Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 7 november 2023, 19:44 uur
Sinds vrijdagavond serieuze problemen met een maagwandontsteking. Bij elk hapje wat ik eet lijkt het of ik dood ga, en ik kan jullie verzekeren dat dit niet bepaald prettig is. Tot nog toe geen verbetering, dus op advies van de huisarts niet alleen omhoog in medicatie, maar ook over op volledig vloeibaar eten tot er wel verbetering is. Dus vanavond heerlijk genoten van een choco-proteïneshake en een bak vanilleyoghurt. En een glaasje limonadesiroop (vlierbesbloesem).
Zou eigenlijk morgen met m'n broer uit eten gaan en daarna naar een concert, dat wordt nu alleen een concert helaas
P.S.: HONGER!!!
Zou eigenlijk morgen met m'n broer uit eten gaan en daarna naar een concert, dat wordt nu alleen een concert helaas

1
geplaatst: 7 november 2023, 23:09 uur
Vandaag andijviestamppot gegeten, met een heerlijke kippenbout.
2
geplaatst: 8 november 2023, 17:10 uur
Sterkte, GrafGantz. Lijkt me een hele vervelende ontsteking. Hopelijk ben je snel weer de oude!
Hier vandaag gele lamscurry uit de slowcooker. Staat sinds deze ochtend te pruttelen.
Hier vandaag gele lamscurry uit de slowcooker. Staat sinds deze ochtend te pruttelen.

1
geplaatst: 9 november 2023, 15:39 uur
Een insalata, met o.a. zwarte olijven en zongedroogde tomaten.
1
geplaatst: 9 november 2023, 23:17 uur
Rogyros schreef:
Vanavond lamsbout in blokjes gestoofd in passata, zout, peper, munt en knoflook, met een uitje, geel paprikaatje en sperziebonen. En dat geserveerd met rijst.
Een restje hiervan lag nog in de vriezer. Vandaag opgewarmd en opgepeuzeld.Vanavond lamsbout in blokjes gestoofd in passata, zout, peper, munt en knoflook, met een uitje, geel paprikaatje en sperziebonen. En dat geserveerd met rijst.
Rogyros schreef:
Ook hiervan een en ander overgehouden en in de diepvries opgeslagen. Morgen zet ik het opgewarmd op tafel.Hier vandaag gele lamscurry uit de slowcooker. Staat sinds deze ochtend te pruttelen.
2
Onweerwolf
geplaatst: 10 november 2023, 18:59 uur
GrafGantz schreef:
Sinds vrijdagavond serieuze problemen met een maagwandontsteking. Bij elk hapje wat ik eet lijkt het of ik dood ga, en ik kan jullie verzekeren dat dit niet bepaald prettig is. Tot nog toe geen verbetering, dus op advies van de huisarts niet alleen omhoog in medicatie, maar ook over op volledig vloeibaar eten tot er wel verbetering is. Dus vanavond heerlijk genoten van een choco-proteïneshake en een bak vanilleyoghurt. En een glaasje limonadesiroop (vlierbesbloesem).

Yikes. Leef je nog?

Zometeen: roerbakwitlof met airfrykrieltjes en airfryvagevegaschijf.
1
geplaatst: 10 november 2023, 19:18 uur
Maagwandstakingen en hongerontstekingen.
Een ander zit besluiteloos voor een spitskool.
Dit topic nadert zo langzamerhand zijn einde.
0
geplaatst: 10 november 2023, 20:13 uur
dix schreef:
Maagwandstakingen en hongerontstekingen.
Mede aan jou om daar verandering in te brengen, dix! Ik doe met je mee!Maagwandstakingen en hongerontstekingen.
2
geplaatst: 11 november 2023, 10:41 uur
Vanavond gaan we bbq-en. Mijn schoonvader en schoonzusje vieren gezamenlijk hun verjaardag. Mijn schoonvader is een fervent bbq liefhebber. Zijn bekendste uitspraak: Over bbq maak ik nooit geintjes.
Hij neemt dus grapjes over bbq-en in november graag serieus. Hij is nu een en ander aan het voorbereiden. Iedereen zit vanavond natuurlijk binnen, maar hij en ik staan vanavond samen rondom de bbq met een lekker biertje. Zin in!!
Hij neemt dus grapjes over bbq-en in november graag serieus. Hij is nu een en ander aan het voorbereiden. Iedereen zit vanavond natuurlijk binnen, maar hij en ik staan vanavond samen rondom de bbq met een lekker biertje. Zin in!!
2
geplaatst: 11 november 2023, 11:55 uur
Er is afgelopen week veel afgehaald. Achtereenvolgens roti, Turks, pizza en gisteren indisch. Dit weekend de restanten wegwerken.
3
geplaatst: 11 november 2023, 17:33 uur
Geroosterde pompoensoep gemaakt en de buurvrouw kwam wat zelfgemaakt zuurdesembrood brengen. Prima maaltje zo!
1
geplaatst: 13 november 2023, 19:06 uur
Lunch: schijven tomaat met suiker. Middagsnack: een gangmaker. Diner: nog een beetje slaatje weetje.
2
geplaatst: 14 november 2023, 14:57 uur
Gisteren verse tortelloni (gevuld met mozzarella en basilicum) bij de jumbo gekocht. Dat gecombineerd met voorgemaakte Funghi pastasaus. Ook van de jumbo. Met een uitje, champignons en zelfgehakte spinazie is dat best lekker!
Vandaag staat andijviestamppot op het menu.
Edit: als side dishes heb ik er gebakken champignons bij gedaan en gegrilde puntpaprika's uit den oven. Met een mooi stukje entrecote..
Vandaag staat andijviestamppot op het menu.
Edit: als side dishes heb ik er gebakken champignons bij gedaan en gegrilde puntpaprika's uit den oven. Met een mooi stukje entrecote..
1
geplaatst: 15 november 2023, 15:34 uur
Hetzelfde als gisteren (ik had er nog een blikje kidneybonen bij in gekieperd). Vandaag extra: knoflooksaus.
Morgen ook maar weer.
Morgen ook maar weer.
* denotes required fields.