Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:54 uur
Voorspellingen maken over het wk-voetbal is hetzelfde als voorspellingen maken over de top 2000 aller tijden.
Deep purple en Queen maken een goeie kans. Wordt het toch Boudewijn de Groot.
=
Brazilie en Argentinie maken een goeie kans. Wordt het toch Trinidad.
=

0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:57 uur
platedraaier schreef:
Voorspellingen maken over het wk-voetbal is hetzelfde als voorspellingen maken over de top 2000 aller tijden.
=
=

Ben ik het toch niet mee eens, je kon ook al van mijlenver zien aankomen dat Boudewijn ging winnen bij de Top 2000. Daar heeft Radio 2 immers alles aan gedaan....
0
geplaatst: 23 maart 2006, 21:06 uur
...en om dat te bekostigen de komende maanden een noodrantsoen van droog brood en water?

0
dutch2
geplaatst: 23 maart 2006, 22:34 uur
Leuk man! Ik denk ook dat dit de wedstrijd is waarbij ze de grootste kans op winst maken. Ivoorkust (taai) en Argentinie (briljant) lijken me een stuk zwaarder.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 00:32 uur
andré schreef:
...en om dat te bekostigen de komende maanden een noodrantsoen van droog brood en water?

€ 50 valt mee toch?
0
geplaatst: 24 maart 2006, 08:22 uur
Wat. 50 euri voor busreis en wedstrijd? Dat valt mee ja, dat is een koopje. U is een gelukkig man, Lebowski.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 09:55 uur
Die kaartjes zijn echt niet zo duur, voor 60 euro zit je al in de 1 na hoogste categorie. Ze zijn alleen niet te krijgen
.
.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 10:53 uur
Ik werk op een reisbureau en weet dat er verschillende touroperators zijn met diverse WK-acties, was ook met de Olympische Spelen zo. Zal het voor de geïnteresseerden hier wel posten wat de kosten zijn voor zo'n arrangement (die altijd inclusief kaartjes zijn....)
0
geplaatst: 25 maart 2006, 23:34 uur
Mijn voetballende zoon erg happy, vandaag een kaartje gekregen voor de wedstrijd op 1 juni in Eindhoven... Nederland - Mexico....
0
geplaatst: 25 maart 2006, 23:39 uur
Iceman schreef:
Dat heb je mooi geregeld lebowski.
Dat heb je mooi geregeld lebowski.
Gewoon via de Supportersclub Oranje, lidmaatschap €22 per jaar -, voor Portugal kreeg ik ook al zonder problemen een hele trits kaarten tot en met de halve finale in de bus. Mazzel I guess.
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:14 uur
Ik zit in een moeilijk dilemma, namelijk : Aankomende 25 juni a.s. een optreden van Opeth in Rijssen en de "kans" bestaat dat als Nederland tweede eindigt in de poule dezelfde avond moet spelen!! Dus dat wordt hoogst waarschijnlijk vooraf geen kaarten bestellen, of wel??
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:27 uur
Opeth komt vaak zat naar NL toch? Eind vorig jaar waren ze er ook nog een paar keer. Anderszijds kun je wel kaarten bestellen en die nog proberen te verkopen als NL inderdaad dan een wedstrijd moet spelen.
0
Xander
geplaatst: 3 mei 2006, 17:54 uur
Als er geen penalty's getrapt moeten worden heeft Nederland wel een kans... :-p
0
geplaatst: 3 mei 2006, 22:12 uur
Xander schreef:
Als Nederland veel penalties mag nemen, hebben ze nog een grotere kans.
0
geplaatst: 3 mei 2006, 22:14 uur
Er kan er maar 1 wereldkampioen worden en dat is ...
Maar goed ik heb wel zin het WK, als een dolle idioot in het oranje voor een TV juichen op het moment dat er ergens in Duitsland een balletje in het netje wordt getrapt.
Maar goed ik heb wel zin het WK, als een dolle idioot in het oranje voor een TV juichen op het moment dat er ergens in Duitsland een balletje in het netje wordt getrapt.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 11:30 uur
Ik was al 2 jaar overtuigd dat Engelang als grote outsider die wereldbeker mee naar huis ging nemen...
Maar nu ze een spitsenprobleem hebben zie ik het toch weer wat somberder in, Italië dan maar op de voet gevolgd door Nederland, als de grote favorieten.
Maar nu ze een spitsenprobleem hebben zie ik het toch weer wat somberder in, Italië dan maar op de voet gevolgd door Nederland, als de grote favorieten.
0
Snowman
geplaatst: 4 mei 2006, 11:57 uur
lebowski schreef:
Gewoon via de Supportersclub Oranje, lidmaatschap €22 per jaar -, voor Portugal kreeg ik ook al zonder problemen een hele trits kaarten tot en met de halve finale in de bus. Mazzel I guess.
(quote)
Ben ook lid krijg niks godv......
0
geplaatst: 6 mei 2006, 20:12 uur
Kom ik thuis, gaan we barbecuen, had mijn moeder van die Calve-wksaus gekocht. De Argentijnse uitvoering ...
0
geplaatst: 6 mei 2006, 20:17 uur
Wel een blauw-witte kleur (de fles), niet smakend naar coke 
Ik moet wel toegeven dat het best te eten was, maar de oranjesaus was nog veeeel lekkerder.

Ik moet wel toegeven dat het best te eten was, maar de oranjesaus was nog veeeel lekkerder.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 20:21 uur
Carow schreef:

Die ken ik. Die is een beetje pittig toch?
* kijkt in de koelkast en constateert dat die troep ook piitige oranje saus heet *
0
geplaatst: 6 mei 2006, 20:27 uur
De Braziliaanse uitvoering is ook lekkr die hebben wij hier in de koelkast staan 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 12:33 uur
Als mensen nog aan een (internationale) voetbalpool willen meedoen die ik organiseer, kun je mij een pm sturen - dan stuur ik 'm naar je toe. (op pag. 4 van dit topic heb ik al eens 1 en ander uitgelegd over de opzet).
0
geplaatst: 11 mei 2006, 15:01 uur
[quote]platedraaier schreef:
quote]
Nee als dat zo was zou NL winnen maar helaas. Brasillie is achterlijk goed
quote]
Nee als dat zo was zou NL winnen maar helaas. Brasillie is achterlijk goed
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.