MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Pruut schreef:
Ik gunde vooral Cambiasso die misser... pff wat een vreselijke gast!

Waarom? Het is een goede voetballer en ik kan hem niet echt betrappen op arrogantie ofzo.

Omayyad schreef:
Ik kan maar niet begrijpen dat Van Basten weinig tot geen kritiek krijgt in de Nederlandse pers... Is de Ajax-lobby dan zo machtig in ons land?

De 'gemiddelde' voetballiefhebber was allang blij dat Davids, Kluivert, Seedorf, De Boer, Stam, Reiziger etc. het veld min of meer moesten ruimen, omdat die volgevreten vedettes met al hun individuele klasse het slechts tot de halve finales van verschillende toernooien schopten. Met van Basten kwam de jeugd en die zou wel even laten zien hoe het ook kan. Van Basten geeft zichzelf een 7. Daar is menigeen blij mee op zijn rapport, dus dat mag wel wat bescheidener.

Klumpie schreef:
Gary Lineker heeft weer gelijk gekregen. Die coach van Argentinië heeft dit veroorzaakt, wat een gigantische domme wissels.

Een voetbalwedstrijd duurt 2 x 45 minuten en aan het eind winnen de Duitsers. Geweldig uitspraak van Lineker.

L_T_B schreef:
(quote)

Een voetbalwedstrijd duurt 2 x 45 minuten en aan het eind winnen de Duitsers. Geweldig uitspraak van Lineker.

Nee hoor, dat is niet waar, want deze wedstrijd duurde 2x45 minuten 2x15 minuten en een strafschoppenserie!

Lukas schreef:
Nee hoor, dat is niet waar, want deze wedstrijd duurde 2x45 minuten 2x15 minuten en een strafschoppenserie!

Maar da's natuurlijk veel te lang voor een goede one-liner

Huidige stand:

1 psychonaatje 200
2 skuhravy 181
3 platedraaier 173
4 snowman 173
5 Toon1 171
6 Reijersen 169
7 Lukas 164
8 jacom 160
9 L_T_B 158
10 HammerHead 147
11 Jazper 135

En bedankt Argentinië.

bubbachups schreef:
Jullie waren toch niet voor Argentinië hoop ik?
Ik ben voor geen 1 land meer maar toch echt het allerminst voor Duitsland.

Jij bent toch niet voor Duitsland hoop ik ?

En de voorspellingen voor vandaag:

Engeland - Portugal 3 - 1
Brazilie - Frankrijk 3 - 1

Engeland - Portugal 1 - 2
Brazilie - Frankrijk 2 - 1

Engeland - Portugal 6 - 1
Brazilie - Frankrijk 1 - 2

Engeland - Portugal 2-1
Brazilie - Frankrijk 2-3

VanDeGriend schreef:
(quote)
Jij bent toch niet voor Duitsland hoop ik ?

Wow, gisteren was bij Barend & Van Dorp een gast die onderzoek had gedaan naar trainingsmethoden. Het blijkt dat Duitsland voor elke speler een individueel trainingsprogramma heeft. Dit houdt in dat als een speler bijvoorbeeld in het voorbije seizoen veel wedstrijdminuten heeft gemaakt hij een minder zwaar trainingsprogramma krijgt aangemeten. Vrijwel alle informatie wordt d.m.v. statistieken verkregen en het trainen wordt op een wetenschappelijke manier benaderd. Ik moet zeggen dat ik met m'n oren stond te klapperen. Hoewel natuurlijk de kwaliteit van spelers en tactiek mede beslissend zijn. (en helaas scheidsrechtelijke dwalingen)
Het is daarom vreemd dat een Cocu die al op leeftijd is en een loodzwaar seizoen achter de rug heeft hetzelfde trainingsprogramma doet als een Van der vaart en Sneijder die net terugkomen van een blessure.
Ook in de penalty-serie was goed te zien dat er wel degelijk op te trainen is, niet alleen het technische aspect maar ook het psychologische: de strafschoppen werden door de Duitsers onberispelijk ingeschoten.
Overigens is deze individuele manier van trainen in andere takken van sport wel gangbaar.

In Amerika zijn ze hier inderdaad al een stuk verder mee.

