Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 6 november 2020, 17:44 uur
Vandaag makkie: pizza (bodem van AH) tomatensaus, met gegrilde groente, parmaham, paddestoelen, gorgonzola. Gemengde salade erbij. Italiaans rood: Primitivo.
4
geplaatst: 6 november 2020, 18:49 uur
Stampot zuurkool met zoete aardappel en kastanje champignons (eerst gebakken en toegevoegd na het stampen
). Als toetje plakje chocolade cake
Crowded House - Chocolate Cake
). Als toetje plakje chocolade cakeCrowded House - Chocolate Cake
5
geplaatst: 6 november 2020, 19:30 uur
Laat thuis, geen zin dus gewoon kaastosti uit de pan want tosti-ijzer gaf steeds kortsluiting en een bakje verse soep uit de vriezer. Prima te doen tijdens cijfertjes staren op CNN

4
geplaatst: 6 november 2020, 19:44 uur
0
geplaatst: 6 november 2020, 20:31 uur
vigil schreef:
Stampot zuurkool met zoete aardappel en kastanje champignons (eerst gebakken en toegevoegd na het stampen
). Als toetje plakje chocolade cake
Crowded House - Chocolate Cake
). Als toetje plakje chocolade cakeCrowded House - Chocolate Cake
Geen ananas?
Crowded House - Pineapple Head
7
geplaatst: 6 november 2020, 20:45 uur
Fusilli tricolore met gebakken verse spinazie, pijnboompitten, pesto a la genovese, knoflook, fetakaas, eieren, olijfolie, citroen, parmezaanse kaas
En smullen maar
En smullen maar

3
geplaatst: 7 november 2020, 16:58 uur
Rijst (met 5 spice, peper en zout) met leftover doppers / wortels, 2 gebakken eieren, halve gebakken ui, ketjap en gemengde groentjes op zuur.
2
geplaatst: 7 november 2020, 17:15 uur
Zuurkool-weekend
Hier morgen!
Vandaag hier: vooraf, heilbot met dragon/roomsaus en Hollandse garnalen - met Nieuwzeelandse sauvignon; hoofd: hazenrug met bramensaus, aardappeltaartje, spruitjes - met Carmenere Reserva; na: nog even puzzelen
Hier morgen! Vandaag hier: vooraf, heilbot met dragon/roomsaus en Hollandse garnalen - met Nieuwzeelandse sauvignon; hoofd: hazenrug met bramensaus, aardappeltaartje, spruitjes - met Carmenere Reserva; na: nog even puzzelen

3
geplaatst: 7 november 2020, 18:43 uur
Er wordt voor mij gekookt vanavond maar ik zag noedels, spruiten, Chinese kool en nepkip.
1
geplaatst: 7 november 2020, 18:57 uur
1
Thudd
geplaatst: 7 november 2020, 19:01 uur
Hij lag nog diepgevroren in mn vriezer; left-over van mn beschuitmomentje met BB...
3
geplaatst: 8 november 2020, 17:48 uur
Lin schreef:
Vegetarische pangang met groenterijst en rauwkost
Vegetarische pangang met groenterijst en rauwkost
Dit dus en waar ik gisteren vegetarische pangang zei moet ik zelfgemaakte pizza zeggen. Een goed leven dit weekend

3
geplaatst: 8 november 2020, 18:14 uur
Salade van witte bonen, kikkererwten, rode ui, knoflook, radijs, komkommer, tomaten, basilicum, fetakaas, olijfolie, citroen, zout en peper.
2
JD Hotel
geplaatst: 8 november 2020, 18:18 uur
Klein beetje dressing, ook wat vissmaak toevoegen. Of wacht, dit laatste hoeft niet meer. Voeg wel wat boter erbij. Dit schijnt goed te glijden waardoor het bakken makkelijker gaat.
* denotes required fields.