Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
Deranged
geplaatst: 15 november 2023, 17:05 uur
Handje notenmix met gedroogde zwarte olijven die valt altijd erg goed bij mij.
1
geplaatst: 15 november 2023, 17:29 uur
Volgens een vriendin in Turkije hebben de Grieken het van hen gejat, maar bij deze titel kwam ik via Google terecht. Een internationaal gerecht hou ik het dan maar op... 

1
geplaatst: 15 november 2023, 21:20 uur
Vanavond lamsbout in blokjes gestoofd in passata, zout, peper, munt en knoflook, met een uitje, geel paprikaatje en sperziebonen. In de slowcooker. Met basmatirijst.
2
geplaatst: 16 november 2023, 17:13 uur
Pasta met een tomatensaus met o.a. spinazie. Was nog behoorlijk wat over van afgelopen dinsdag. Paprikaatje en een uitje erbij. Wellicht nog wat gehakt. En klaar is Klara.
2
Onweerwolf
geplaatst: 16 november 2023, 18:58 uur
Tweedekans vegaspaghetti uit het plastic bakje uit de koelkast.
Met ketchup.

Met ketchup.

1
geplaatst: 17 november 2023, 13:27 uur
Vanavond bami met champignons in een kerriesaus. Met gewokte doperwten, sperziebonen en kippendijreepjes.
0
geplaatst: 17 november 2023, 16:08 uur
Een bruine boterham met nog nader te specificeren beleg. En citroen kwark.
2
geplaatst: 18 november 2023, 09:56 uur
Stamppot boerenkool met rookworst en zilveruitjes. De vrieser mot weer eens leeg.
1
geplaatst: 18 november 2023, 16:33 uur
Brunch: frietje speciaal en een shoarmarol met knoflooksaus met een glas cola... tjonge, wat bleek ik trek te hebben... straks nog een halve pizza (würstel e patatine...?!), met een glas cola en na citroenkwark. Dan moet het maar weer even kunnen.
1
geplaatst: 19 november 2023, 20:06 uur
Bami goreng.
Gisteren frietje hete kip met ovengegrilde tomaten.
Gisteren frietje hete kip met ovengegrilde tomaten.
2
geplaatst: 19 november 2023, 20:25 uur
Zuurkool ovenschotel, met uiteraard zuurkool, aardappels, gehakt, spekjes, rookworst, ui, kaneel, peper en zout en parmezaanse kaas.
1
geplaatst: 21 november 2023, 09:25 uur
Gisteren spaghetti in een tomatensaus.
Vandaag ga ik een traybake gerecht maken. Gekruide krieltjes, stukjes paprika (geel en rood), plakjes courgette, kleine tomaatjes en gekruide kippendijfilet gaan op de schaal. Misschien ook wat voorgekookte sperziebonen. Dat laatste heb ik eerder gedaan en dat werkte prima. Ik doe het er wel wat later op dan de rest.
Vandaag ga ik een traybake gerecht maken. Gekruide krieltjes, stukjes paprika (geel en rood), plakjes courgette, kleine tomaatjes en gekruide kippendijfilet gaan op de schaal. Misschien ook wat voorgekookte sperziebonen. Dat laatste heb ik eerder gedaan en dat werkte prima. Ik doe het er wel wat later op dan de rest.
0
geplaatst: 21 november 2023, 22:50 uur
Von Helsing schreef:
Big King XXL large menu en een whopper met kaas.
Dat zijn nog eens maaltijden! Onderdompeling in de Amerikaanse cultuur. Daar kan ik soms prima van genieten!Big King XXL large menu en een whopper met kaas.
1
geplaatst: 21 november 2023, 23:00 uur
Rogyros schreef:
(quote)
Dat zijn nog eens maaltijden! Onderdompeling in de Amerikaanse cultuur. Daar kan ik soms prima van genieten! Ik ook, niet te vaak, want dan ga je er ook als een Amerikaan uitzien. Dat is het laatste wat je wilt. Maar Amerika vind ik een mooie cultuur hebben, buiten de politiek en dergelijke. Maar kom ogen te kort als je er bent.
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2023/03/family-guy-bobs-burgers-and-the-simpsons-crossover-gag.jpg?q=50&fit=contain&w=1140&h=&dpr=1.5
2
geplaatst: 21 november 2023, 23:50 uur
Hier vandaag ook traybake gegeten: worstjes, aardappels, wortel, knolselderij, paprika, champignons en ciabatta. Supermakkelijk, je gooit er in wat je wilt.
Hier thuis noemen we het dan ook gewoon "bak uit de oven".
Hier thuis noemen we het dan ook gewoon "bak uit de oven".
2
geplaatst: 22 november 2023, 15:23 uur
Vanochtend ontbeten met kibbeling. 
Vanavond restje risotto met geroosterde tomaatjes, erwten, prei en garnalen
Morgen afdelingsuitje en dan gaan we eerst jeu de boulen en dan Chinees eten.
Vrijdag ben ik in Groningen en is het nog een verrassing.

Vanavond restje risotto met geroosterde tomaatjes, erwten, prei en garnalen
Morgen afdelingsuitje en dan gaan we eerst jeu de boulen en dan Chinees eten.
Vrijdag ben ik in Groningen en is het nog een verrassing.
* denotes required fields.