MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
herman schreef:
Lach er maar om... Cissé is na zijn vorige kuitbeenbreuk nooit meer de oude geworden... Frankrijk heeft spitsen zat, dus ze kunnen het wel zonder hem af, maar ik vind het wel sneu voor hem.

Ik lach meer om het Ballackfeit. Cissé is wel een aardige gozer, jammer dat ie bij Liverpool niet aan spelen toekomt. Niks, die Duitsers winnen niet weg ermee!!

herman schreef:
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:

http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx

Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.

De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.

We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

Nou, nog maar eens pluggen dan. Het WK begint morgen, dus er is niet al te lange tijd meer om je in te schrijven en een serieuze kans te maken op de overwinning...

Er zijn al aardig wat inschrijvingen, maar hoe meer hoe beter natuurlijk...

herman schreef:
(quote)

Nou, nog maar eens pluggen dan. Het WK begint morgen, dus er is niet al te lange tijd meer om je in te schrijven en een serieuze kans te maken op de overwinning...

Er zijn al aardig wat inschrijvingen, maar hoe meer hoe beter natuurlijk...

Ik kijk vast met m'n neus, maar waar moet je je inschrijven?

Ooh ik zie het al

Aanmeldingen gesloten
Zoals aangekondigd is het vanaf vandaag niet meer mogelijk nieuwe spelers aan te melden

Jammer

Te druk met m'n eigen poule gehad...wilde me nu inschrijven maar dat lukte niet meer - inschrijving inderdaad gesloten

...ook m'n eigen poule nog maar eens promoten dan - wel 5 euro inschrijving, inmiddels bijna 140 deelnemers uit heel Europa (dus zo'n 700 euro te verdelen), stuur mij een pm met je mailadres en je krijgt alle info toegezonden....sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.

Lijkt me best leuk, maar ik speel al een poule met vrienden om geld en om nou twee keer de pot te pakken is ook weer zo wat.

El Ninjo schreef:
sluitingstijd inschrijving morgenavond 17.59u.
Ik wil even on record met de mededeling dat ik de winnende sheet zojuist heb ingestuurd

herman schreef:
Lijkt me best leuk, maar ik speel al een poule met vrienden om geld en om nou twee keer de pot te pakken is ook weer zo wat.

Hier hetzelfde.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik wil even on record met de mededeling dat ik de winnende sheet zojuist heb ingestuurd

Dat statement heb ik inmiddels al 155 keer gehoord
...maar ik je formulier ontvangen en verwerkt.

Slecht nieuws uit het Nederlandse kamp...het schijnt dat van Bommel met een knieblessure (zak ijs op de knie) de training moest verlaten...nog niet duidelijk hoe ernstig het is.

Nu het serieuze werk...Uitslagen voorspellen

Duitsland - Costa Rica 1-0 (in de 87 min)
Polen - Ecuador 1-2

Zoals eigenlijk wel verwacht: Schaars en De Jong kunnen weer naar huis

Duitsland - Costa Rica 1-1
Polen - Ecuador 0-2

Duitsland - Costa Rica 1-0
Polen - Ecuador 2-1

Duitsland - Costa Rica 1-1 (al hoop ik natuurlijk dat de Duitsers ze flink op de broek krijgen )
Polen Ecuador 1-0

Dui - Cos 3-0
Pol - Equ 2-1

Kos
Dui-Cos 1-1
Pol-Ecu 0-0

Duitsland - Costa Rica - 1-0
Polen - Ecuador - 1-3

Dui - Cos: 1-0
Polen- ECU: 2-1

Mocht iemand trouwens nog een lift naar Leipzig nodig hebben of iemand weten die... etc etc, ik rij er morgen heen...

Dui - Cos: 3-0
Pol - Ecu: 1-1

Mijn voorspellingen op gratiswkpoule.nl zijn dit. Bij de wedstrijd van Duitsland zit ik dus al fout .

(Ben ik trouwens de enige hier die altijd supportert voor Duitsland?)

Neen. Vorig WK tijdens de halve finale tegen de Zuid Koreaanse hardlopertjes was ik ook voor onze Oosterburen.

Wat een baggerelftal heeft Duitsland toch ook....

Mojo Pin
Leuk dat Duitsland gewonnen heeft!

Dui- Cos: 4-2.
Pol - Equ: 0-1

Dui- Cos: 4-2
Pol - Equ: 0-2

Klumpie schreef:
Dui- Cos: 4-2
Pol - Equ: 0-2

Hmmm... Dat zou best wel eens kunnen ja! Dat gok ik ook...

Shit, ik zat er dicht bij!!

DutchViking
Leuk dat de Duitsers gewonnen hebben, heb ik in ieder geval al één wedstrijd goed voorspeld. Ik heb het gevoel dat ze, zelfs al zou Ballack de volgende twee wedstrijden afwezig zijn, de poule zonder enige problemen doorkomen.

Wat denken jullie dat het vandaag wordt? Ik gok:

Engeland - Paraguay 2-1
Trinidad & Tobago - Sweden 1-3
Argentiniè - Ivoorkust 2-0

Helaas kan ik er niets van zien, zit de hele dag op het Arrow Festival

Ik gok....:

Engeland - Paraguay 2-0
Trinidad & Tobago - Sweden 0-2
Argentiniè - Ivoorkust 4-0

Helaas kan ik Arrow Rock dan weer niet zien, zag ik toch liever dan deze voetbalwedstrijden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.