MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Vandaag makkie: pizza (bodem van AH) tomatensaus, met gegrilde groente, parmaham, paddestoelen, gorgonzola. Gemengde salade erbij. Italiaans rood: Primitivo.

kip sweet chili

Stampot zuurkool met zoete aardappel en kastanje champignons (eerst gebakken en toegevoegd na het stampen ). Als toetje plakje chocolade cake

Crowded House - Chocolate Cake

Lin
Laat thuis, geen zin dus gewoon kaastosti uit de pan want tosti-ijzer gaf steeds kortsluiting en een bakje verse soep uit de vriezer. Prima te doen tijdens cijfertjes staren op CNN

Frietjes met een salade erbij.

luigifort kom maar op met jouw like

vigil schreef:
Stampot zuurkool met zoete aardappel en kastanje champignons (eerst gebakken en toegevoegd na het stampen ). Als toetje plakje chocolade cake

Crowded House - Chocolate Cake

Geen ananas?
Crowded House - Pineapple Head

Nee, ik hou niet van warme ananas

Fusilli tricolore met gebakken verse spinazie, pijnboompitten, pesto a la genovese, knoflook, fetakaas, eieren, olijfolie, citroen, parmezaanse kaas

En smullen maar

Pizza margherita.

Hoe simpeler de pizza, hoe beter.

Sushi. Morgen de overgebleven rollen opeten.

Thudd
Gisteren: kipworstjes, rode bieten en aardappelen.

Lin
Vegetarische pangang met groenterijst en rauwkost

Zuurkoolschotel en tarte tatin van kweekpeer als nagerecht.

Zuurkool ovenschotel.

Rijst (met 5 spice, peper en zout) met leftover doppers / wortels, 2 gebakken eieren, halve gebakken ui, ketjap en gemengde groentjes op zuur.

Zuurkool-weekend Hier morgen!

Vandaag hier: vooraf, heilbot met dragon/roomsaus en Hollandse garnalen - met Nieuwzeelandse sauvignon; hoofd: hazenrug met bramensaus, aardappeltaartje, spruitjes - met Carmenere Reserva; na: nog even puzzelen

Er wordt voor mij gekookt vanavond maar ik zag noedels, spruiten, Chinese kool en nepkip.

Thudd
1/2 pizza. 3/2 yoghurt. Kaasstengel van BB.

Thudd schreef:
Kaasstengel van BB.

Over van een bed and breakfast ?

Thudd
Rudi S schreef:
(quote)

Over van een bed and breakfast ?

Hij lag nog diepgevroren in mn vriezer; left-over van mn beschuitmomentje met BB...

Lin
Lin schreef:
Vegetarische pangang met groenterijst en rauwkost

Dit dus en waar ik gisteren vegetarische pangang zei moet ik zelfgemaakte pizza zeggen. Een goed leven dit weekend

Noedelsoep, goed gevuld.

Salade van witte bonen, kikkererwten, rode ui, knoflook, radijs, komkommer, tomaten, basilicum, fetakaas, olijfolie, citroen, zout en peper.

JD Hotel
Pussy

Zonder dressing?

JD Hotel
Klein beetje dressing, ook wat vissmaak toevoegen. Of wacht, dit laatste hoeft niet meer. Voeg wel wat boter erbij. Dit schijnt goed te glijden waardoor het bakken makkelijker gaat.

Thudd
Quiche. Ham, spinazie en ei.

Thudd
Broccoli, aardappelen, speklapjes, jus, mosterdsaus.

spaghetti bolognese

Zelfgemaakte patatten speciaal en een kleine salade.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.