MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Sinds vrijdagavond serieuze problemen met een maagwandontsteking. Bij elk hapje wat ik eet lijkt het of ik dood ga, en ik kan jullie verzekeren dat dit niet bepaald prettig is. Tot nog toe geen verbetering, dus op advies van de huisarts niet alleen omhoog in medicatie, maar ook over op volledig vloeibaar eten tot er wel verbetering is. Dus vanavond heerlijk genoten van een choco-proteïneshake en een bak vanilleyoghurt. En een glaasje limonadesiroop (vlierbesbloesem).

Zou eigenlijk morgen met m'n broer uit eten gaan en daarna naar een concert, dat wordt nu alleen een concert helaas

P.S.: HONGER!!!

Sterkte graffie!

Van hiero hetzelfde! Naar...

Vandaag andijviestamppot gegeten, met een heerlijke kippenbout.

Straks uit eten, kibbelingen met saus.

Sterkte, GrafGantz. Lijkt me een hele vervelende ontsteking. Hopelijk ben je snel weer de oude!

Hier vandaag gele lamscurry uit de slowcooker. Staat sinds deze ochtend te pruttelen.

Een insalata, met o.a. zwarte olijven en zongedroogde tomaten.

Deranged
Heb spitskool gekocht.

Deranged schreef:
Heb spitskool gekocht.
Ook gegeten?

Rogyros schreef:
Vanavond lamsbout in blokjes gestoofd in passata, zout, peper, munt en knoflook, met een uitje, geel paprikaatje en sperziebonen. En dat geserveerd met rijst.
Een restje hiervan lag nog in de vriezer. Vandaag opgewarmd en opgepeuzeld.

Rogyros schreef:
Hier vandaag gele lamscurry uit de slowcooker. Staat sinds deze ochtend te pruttelen.
Ook hiervan een en ander overgehouden en in de diepvries opgeslagen. Morgen zet ik het opgewarmd op tafel.

Deranged
Rogyros schreef:
(quote)
Ook gegeten?

Ik twijfel nog.

Nog maar eens zo'n insalata gemaakt.

Is Rudi S in hongerstaking?

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Sinds vrijdagavond serieuze problemen met een maagwandontsteking. Bij elk hapje wat ik eet lijkt het of ik dood ga, en ik kan jullie verzekeren dat dit niet bepaald prettig is. Tot nog toe geen verbetering, dus op advies van de huisarts niet alleen omhoog in medicatie, maar ook over op volledig vloeibaar eten tot er wel verbetering is. Dus vanavond heerlijk genoten van een choco-proteïneshake en een bak vanilleyoghurt. En een glaasje limonadesiroop (vlierbesbloesem).

Zou eigenlijk morgen met m'n broer uit eten gaan en daarna naar een concert, dat wordt nu alleen een concert helaas

P.S.: HONGER!!!

Yikes. Leef je nog?

Zometeen: roerbakwitlof met airfrykrieltjes en airfryvagevegaschijf.

dix
Maagwandstakingen en hongerontstekingen.
Een ander zit besluiteloos voor een spitskool.
Dit topic nadert zo langzamerhand zijn einde.

dix schreef:
Maagwandstakingen en hongerontstekingen.
Een ander zit besluiteloos voor een spitskool.
Dit topic nadert zo langzamerhand zijn einde.
Mede aan jou om daar verandering in te brengen, dix! Ik doe met je mee!

Ik ook. Vandaag spruitjestaart. Als toetje druiven.

Kippenpootjes met gebakken aardappelen en sperziebonen.

Vanavond gaan we bbq-en. Mijn schoonvader en schoonzusje vieren gezamenlijk hun verjaardag. Mijn schoonvader is een fervent bbq liefhebber. Zijn bekendste uitspraak: Over bbq maak ik nooit geintjes.

Hij neemt dus grapjes over bbq-en in november graag serieus. Hij is nu een en ander aan het voorbereiden. Iedereen zit vanavond natuurlijk binnen, maar hij en ik staan vanavond samen rondom de bbq met een lekker biertje. Zin in!!

Slaatje.

dix
Rogyros schreef:
(quote)
Mede aan jou om daar verandering in te brengen, dix! Ik doe met je mee!

Er is afgelopen week veel afgehaald. Achtereenvolgens roti, Turks, pizza en gisteren indisch. Dit weekend de restanten wegwerken.

Geroosterde pompoensoep gemaakt en de buurvrouw kwam wat zelfgemaakt zuurdesembrood brengen. Prima maaltje zo!

Vandaag sla ik weer m'n slaatje.

Lunch: schijven tomaat met suiker. Middagsnack: een gangmaker. Diner: nog een beetje slaatje weetje.

Gisteren verse tortelloni (gevuld met mozzarella en basilicum) bij de jumbo gekocht. Dat gecombineerd met voorgemaakte Funghi pastasaus. Ook van de jumbo. Met een uitje, champignons en zelfgehakte spinazie is dat best lekker!

Vandaag staat andijviestamppot op het menu.

Edit: als side dishes heb ik er gebakken champignons bij gedaan en gegrilde puntpaprika's uit den oven. Met een mooi stukje entrecote..

Insalata greca.

Pompoensoep en pannenkoeken

Hetzelfde als gisteren (ik had er nog een blikje kidneybonen bij in gekieperd). Vandaag extra: knoflooksaus.

Morgen ook maar weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.