Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 augustus 2023, 17:33 uur
Burrito's met zure room, refried beans, krokante aardappelblokjes, sla, guacamole, kaas, en nepkip.
3
geplaatst: 10 augustus 2023, 17:33 uur
Raspatat met knoflook- en chilisaus, broodje kipburger met sla, toetje raspberry cheesecake Griekse stijl.
4
geplaatst: 11 augustus 2023, 16:44 uur
Pasta Caprese. Dus met mozzarella, tomaat, basilicum en balsamico azijn.
3
geplaatst: 12 augustus 2023, 15:47 uur
Drumsticks in een marinade met honing en basterdsuiker, in de airfryer ( 10 min. 190 gr C , 10 min. 150 gr C.
Pandan rijst en een frisse salade met honing mosterd dressing.
Pandan rijst en een frisse salade met honing mosterd dressing.
3
geplaatst: 12 augustus 2023, 16:15 uur
Copy / paste (pasta) van 29 juli: pasta met van alles (ham, ui, champignons, spek, room).
3
geplaatst: 12 augustus 2023, 16:21 uur
Ik zou bij wat vrienden zelfgemaakte Paella eten. Maar helaas gaat dat niet door. Ik denk dat ik vanavond maar naar de Chinees ga.
3
geplaatst: 14 augustus 2023, 16:42 uur
Gebakken aardappelen, vega schnitzel en spinazie.
Choco mousse als toetje.
Choco mousse als toetje.
3
geplaatst: 15 augustus 2023, 18:58 uur
Na een fietstocht van zo'n 15km lunch bij die ene heel gewone warenhuis: sauzijcenbroodje + een Fr*st*.
Daarna zo'n 8 km van hot naar her gewandeld en vervolgens een grote portie kibbelingen met saus verorberd, + een H*r* cassis).
Uiteindelijk weer (fietsend) op huis aan (zo'n 15km idd - heel frappant) en daar nog een karamel cornetto genuttigd.
Misschien plaats ik ditzelfde bericht later nog even in 'Wandelen' en 'Fietsen', dan zou ik meteen mooi mijn berichtenquota voor de dag halen.
Daarna zo'n 8 km van hot naar her gewandeld en vervolgens een grote portie kibbelingen met saus verorberd, + een H*r* cassis).
Uiteindelijk weer (fietsend) op huis aan (zo'n 15km idd - heel frappant) en daar nog een karamel cornetto genuttigd.
Misschien plaats ik ditzelfde bericht later nog even in 'Wandelen' en 'Fietsen', dan zou ik meteen mooi mijn berichtenquota voor de dag halen.
3
geplaatst: 16 augustus 2023, 15:54 uur
Vanmiddag ontbeten met een grote bak kibbeling en twee spritsen en dat viel me niet gemakkelijk dus vanavond alleen nog maar wat sperziebonen en heel misschien een oriëntaalse schijf.
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 16:10 uur
madmadder schreef:
Vanmiddag ontbeten met een grote bak kibbeling en twee spritsen en dat viel me niet gemakkelijk...
Die combi... brrr. Vanmiddag ontbeten met een grote bak kibbeling en twee spritsen en dat viel me niet gemakkelijk...
's Ochtends direct aan de kibbelingen zou ik nou ook niet zo gauw doen. Maar beterschap!ZAP! schreef:
...die ene heel gewone warenhuis...
Die... ...die ene heel gewone warenhuis...
(ter verdediging had ik er eerst winkel staan)
1
geplaatst: 16 augustus 2023, 16:31 uur
Het was ook geen ochtend, het was middag (doe aan intermittent fasting). Ik ben gewoon niet heel erg gewend aan vet eten, zeker niet als dat het eerste is wat ik die dag eet.
En ben er niet ziek van, maar gewoon nogal vol.
En ben er niet ziek van, maar gewoon nogal vol.

2
geplaatst: 17 augustus 2023, 15:42 uur
Opgebakken aardappelschijfjes met knoflooksaus en doppers + wortels.
2
geplaatst: 17 augustus 2023, 23:55 uur
Paddenstoelenrisotto met aubergine (en een ui, Spaans pepertje).
1
geplaatst: 18 augustus 2023, 13:33 uur
Lunch: witte bol met kroket & mosterd en bruine bol gezond.
* denotes required fields.