Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 30 mei 2024, 18:42 uur
Alleen een toetje (aardbei kwark), vanwege meer dan voldoende midnite snacks; maïsbrood met ham en kaas.
3
geplaatst: 30 mei 2024, 23:05 uur
Chameleon Day schreef:
Verslag(je) volgt later..
Verslag(je) volgt later..
AGV: Hamburgers, broccoli (met wat olijfolie, cremaceto, parmezaan en geroosterde pijnboompitten) en aardappeltjes uit de airfryer. En Griekse yoghurt met aardbeien toe.
3
geplaatst: 31 mei 2024, 17:38 uur
Risotto met tomaatjes en garnalen. Met een uitje, doperwtjes, champignons en grana padano.
Echt heerlijk!
Echt heerlijk!
1
geplaatst: 31 mei 2024, 18:22 uur
Rogyros schreef:
Risotto met tomaatjes en garnalen. Met een uitje, doperwtjes, champignons en grana padano.
Echt heerlijk!
Echt heerlijk!
Nice one!
2
geplaatst: 31 mei 2024, 18:31 uur
Morgenochtend op vakantie, koelkast is zo goed als leeg dus plan was om even naar de shoarmakoning aan het eind van de straat te gaan voor een wrap en wat baklava. Maar die zijn dus gesloten, vanwege.... vakantie! Gelukkig zit er ook nog een afhaalchinees een paar straten verder. Normale porties met rijst en saus doe je 3 dagen mee maar dat is nu geen optie, dus we zijn voor de "loempia speciaal" gegaan. Dat is een hele grote loempia gevuld met groente, kip en ei, en daarbij dan een stokje sate met saus en iets van ei in chilisaus. Voor zoet na gebakken banaan.
0
geplaatst: 31 mei 2024, 18:47 uur
GrafGantz schreef:
Voor zoet na gebakken banaan.
Voor zoet na gebakken banaan.
Als kind al verzot op, nu nog steeds. Maar is het geen voorgerecht? Zo staat het bij mijn afhaal op de kaart. Ik consumeer het trouwens ook altijd als nagerecht.
0
geplaatst: 31 mei 2024, 20:07 uur
Chameleon Day schreef:
Als kind al verzot op, nu nog steeds. Maar is het geen voorgerecht? Zo staat het bij mijn afhaal op de kaart. Ik consumeer het trouwens ook altijd als nagerecht.
(quote)
Staat inderdaad bij de voorgerechten, maar geloof niet dat ze voor de afhaal überhaupt nagerechten op de kaart hebben staan. Dus als je het toch wilt verkopen is het logisch om het bij de voorgerechten te zetten. Slimme jongens, die Chinezen.
2
geplaatst: 2 juni 2024, 22:25 uur
Mijn moeder bleef eten, dus ik heb een mooie pan met Paella gemaakt. Dat smaakte zeer uitstekend!
3
geplaatst: 7 juni 2024, 07:11 uur
Gisteren teamuitje gehad, eerst een golfclinic gehad (heel leuk) en daarna Aziatisch wezen eten, waarbij ik vooral bij de verse sushibar ben geweest (heel lekker). ❤️
1
geplaatst: 7 juni 2024, 08:53 uur
madmadder schreef:
Gisteren teamuitje gehad, eerst een golfclinic gehad (heel leuk) en daarna Aziatisch wezen eten, waarbij ik vooral bij de verse sushibar ben geweest (heel lekker). ❤️
Een tea-muitje, wat is dat dan weer, dacht ik, maar ik zie 't nu. Hier is recent een Mr. Sushi geopend, is dat een aanrader, wie heeft ervaring?Gisteren teamuitje gehad, eerst een golfclinic gehad (heel leuk) en daarna Aziatisch wezen eten, waarbij ik vooral bij de verse sushibar ben geweest (heel lekker). ❤️
2
geplaatst: 7 juni 2024, 13:22 uur
Tomaatjes, ananas en aardbeienyoghurt. Midnite snack: chicken wings.
3
geplaatst: 8 juni 2024, 17:45 uur
Broodje zwarte bonenburger (zelf gemaakt). Na wat stengels met humus en een biertje.
4
Deranged
geplaatst: 9 juni 2024, 16:04 uur
Vandaag een asperge bereiding met gnocchi en gerookte zalm in een citroen-room sausje.
2
geplaatst: 10 juni 2024, 14:43 uur
Vrijdag bij de Thai gegeten, River Kwai in Utrecht.
Voor: Tom Yam Plaa (Vissoep met citroen en laos)
Hoofd: Koeng Phad Pong Kharee (Gebakken garnalen in Thaise gele curry met eieren en ui).
Zaterdag pasta met gegrilde groenten
Zondag Andijviestamppot.
Vandaag is mij nog onbekend.
Voor: Tom Yam Plaa (Vissoep met citroen en laos)
Hoofd: Koeng Phad Pong Kharee (Gebakken garnalen in Thaise gele curry met eieren en ui).
Zaterdag pasta met gegrilde groenten
Zondag Andijviestamppot.
Vandaag is mij nog onbekend.
2
geplaatst: 10 juni 2024, 17:28 uur
Afgelopen weekend minestrone gegeten, daar was veel van over. Van de rest van de soep een ovenpasta gemaakt. Met watermeloen/mozzarella-salade.
2
geplaatst: 10 juni 2024, 18:28 uur
Gisteren: asperges, krieltjes, ham en witvisje. Restant van de zelf bereide tomatensoep van zaterdag vooraf.
Vandaag: een oerhollandse AGV, te weten bloemkool met groentesausje, aardappeltjes uit airfryer, biefstuk voor kids en gepaneerde visfilets voor de oudjes.
Vandaag: een oerhollandse AGV, te weten bloemkool met groentesausje, aardappeltjes uit airfryer, biefstuk voor kids en gepaneerde visfilets voor de oudjes.
* denotes required fields.