MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jocharo-T
Rhythm & Poetry schreef:
Waarom selecteert Bert geen fatsoenlijke linksback (Büttner)?

Van Marwijk roept Büttner bij Oranje als vervanger Pieters

Die Bert heeft wat uit te leggen vanavond...

Stijn_Slayer
Nogal ja, wat een armoede. Als je echt wanhopig bent, neem dan Drenthe of Emanuelson. Als die laatste kan kiezen tussen linksback of niet spelen, doet 'ie het heus wel.

Zo dadelijk Bert van M. bij Voetbal International op RTL5!

Rhythm & Poetry schreef:
Ik pleit voor Anita en Clasie op het middenveld achter de grote vier. Die kunnen makkelijk door de benen van de tegenstander lopen.

Bij nader inzien ben ik om egoïstische redenen tegen Clasie in het Nederlands Elftal. Als hij mee zou doen staan er gelijk 25 clubs bij Feyenoord op te stoep met hun portemonnee in de aanslag. Daar zou ik geen voorstander van zijn. Laat hij zich in alle rust maar voorbereiden op het nieuwe seizoen en de CL.

Ronnie O'Sullivan is voor de vierde keer wereldkampioen snooker geworden. De man was ook verreweg de beste de afgelopen twee weken, er stond geen maat op.

Fathead schreef:
Ronnie O'Sullivan is voor de vierde keer wereldkampioen snooker geworden. De man was ook verreweg de beste de afgelopen twee weken, er stond geen maat op.

Netjes. Ik ben geen kenner, maar ik weet wel dat ik hem inderdaad redelijk vaak zie winnen.

Stijn_Slayer
musician schreef:
Zo dadelijk Bert van M. bij Voetbal International op RTL5!

Hij komt er wel heel erg gemakkelijk vanaf. Ze mogen 'm best even flink aanpakken.

Fathead schreef:
Eens. Carter heeft geen schijn van kans gemaakt.

Tsja de linksbackpositie. Buttner of Willems er neerzetten is nogal een gok. Beiden hebben 0,0 ervaring op het hoogste niveau. Dan lijkt Emanuelson de beste optie, al vind ik hem verdedigend tekortkomen. Drenthe kan ook nog, maar een beetje hetzelfde verhaal + lijkt niet in de picture. Anita heeft meermaals aangetoond het niveau als linksback niet aan te kunnen. Nigel de Jong of Bouhlarouz zijn ook nog een optie, weliswaar allebei rechtspoten, maar die kunnen iig verdedigen. Braafheid lekker thuislaten, ontzettende matige speler is dat. Viergever is helemaal geen optie: die heeft volgens mij nog nooit een professionele wedstrijd als linksback gespeeld, Het zal iig geen keuze uit luxe worden.

Ward schreef:
Ik denk dat Feyenoord het toch moeilijk gaat krijgen om het niveau van dit jaar te evenaren.

Ben wel benieuwd waar je dat op baseert? Zoals het er nu naar uitziet, blijft het team grotendeels intact. Zelfs Bakkal lijkt nu toch te blijven. Alleen Guidetti gaat waarschijnlijk weg, maar daar tegenover staat ofwel de terugkeer van Kuyt, en anders vinden ze wel een nieuwe spits de komende 3 maanden. Met Vormer, Janmaat en Goossens wordt de selectie iig in de breedte sterker. Verder zullen er ongetwijfeld spelers een terugval krijgen, maar daar tegenover staat dat de meeste spelers nog erg jong zijn en dus ruimte voor verbetering hebben. Ik wil niet opportunistisch doen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat Feyenoord het heel veel minder gaat doen volgend jaar...

Ronnie Congratz...... and Carter watch out, don't become a second Jimmy White.......

Carter is sowieso niet zo cool als Jimmy!

Montpellier

Fathead schreef:
Carter is sowieso niet zo cool als Jimmy!

ik vond het overigens een hele goeie president, nog steeds cool and active (88)

Bouma, Cilessen, Wijnaldum, Willems...

Er moeten er natuurlijk nog wel heel wat afvallen, voordat de selectie in de eerstkomende vriendschappelijke wedstrijd gaat spelen.

Ik hoop wel dat Bert een drietal jonge en frisse spelers handhaaft maar als ik hem zo hoorde gisteravond is hij in zijn hoofd nog niet toe aan een verjongingskuur in het Nederlands Elftal. En dus wordt de Nederlandse inbreng op het EK net zo verrassend als een nieuw album van Status quo.

Door iedereen her- en gekend en de spelers op een gevaarlijk hoog gemiddelde in leeftijd: het idee dat je zonder iets extra's het EK zal gaan winnen wordt een utopie. Uitschakeling in de groepsfase.

Deren Bliksem schreef:
Belangrijker: Veendam heeft flinke investeerders gevonden

Je bedoeld Doutze Kroes enzo?

Fathead schreef:

Het was geweldig om zien. Prachtige overwinning, in het interview achteraf zij hij dat hij nu een pauze van een zestal maanden ging inlassen. Op die manier mist hij een aantal toernooien, maar ach, dat is helemaal Ronnie: hij wil plezier hebben in het spelletje. En dat had hij wel dit WK. Hij stond erg gefocust te spelen, gaf nooit een verveelde indruk. Zijn safety was erg goed, zijn scorend vermogen nog beter.

Carter was zo goed als kansloos, maar heeft toch goed gevochten. Maar het was echt onbegonnen werk. Mooie runner-up, dat wel. Hij heeft toch maar mooi Judd Trump en Stephen Maguire uitgeschakeld.

Stybar

De weg was zeker erg modderig .

Stijn_Slayer
Deren Bliksem schreef:

Van Marwijk begint z'n geloofwaardigheid te verliezen. Hoe kun je nou Cillessen oproepen, terwijl Vermeer het hele jaar eerste keeper is bij Ajax?

Zou Romano Denneboom ook al naast de telefoon zitten te wachten?

Ryan Donk had van mij wel opgeroepen mogen worden. En ik weet niet of het waar is, maar als een van de vaste drie keepers van NL afhaakt (Stekelenburg, Krul en Vorm) dan is Vermeer wel de eerste keeper die als vervanger wordt opgeroepen. Erg raar allemaal.

Van Marwijk heeft aangegeven een aantal jonge spelers mee te nemen om even te kunnen proeven aan Oranje. Die zijn niet meegenomen met het oog op het EK, maar met het oog op de toekomst. Cillessen is drie jaar jonger dan Vermeer, dus veelbelovender voor de toekomst. Het lijkt misschien een beetje raar, maar eigenlijk is het best logisch.

Stijn_Slayer
Ik vind Vermeer ook niet goed genoeg voor Oranje (Vorm en Krul overigens ook niet), maar ik vind het niet zo gek om hem ook eens te prikkelen. Misschien werkt het wel stimulerend als hij er eens bij is.

Stijn_Slayer schreef:
als hij er eens bij is.
Wij zijn er weer bij en dat is prima, viva Hollandia

Jocharo-T
Stijn_Slayer schreef:
Ik vind Vermeer ook niet goed genoeg voor Oranje (Vorm en Krul overigens ook niet).
Ik weet niet of je de engelse competitie een beetje volgt, maar Vorm keept echt een geweldig seizoen en krijgt van alle kanten credits. Hij maakt een zeer goede indruk in de Premier League.

Joy4ever schreef:
(quote)
Wij zijn er weer bij en dat is prima, via Hollandia

Volgens mij is het via Duitsland sneller.

Viva Hollandia!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:42 uur

geplaatst: vandaag om 00:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.