Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:26 uur
herman schreef:
Lach er maar om... Cissé is na zijn vorige kuitbeenbreuk nooit meer de oude geworden... Frankrijk heeft spitsen zat, dus ze kunnen het wel zonder hem af, maar ik vind het wel sneu voor hem.
Lach er maar om... Cissé is na zijn vorige kuitbeenbreuk nooit meer de oude geworden... Frankrijk heeft spitsen zat, dus ze kunnen het wel zonder hem af, maar ik vind het wel sneu voor hem.
Ik lach meer om het Ballackfeit. Cissé is wel een aardige gozer, jammer dat ie bij Liverpool niet aan spelen toekomt. Niks, die Duitsers winnen niet weg ermee!!
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:26 uur
herman schreef:
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:
http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx
Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.
De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.
We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:
http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx
Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.
De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.
We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

Nou, nog maar eens pluggen dan. Het WK begint morgen, dus er is niet al te lange tijd meer om je in te schrijven en een serieuze kans te maken op de overwinning...
Er zijn al aardig wat inschrijvingen, maar hoe meer hoe beter natuurlijk...
0
geplaatst: 8 juni 2006, 16:04 uur
herman schreef:
Nou, nog maar eens pluggen dan. Het WK begint morgen, dus er is niet al te lange tijd meer om je in te schrijven en een serieuze kans te maken op de overwinning...
(quote)
Ik kijk vast met m'n neus, maar waar moet je je inschrijven?
0
geplaatst: 8 juni 2006, 16:05 uur
Ooh ik zie het al
Aanmeldingen gesloten
Zoals aangekondigd is het vanaf vandaag niet meer mogelijk nieuwe spelers aan te melden
Jammer
Aanmeldingen gesloten
Zoals aangekondigd is het vanaf vandaag niet meer mogelijk nieuwe spelers aan te melden
Jammer

0
geplaatst: 8 juni 2006, 16:11 uur
Te druk met m'n eigen poule gehad...wilde me nu inschrijven maar dat lukte niet meer - inschrijving inderdaad gesloten 
...ook m'n eigen poule nog maar eens promoten dan - wel 5 euro inschrijving, inmiddels bijna 140 deelnemers uit heel Europa (dus zo'n 700 euro te verdelen), stuur mij een pm met je mailadres en je krijgt alle info toegezonden....sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.

...ook m'n eigen poule nog maar eens promoten dan - wel 5 euro inschrijving, inmiddels bijna 140 deelnemers uit heel Europa (dus zo'n 700 euro te verdelen), stuur mij een pm met je mailadres en je krijgt alle info toegezonden....sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 17:25 uur
Lijkt me best leuk, maar ik speel al een poule met vrienden om geld en om nou twee keer de pot te pakken is ook weer zo wat. 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 20:08 uur
El Ninjo schreef:
sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.
Ik wil even on record met de mededeling dat ik de winnende sheet zojuist heb ingestuurd sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.

0
geplaatst: 8 juni 2006, 20:09 uur
herman schreef:
Lijkt me best leuk, maar ik speel al een poule met vrienden om geld en om nou twee keer de pot te pakken is ook weer zo wat.

Hier hetzelfde.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 10:16 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Ik wil even on record met de mededeling dat ik de winnende sheet zojuist heb ingestuurd 
Dat statement heb ik inmiddels al 155 keer gehoord

...maar ik je formulier ontvangen en verwerkt.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 14:02 uur
Slecht nieuws uit het Nederlandse kamp...het schijnt dat van Bommel met een knieblessure (zak ijs op de knie) de training moest verlaten...nog niet duidelijk hoe ernstig het is.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 16:33 uur
Nu het serieuze werk...Uitslagen voorspellen
Duitsland - Costa Rica 1-0 (in de 87 min)
Polen - Ecuador 1-2
Duitsland - Costa Rica 1-0 (in de 87 min)
Polen - Ecuador 1-2
0
geplaatst: 9 juni 2006, 16:33 uur
Zoals eigenlijk wel verwacht: Schaars en De Jong kunnen weer naar huis 

0
geplaatst: 9 juni 2006, 16:37 uur
Duitsland - Costa Rica 1-1 (al hoop ik natuurlijk dat de Duitsers ze flink op de broek krijgen
)
Polen Ecuador 1-0
)Polen Ecuador 1-0
0
geplaatst: 9 juni 2006, 17:43 uur
Mocht iemand trouwens nog een lift naar Leipzig nodig hebben of iemand weten die... etc etc, ik rij er morgen heen...
0
geplaatst: 9 juni 2006, 19:11 uur
Dui - Cos: 3-0
Pol - Ecu: 1-1
Mijn voorspellingen op gratiswkpoule.nl zijn dit. Bij de wedstrijd van Duitsland zit ik dus al fout
.
(Ben ik trouwens de enige hier die altijd supportert voor Duitsland?)
Pol - Ecu: 1-1
Mijn voorspellingen op gratiswkpoule.nl zijn dit. Bij de wedstrijd van Duitsland zit ik dus al fout
.(Ben ik trouwens de enige hier die altijd supportert voor Duitsland?)
0
geplaatst: 9 juni 2006, 19:53 uur
Neen. Vorig WK tijdens de halve finale tegen de Zuid Koreaanse hardlopertjes was ik ook voor onze Oosterburen.
0
DutchViking
geplaatst: 10 juni 2006, 09:19 uur
Leuk dat de Duitsers gewonnen hebben, heb ik in ieder geval al één wedstrijd goed voorspeld. Ik heb het gevoel dat ze, zelfs al zou Ballack de volgende twee wedstrijden afwezig zijn, de poule zonder enige problemen doorkomen.
Wat denken jullie dat het vandaag wordt? Ik gok:
Engeland - Paraguay 2-1
Trinidad & Tobago - Sweden 1-3
Argentiniè - Ivoorkust 2-0
Helaas kan ik er niets van zien, zit de hele dag op het Arrow Festival
Wat denken jullie dat het vandaag wordt? Ik gok:
Engeland - Paraguay 2-1
Trinidad & Tobago - Sweden 1-3
Argentiniè - Ivoorkust 2-0
Helaas kan ik er niets van zien, zit de hele dag op het Arrow Festival

0
geplaatst: 10 juni 2006, 09:45 uur
Ik gok....:
Engeland - Paraguay 2-0
Trinidad & Tobago - Sweden 0-2
Argentiniè - Ivoorkust 4-0
Helaas kan ik Arrow Rock dan weer niet zien, zag ik toch liever dan deze voetbalwedstrijden
Engeland - Paraguay 2-0
Trinidad & Tobago - Sweden 0-2
Argentiniè - Ivoorkust 4-0
Helaas kan ik Arrow Rock dan weer niet zien, zag ik toch liever dan deze voetbalwedstrijden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.