Engeland - Portugal 1 - 2
Brazilie - Frankrijk 2 - 0

Dadelijk winnen die Duitsers t WK ook nog eens Dan maar alle hoop op de Italianen. Go Toni

Iceman schreef:
Dadelijk winnen die Duitsers t WK ook nog eens Dan maar alle hoop op de Italianen. Go Toni

Duitsland is nou niet bepaald m'n favoriete land, maar ze zijn de titel nog steeds meer waardig dan die laffe Italianen , die er eigenlijk allang uit hadden moeten zijn na de wedstrijd tegen Australie.

Ligt het nou aan mij of begin ik een zwak voor Duitsland te ontwikkelen

Italie- Duitsland is inderdaad een wedstrijd tussen de twee ergste landen. Ik ben vol overgave voor Italie. Als je straks weer 4 jaar dat weltmeistergezeik van alles wat duits is moet aanhoren, krab je je nog wel even achter de oren als je nu voor Duitsland bent. Kan me ook geen fluit schelen hoe goed ze spelen.

Ik gun Italie (of om t even welke tegenstander van Duitsland) een heerlijk onverdiende overwinning via desnoods een penalty ala Australie. Sterker nog, dat zou t mooiste zijn. Als wraak voor al die tientallen onterechte laffe overwinningen die Duitsland in het verleden behaald heeft. Weten ze ook eens wat het is.

VanDeGriend schreef:
Italie- Duitsland is inderdaad een wedstrijd tussen de twee ergste landen. Ik ben vol overgave voor Italie. Als je straks weer 4 jaar dat weltmeistergezeik van alles wat duits is moet aanhoren, krab je je nog wel even achter de oren als je nu voor Duitsland bent. Kan me ook geen fluit schelen hoe goed ze spelen.

Ik gun Italie (of om t even welke tegenstander van Duitsland) een heerlijk onverdiende overwinning via desnoods een penalty ala Australie. Sterker nog, dat zou t mooiste zijn. Als wraak voor al die tientallen onterechte laffe overwinningen die Duitsland in het verleden behaald heeft. Weten ze ook eens wat het is.

VandeVriend

VanDeGriend schreef:

Nederlandse frustatie op zijn hoogtepunt, heerlijk
Duitsland: 3x weltmeister
Nederland: 0x !

Italie - Duitsland: ik hoop op een ruime overwinning voor Deutschland! Dat ze die Italianen maar eindelijk afmaken.
2006: Duitsland 4e maal wereldkampioen

Engeland - Portugal 0 - 2
Brazilie - Frankrijk 2 - 3

Engeland - Portugal 1-1 (Eng door)
Brazilie - Frankrijk 1-1 (Fra door)

Engeland - Portugal 0-1
Brazilië - Frankrijk 2-0

Toon1 schreef:
Nederlandse frustatie op zijn hoogtepunt, heerlijk
Duitsland: 3x weltmeister
Nederland: 0x !

Van iemand uit voetbaltopland Belgie kan ik dit nog wel hebben

Ben wel bang dat t hoogtepunt nog moet komen

Ruby1966
Engeland - Portugal 2-1
Brazilië - Frankrijk 2-0

@VanDeGriend: Is een overwinning onverdiend als je een op papier zwakker elftal heb dan je tegenstander? Sorry hoor maar daar ben ik het echt niet met eens.

Nederland wilde Duitsland vernederen door het balletje rond te gaan in 1974. De Duitsers snappen echter dat vernederen op het scorebord moet gebeuren. Met deze mentaliteit had Nederland al minstens 2 wereldtitels gehad. Ik ben jaloers op de mentaliteit van de Duitsers. Ik hoop van harte dat ze het WK winnen.

Over die wedstrijd heb ik het helemaal niet hoor.

Rood voor Rooney op de meest lullige wijze die er bestaat Had die 2 vasthoudende portugezen dan tenminste ook nog geel gegeven...

Ik had inderdaad niet de indruk dat Rooney die actie met opzet deed... Rooney's achterbaksheid moet je echter niet onderschatten. Nu komt het op verlenging aan. Go England!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:22 uur

geplaatst: vandaag om 06:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.