MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
WVTRVE
Lunch: zoute chips op brood, pindakaas kaneel peper paprika op brood, Clipper Spicy Chai Infusion thee als drinken (die nog best wel wat spicier mag, maar wel lekker is).

dix
Vanavond staan de hersenen van GrafGantz op het menu

Ontbijt/ lunch: rozijnenbroodjes met kaas

Vanavond sate van jackfruit, rijst / bloemkoolrijst, sperziebonen, komkommersalade

En een sundae aardbei gehaald, dus wat mij betreft geen avondeten. Midnite snacks under consideration.

Bami met saté en roerbakgroenten.

dix schreef:
Vanavond staan de hersenen van GrafGantz op het menu

Met fava beans en een fijne Chianti?

Gekookte bloemkool met een papje met gekookte aardappels en een rollade die al heel lang in de vriezer lag.

dix
GrafGantz schreef:
(quote)

Met fava beans en een fijne Chianti?

Er moet wel een flinke portie beans bij anders stilt het de honger toch niet. Maar is wijn nodig? Ze zijn toch al in drank gemarineerd?

Vandaag rode lamscurry uit de slowcooker genuttigd.

Pizza quattro formaggi met extra cherrytomaatjes. Komkommer en een glas kola on the side.

Nasi, babi pangang en sperziebonen uit de airfryer.

Jambalaya

zaaf
mexicaans gehakt met ui, spitskool en courgette. rijst erbij.

morgen rijstsalade (restant rijst) met tonijn, ansjovis, klein beetje feta, bosui, olijf, ei

Gisteren bij iemand anders gegeten: cannelloni uit de oven, gevuld met gehakt, eigen gemaakte tomatensaus en een mooie salade.

Iets van de afhaalchinees, w̶a̶a̶r̶s̶c̶h̶i̶j̶n̶l̶i̶j̶k̶ foh lam peng-poen met bami en kroepoek.

Thaise noedelsoep

RIsotto

Restant rode lamscurry van afgelopen vrijdag

Spaghetti bolognese

zaaf
zelfgemaakte bami met vegasateh

Zelf belegde pizza bianca met vijgen, druiven, geitenkaas, bauernschinken, rode ui, walnoten en tijm.

Pastasalade.

Dat viel tegen. Het (AH) deeg was niets bijzonders, geitenkaas te overheersend. Het lekkerste waren de witte druiven en de ham. Mijn vader viel het juist heel hard mee. Binnenkort nog 1 maken dus, maar mijn helft gaat er wel anders uitzien...

Restant foh lam peng-poen met bami en kroepoek.

zaaf
tortilla met brood (morgen salarisdag)

Udon noedels met ui, paprika, courgette en vega kipstukjes en een zoetzuur sausje erbij gemaakt.

Nog een dagje Thaise noedelsoep met wortel, paprika en prei. Gekookte eieren erbij.

zaaf schreef:
(morgen salarisdag)
Dan ben ik benieuwd wat je vandaag gaat eten! Oesters met kaviaar?

Gisteren het laatste deel van de lamscurry. Vandaag bbq-en bij mijn schoonouders. Mijn schoonvader wilde een nieuwbbq recept uitproberen. Iets met langzaam gegaarde kip. Prima!! Ik ben graag proefkonijn.

Gebakken aardappeltjes, witlof met kaas uit de oven, vegan vissticks.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.