Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 5 september 2024, 20:02 uur
Mijn vrouw kookt zelden. Ik ben thuis de kok maar vanavond moest ze wel. Ik heb ooit gevuld Turks brood gemaakt en dat was blijkbaar wel bevallen want ze was druk bezig met dit recept.
Een uitgehold Turks brood met daarin een mix van kip, spinazie, walnoten, honing, doperwtjes, feta, rode ui en knoflook. Oven in en later oven weer uit.
Als mijn vrouw kookt (ook tijdens de huishouding) moet ik uit haar buurt blijven. Er wordt flink gevloekt (ik stond ook de eerste keer dat ik dat hoorde haar verbaasd aan te kijken. Uit dat lieve meisje ?) en gemopperd. Ietwat woeste blik in haar ogen en een soort ‘blijf-van-mijn-lijf’ aura om haar heen. Ik geloof dat ze tijdens de 3 bevallingen van onze zoons zelfs beter te genieten was.
Maar goed, een uurtje later zaten we gezellig en heerlijk te knabbelen van een goed gelukte maaltijd. Glimlach op haar gezicht.
Vraagje: worden jullie vrouwen (van de met een vrouw samenwonende users hier) ook zo chagrijnig als ze echt honger hebben ?
Een uitgehold Turks brood met daarin een mix van kip, spinazie, walnoten, honing, doperwtjes, feta, rode ui en knoflook. Oven in en later oven weer uit.
Als mijn vrouw kookt (ook tijdens de huishouding) moet ik uit haar buurt blijven. Er wordt flink gevloekt (ik stond ook de eerste keer dat ik dat hoorde haar verbaasd aan te kijken. Uit dat lieve meisje ?) en gemopperd. Ietwat woeste blik in haar ogen en een soort ‘blijf-van-mijn-lijf’ aura om haar heen. Ik geloof dat ze tijdens de 3 bevallingen van onze zoons zelfs beter te genieten was.
Maar goed, een uurtje later zaten we gezellig en heerlijk te knabbelen van een goed gelukte maaltijd. Glimlach op haar gezicht.
Vraagje: worden jullie vrouwen (van de met een vrouw samenwonende users hier) ook zo chagrijnig als ze echt honger hebben ?
0
geplaatst: 5 september 2024, 21:12 uur
meneer schreef: