MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Een structurele plaats bij de top 6 zou al heel wat zijn....

De Top is een relatief begrip. We hebben in Nederland een hele brede top.

herman schreef:
Een structurele plaats bij de top 6 zou al heel wat zijn....

Dat is op de laatste 2 seizoen en dit seizoen na, vanaf 1991 zo geweest. Dat komt heus wel weer terug. Volgend jaar al.

rayman schreef:
We hebben in Nederland een hele brede top.
Strekt zich helemaal uit tot Oss.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat is op de laatste 2 seizoen en dit seizoen na, vanaf 1991 zo geweest. Dat komt heus wel weer terug. Volgend jaar al.

Kijkend naar de selectie en de middelen moet dat wel mogelijk zijn. Maar gezien de laatste 2 jaar houd ik een slag om de arm.

herman schreef:
(quote)

Kijkend naar de selectie en de middelen moet dat wel mogelijk zijn. Maar gezien de laatste 2 jaar houd ik een slag om de arm.

Gelijk heb je. Maar ik heb alle vertrouwen in Been en Beenhakker. Als je puur naar de namen kijkt, is deze combinatie gedoemd te mislukken....

En als er geld vrij komt van de investeerders, denk ik wel dat er een juiste aanvulling op de selectie komt. Lucius er vlug uitgooien met zijn absurd hoge salaris. En dat terwijl hij niet kan voetballen. Hij heeft serieus moeite met de korte pass.

Lucius is een aardige voetballer voor een middenmotor, maar als je verder wilt moet je die eruit gooien inderdaad. Duidelijk over zijn top heen.

Zitten wel een paar jongelui bij Feyenoord die volgend jaar een stuk beter zullen zijn, denk ik. Met name El Ahmadi en Bruins, denk ik (of is het ijdele hoop).

De spanning begint hier nu toch wel te stijgen; vanavond een belangrijke wedstrijd voor Ajax. Met een goed glas bier ga ik me voor de teevee nestelen en hopelijk heeft Ajax zijn dag (want alleen dan maken ze een goede kans om de volgende ronde te halen).

stuart
...Oh....is er voetbal . Dan moek nog even nog wat blikjes bier en wat nootjes inslaan.....

Als Ajax supporter wonend in het mooie Twente kan het een leuke avond worden!

Fingers crossed

Gisteren en eergisteren waren het anders wel doodsaaie CL-wedstrijden; hopelijk wordt het vanavond inderdaad wat interessanter bij Ajax, en hopelijk ook bij Standard al heb ik daar niet veel hoop op (ze verloren nl. 3-0 in Braga ..)

RedLightCityBoy
Spannend Ajax vs. Fiorentina.
Ze zijn aan elkaar gewaagt, toch wel spannend.
Ik vind Gabri erg sterk spelen, goede onderscheppingen en ruimdenkende pasen. Hopelijk kunnen 'we' zo scoren, de 2e helft.

Pff wat een spanning zeg, Fiorentina is duidelijk sterker en Ajax komt een paar keer goed weg. Die Felipe had er van mij al uitgestuurd mogen worden. Gelukkig is v.d. Wiel een bikkel .

Erg jammer van Twente

RedLightCityBoy
Gregory is zeker sterk! hij zat op mijn school!

Vooral Vermeer is goed bezig.

RedLightCityBoy
JOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

RedLightCityBoy schreef:
Gregory is zeker sterk! hij zat op mijn school!

Laat me raden, hij had een bal op het dak geschopt.

Erg netjes van Ajax, als het niet mooi kan dan maar zo. Helaas heeft Twente niet gewonnen, erg zonde want het is een mooi elftal. Gelukkig toch nog een Nederlandse club door in Europa.

Kos schreef:
Ik hop dat Ajax doorgaat, dan heeft Twente het daarna lekker makkelijk. .

Twente in de kwartfinale. .

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Prachtige oogverblindende actie van Leonardo!! Jammer dat die jongen zo wispelturig is, op dit soort momenten is het onbegrijpelijk dat hij ook heel matig kan spelen..
Oja,.. AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX

Naja, het was wel gelukkig, de actie van Leonardo. Maar ben er niet minder blij mee.

Dj2Jelle
AAAJJJJAAAAXXXX!!!! AAAJJJJAAAAXXXX!!!! AAAJJJJAAAAXXXX!!!!

aire.
Heb jij een geheime club met R&P ofzo

Ajax gefeliciteerd.

Feest maar flink en zuip vooral goed door.

Morgen een lekker dagje vrij en zaterdag een beetje uitslapen en vermoeiend shoppen met de vrouw, flink uit eten en liefst ook laat naar bed.

.....en dan zondag weer lekker brak met zijn allen

Dj2Jelle
aire. schreef:
Heb jij een geheime club met R&P ofzo

Wist je niet dat ik Jelle van Damme ben?

Wat een mazzel had Ajax weer. Ongelofelijk. Ze werden bij vlagen compleet weggespeeld door Fiorentina. Of beter gezegd door de heren Mutu en Gilardino. Voor de rest heeft Fiorentina een zeer middelmatig elftal. De commentator na afloop: "de solo van Leonardo doet me denken aan die van Maradona op het WK tegen Engeland" .

Joy4ever schreef:
Wat een mazzel had Ajax weer. Ongelofelijk. Ze werden bij vlagen compleet weggespeeld door Fiorentina. Of beter gezegd door de heren Mutu en Gilardino. Voor de rest heeft Fiorentina een zeer middelmatig elftal. De commentator na afloop: "de solo van Leonardo doet me denken aan die van Maradona op het WK tegen Engeland" .

Haha! Zei Evert dat echt? Evert moet een keer stoppen, die man is knettergek.

haveman
Dat is één van de redenen waarom ik zo een hekel aan Ajax heb.
Bij Ajax brengen ze alles veel enthousiaster en mooier dan het is.

Als PSV(ik ben geen PSV-fan) in de Champions League zo'n goal maakt dan is het een aardig doelpuntje, maar gisteravond kwam die presentator bijna klaar. En dan die goal vergelijken met die van Maradonna! Hoe dom kun je zijn.

Ik ben overigens blij dat Ajax heb gewonnen, want dan zullen ze zondag wel weer zo arrogant op het veld komen dat ze verliezen.

Jaja, Twente zou het wel even redden, en dan zouden ze Ajax ook wel even verslaan, hoewel de kans dat die door zouden gaan wel heel klein was (zie Kopenhagen enzo).

De zaken staan anders.
En
Bassie, LAAT DIE VERMEER TOCH GEWOON STAAN.

O, de praatje komen, zie ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.