat je krijgt op het moment dat je thuis de tas uitpakt en dan is het qua eten vaak improviseren wat de klok slaat. Vandaag een spamppot rauwe andijvie met oude kaas, elk een boerengehaktbal, een witlofsalade en vla met stroopwafelsmaak toe. Die vla zou ik zelf nooit gekocht hebben maar was eigenlijk best lekker. En we zijn duurzaam bezig.

Spampot... and now for something completely different!

Shit....goed gezien ZAP!. En ik kan het ook al niet meer verbeteren

nlkink schreef:
Mijn lief had zaterdagavond een zgn. Too Good To Go pakket bij onze dichtsbijzijnde super gehaald. Je krijgt dan voor € 5,- een tas met boodschappen waarvan alles zo'n beetje 'op de datum is'. L

Bij ons in de UK ook erg populair, heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar dus zeker niet Too Good to be True.

Gisteren in Nederland gearriveerd, voor twee weekjes vakantie in het Limburgse heuvelland. Nog geen plannen voor vanavond, gisteravond kwamen we, net als diverse andere mensen, van een koude kermis thuis aangezien het Italiaanse restaurant waar we onze zinnen op gezet hadden, onverwachts gesloten bleek te zijn. Dus werd het afhaalpizza.

Zondag: opgebakken aardappeltjes met een zakje Chinees wokgroenten, stukjes paprika en wat spekjes.
Maandag: kippensoep met een Aziatische twist, maar dan gemaakt met parelhoen.
Dinsdag: mijn dochter heeft het voor elkaar dat we weer gaan gourmetten. Ze was er zelf zaterdag niet bij. Nou ja.... Prima.

Wegens overvloedige oogst: boontjes.

Men doet een ruime hoeveelheid boter in een koekenpan, aangevuld met mais, lente-ui en peterselie. Opwarmen tot de boter gesmolten is en makkelijk door de groente te roeren valt. Serveer dit met pasta en een flink aantal plakken zachte friszure geitenkaas.

Volg mij op Hyves voor meer kooktips.

Hutspot.

GrafGantz schreef:
Volg mij op Hyves voor meer kooktips.

Ik moet bij Hyves altijd denken aan een reclame van lang geleden over mensen die het allemaal niet meer zo kunnen bijbenen (of zo):

"Zit je op Hyves?"
"Euhhhh, nee. Ik zit op badminton.”

Biefstuk met Broccoli en aardappelen.

Rogyros schreef:
(quote)

Ik moet bij Hyves altijd denken aan een reclame van lang geleden over mensen die het allemaal niet meer zo kunnen bijbenen (of zo):

"Zit je op Hyves?"
"Euhhhh, nee. Ik zit op badminton.”

Ik ken deze nog, wellicht dezelfde reclame:

"En dan ga ik elke ochtend na de koffie eventjes lekker bloggen"
"Getverdemme!!"

Rode bieten.

Ajam paniki ( vega kip van Valess,), rijst en roerbakgroenten.

Stamppot zuurkool (met op het bord wat leftover geraspte kaas erdoor) en gekookte droge worst, gewoon, omdat het herfst is... zomerse touch: ananasblokjes.

Pasta carbonara.

ZAP! schreef:

gewoon, omdat het herfst is...

Spinazie in de aanbieding, dus 2x met pasta. Vandaag pasta met spinazie, roomsaus en bacon. Morgen heel anders met spinazie, ricotta, parmezaan en citroen.

Onweerwolf
bonen, dappels, schnitzel, yoghurt

Fuck fratsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:44 uur

geplaatst: vandaag om 11:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.