Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 4 augustus 2023, 15:55 uur
Opgebakken aardappelschijfjes, doppers & wortels en een frikandel speciaal.
2
geplaatst: 4 augustus 2023, 19:06 uur
Wrapburgertjes vanavond, morgen bolognesesaus uit de slowcooker met spaghetti.
3
WVTRVE
geplaatst: 4 augustus 2023, 20:41 uur
Wil ik curry maken, heb ik alleen nog maar currypoeder van de Jumbo. Waaaaah 
Dan maar een portie rijst met vissaus, gepeperde paprika's en een eitje erbij.

Dan maar een portie rijst met vissaus, gepeperde paprika's en een eitje erbij.
4
geplaatst: 5 augustus 2023, 12:09 uur
Gisteren broccoli met een champignonsaus.
Vandaag wederom rendang kambing uit de slowcooker. Een vriend van mij blijft eten en die heeft dit nog nooit gehad. Mijn vrouw ook nog niet. Dus hopelijk weer twee fans erbij.
Vandaag wederom rendang kambing uit de slowcooker. Een vriend van mij blijft eten en die heeft dit nog nooit gehad. Mijn vrouw ook nog niet. Dus hopelijk weer twee fans erbij.

3
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:07 uur
2
WVTRVE
geplaatst: 6 augustus 2023, 21:20 uur
Zit er wel genoeg vlees aan zo'n afhaalchinees om de avond mee door te komen?
Zelf makkelijke, eigengemaakte aardappel-courgette soep met kerrie en een lapje procureur. Wilde eigenlijk voor pannenkoeken gaan, maar deze soep stond nog in de koelkast, en op een luie dag is het maken van pannenkoeken soms al teveel werk.
Zelf makkelijke, eigengemaakte aardappel-courgette soep met kerrie en een lapje procureur. Wilde eigenlijk voor pannenkoeken gaan, maar deze soep stond nog in de koelkast, en op een luie dag is het maken van pannenkoeken soms al teveel werk.
2
geplaatst: 7 augustus 2023, 10:32 uur
Gisteren heb ik het restant van Rendang gegeten. Er bleef nog wat over van de dag ervoor. Maar ik heb er wel weer twee fans bij!!
Vandaag een gezinsuitje. En dat eindigt bij La Cubanita.
Vandaag een gezinsuitje. En dat eindigt bij La Cubanita.
1
geplaatst: 7 augustus 2023, 11:09 uur
WVTRVE schreef:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB0dgXjkrGU6rM0icQDZlsXjIC8ALukq5B3A&usqp=CAU
4
geplaatst: 7 augustus 2023, 12:04 uur
Vandaag heel veel kaaspannenkoeken met stroop en ijs want het is David Lynch-avond.
3
geplaatst: 7 augustus 2023, 13:08 uur
madmadder schreef:
Vandaag heel veel kaaspannenkoeken met stroop en ijs want het is David Lynch-avond.
Wacht, het ijs gaat ook op de kaaspannenkoeken, of is dat voor daarna?

Hier nog 2 courgettes in de groentela die hoognodig op moeten, de keuze is gevallen op pasta met gehakt, kaas en courgette.
4
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2023, 15:31 uur
Kipburgers van De Vegetarische Slager op witte bolletjes van de bakker, met gepekelde ui, sla, en kaas. Daarnaast pommes duchesse (uit de diepvries) en een simpele salade van romaine en komkommer met balsamicodressing.
0
geplaatst: 7 augustus 2023, 15:33 uur
GrafGantz schreef:
Hier nog 2 courgettes in de groentela die hoognodig op moeten, de keuze is gevallen op pasta met gehakt, kaas en courgette.
(quote)

IJs is voor daarna

1
geplaatst: 7 augustus 2023, 16:25 uur
4
geplaatst: 8 augustus 2023, 09:23 uur
Vanavond ga ik met mijn broertje naar een concert van Placebo. In 013. Niet mijn band, maar wel die van mijn broertje. Hij had een kaartje over, dus ik ga met hem mee. Onderweg zullen we stoppen bij een of ander shabby eethonk.
Edit: het gaat McDonald's worden... Nou ja, ik heb ter compensatie vanmiddag grof volkoren brood met bruine bonen gegeten.
Edit: het gaat McDonald's worden... Nou ja, ik heb ter compensatie vanmiddag grof volkoren brood met bruine bonen gegeten.

3
geplaatst: 9 augustus 2023, 08:15 uur
Gisteren pasta met vega spekjes, broccoli en een kaassausje.
Vandaag spareribs met nasi, omelet en atjar.
Vandaag spareribs met nasi, omelet en atjar.
3
geplaatst: 9 augustus 2023, 15:10 uur
Opgebakken aardappelschijfjes, sauzen, gedresseerde sla, tomaat, komkommer.
* denotes required fields.