MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Snappy schreef:
(quote)

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Enige wat die duitsers nodig hebben is een flink pakslaag! Wat luizen poule van Duitsland, overigens ook luizen voetbal!. Maar aan de andere kant heb ik weer een vreemd voorgevoel dat ie duiters weer alle geluk van de wereld krijgen als gaat om de tegenstand!

Vind ik ook, tegen een topteam redden ze t verdedigend echt niet. En mocht Duitsland de poule winnen ten loten ze dus weer een (redelijk) zwak team: Trinidad & Tobago, Zweden of Paraguay. Hoezo warme ballen

Zoiets had ik dinsdag ook al gehoord (van de kikkers). Schijnt een hardnekkig probleem te zijn.

Ecuador wint gewoon van Costa Rica en Duitsland en wordt in de achtste finales met 3-0 geveegd door Engeland (doelpunten van Owen, Crouch en een herboren Rooney). Dat Engeland is plotsklaps een van de topfavorieten, maar krijgt een ronde later een ontketend Oranje voor zijn kiezen en dat blijkt net wat te veel van het goede...

(blijven dromen, Herman)

Ze wilden de afgelopen dagen al een paar keer er ´s nachts met zijn allen op uit gaan om kikkers te vangen, maar dat mocht niet van de dierenbescherming.
Ben je mooi klaar mee.

obsessed schreef:
(quote)

Vanwege Riverside?

Ja natuurlijk ... nee vanwege de wedstrijd van gisteren, als je met zoveel passie speelt, dan moet je zeker nog een kans krijgen op de volgende ronde. En als Ecuador (met C) wint, dan is de spanning uit deze poule al weg. En met spanning word het een stuk leuker, zoals de wedstrijd van gisteren bewees.

Nette wedstrijd van Ecuador zeg. Beschikken over een sterke verdediging (buiten Hurtado die speelde zwak) en snelle sterke aanvallers. Bij gelijkspel tegen Duitsland ontlopen ze waarschijnlijk Engeland en wellicht dus wel een kans op de 1/4 finale.

Duimen jullie vast mee voor T&T? Zou lachen zijn als ze nog wat zouden kunnen uitrichten tegen die Engelsen.

Erg netjes van Ecuador inderdaad. Ik denk niet dat ze een kans maken tegen Zweden trouwens in de Tweede Ronde. Zweden zal zich vanavond van hun beste kant willen laten zien.

Nicolage Rico schreef:
Voor m'n toto moest Duitsland winnen, dus ik had gemengde gevoelens welk team er mocht winnen... De beste heeft gewonnen. Duitsland is door, maar ik had ook niet anders gedacht in die poule.

Wat hebben ze verder op het tournooi te zoeken? Geluk, misschien.

Wat een flauwekul. Duitsland kan zomaar de finale halen. En waarom hebben ze geluk gehad? Beide zeges zijn gewoon dikverdiend. Hopelijk dat ze weer ver komen.

Engeland is pas mazzel. Makkelijkste poule van iedereen en dan een Paraguay die zich laat intimideren omdat de heer Gerrard bij de tegenstander speelt. Zo win je natuurlijk nóóit.

avdj schreef:
(quote)

Wat een flauwekul. Duitsland kan zomaar de finale halen.

Met deze verdediging? Geloof er niks van.

avdj schreef:
Engeland is pas mazzel. Makkelijkste poule van iedereen ...

Huh? Ik vind Duitsland een makkelijkere poule hebben hoor.

Koenr schreef:
(quote)

Met deze verdediging? Geloof er niks van.

Om heel eerlijk te zijn geloof ik het ook niet. Maar in 2002 hadden ze een zwakker team dan dat ze nu hebben en toen bereikte men ook de finale. Daarbij opgeteld is het nu ook in eigen land, wat z'n voordelen en z'n nadelen heeft.

Jammer van Trinidad en Tobago zeg Had het ze nog zo gegund, tegen die slechte Engelsen. Beste kans was lange tijd eigenlijk voor T&T maar helaas door Terry van de lijn gehaald. Dan maar hopen dat ze nog kunnen stunten tegen Paraguay. Want Beenhakker moet in het toernooi blijven alleen al om z'n uitspraken.

avdj schreef:
(quote)

Wat een flauwekul. Duitsland kan zomaar de finale halen. En waarom hebben ze geluk gehad? Beide zeges zijn gewoon dikverdiend. Hopelijk dat ze weer ver komen.

Engeland is pas mazzel. Makkelijkste poule van iedereen en dan een Paraguay die zich laat intimideren omdat de heer Gerrard bij de tegenstander speelt. Zo win je natuurlijk nóóit.

Ik zeg toch niet dat ze geluk hebben gehad in deze 2 wedstrijden? Wat ik zeg is dat ze geluk nodig hebben om nog verder te komen, omdat ze simpelweg kwaliteit te kort hebben. Ik schat Costa Rica en Polen niet hoog in, trouwens.

TOGO!!! TOGO!!!
Als ze een wedstrijd winnen, ik ga in het groen-geel naar school! (weddenschap..)

Cath ist so Togo

Precies. Ik doe echt alles om zo'n shirt met,, Catharina ist so Togo,, te krijgen!! (van MTV) Echt, dat is mijn levensdoel geworden.

Nja ik zal je "geruststellen" Togo gaat dit WK niet winnen hoor

Je weet maar nooit hé...niet zo onderschatten Iceman. Maar als ze vrijdag winnen moet ik ook in het groen-geel.

Maar krijgen we dan wel foto's als bewijs dat je groen en geel naar school bent gegaan?

En ik eis ook een geschminkt hoofd dan.

gemaster schreef:
En ik eis ook een geschminkt hoofd dan.

Met vlag

Over dat geschmikte hoofd moet ik nog even nadenken... Ik heb ook niet echt geel-groene kleren.. Eigenlijk moet ik gewoon zo'n stro rok ding aan (groen-geel natuurlijk) en mezelf helemaal geel-groen verfen. Maar misschien kijken mensen op school me dan een beetje vreemd aan.. Ik weet niet.

Wat boeien die mensen op school nou weer? Het gaat om Togo!

das waar!! TOGO!!

TOGO or not TOGO
dets du kwestjun

Togo home dus...

En wat denken we voor morgen?

Argentinië - Servië en Montenegro 0-0
Nederland - Ivoorkust 1-2
Mexico - Angola 3-1

voorspelling morgen:

Argentinië - Servië & Montenegro 2-1
Nederland - Ivoorkust 1-1
Mexico - Angola 0-2

Argentinië - Servië & Montenegro 2-0
Nederland - Ivoorkust 1-0
Mexico - Angola 1-1

DutchViking
Argentinië - Servië & Montenegro 3-0
Nederland - Ivoorkust 1-1
Mexico - Angola 2-0

Argentinië - Servië & Montenegro 1-0
Nederland - Ivoorkust 1-2 (vrees ik )
Mexico - Angola 2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.