MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
de Italiaanse flutcompetitie

Ouwe troll

He$$el_01 schreef:
(quote)

De belangrijkste competitie van de wereld doet er niet meer toe? Je mag de Italiaanse competitie een flutcompetitie noemen, hoewel ik betwijfel dat je ook echt naar wedstrijden uit Italië kijkt, maar het Inter van dat jaar was echt ongelofelijk sterk. Een Sneijder in topvorm, een Milito in vorm, een Maicon in topvorm, een Cesar in vorm, een Eto'o in vorm. En dan daarnaast nog topspelers als Materazzi, Zanetti, Lucio en Cambiasso die als geen ander weten wat je nodig hebt om te winnen. Zet er, om het helemaal af te maken, dan ook nog de beste coach ooit bij en het is opeens heel erg duidelijk waarom dat team de CL heeft gewonnen.

Volgens mij heb je zijn bericht niet helemaal goed begrepen.

He$$el_01 schreef:
Owja, dat was ik even vergeten. Iedereen die van Barcelona wint heeft natuurlijk enorm veel geluk. Stom van me. Dat ze in de eerste wedstrijd tegen Barcelona gewoon beter waren en goed voetbal speelden telt natuurlijk niet mee...
was er niet onterecht een goal afgekeurd van Barcelona? Of heb ik dat nu mis op?

Joy4ever schreef:
(quote)

Ouwe troll

Ik stipte alleen maar een inconsistentie in de eerdere berichten van Hendrik68 aan, da's al.

GrafGantz schreef:
Waarom ben ik degene die de preek krijgt?

Ah ik zie het. Had de discussie hiervoor niet echt gevolgd. Dacht dat het weer zo'n standaard het-Italiaanse-voetbal-is-saai praatje was. My bad.

Komt er ook een site:

Heeftmarkvanbommelgeelgekregen.com ??

Nee, waarstaatdeFC.nu is al wel in de maak; net als com.com

En ook:

isfeyenoorddezeweekweergematstdoordescheids.com is bijna klaar

net als:

laghetaanajaxofaandebaldescheidshethobbeligevelddevroegeaanvangstijdofdemidweeksewedstrijd.com

Stijn_Slayer
We kunnen niet allemaal Braamhaar als scheids hebben.

Stijn_Slayer schreef:
We kunnen niet allemaal Braamhaar als scheids hebben.

Het schijnt dat hij nav zijn laatste falen een naamsverandering wilde doorvoeren, alleen burgerlijke stand en KNVB gingen niet ok: Schaamhaar

Wow. Ik dacht dat die grap al 4 jaar begraven lag. Maar hij is weer opgegraven zie ik.

Rhythm & Poetry schreef:
Wow. Ik dacht dat die grap al 4 jaar begraven lag. Maar hij is weer opgegraven zie ik.

Ja op zaterdagavond met een paar biertjes op worden mensen ineens heel origineel ...

Laat ik dan een duit in het zakje doen:

Klaas Jan Stuntelaar en Jan Peter Bakellende.

De grappen in mijn jeugd: Jari Wietmanen en Patrick Snuiverd.

Paap vergeet Winston Blowgarde - a.k.a. Lex Goudsmit
Voor al die komedianten hier, incl hun korte of langere swaffelstaf, de beste grap van de avond:

Ado - PSV: 1 - 6

Een man wordt aangereden door een veel te hard rijdende auto. Vraagt-ie aan de bestuurder: ben je blind? Zegt de bestuurder: nee, Kluivert.

Dijenkletser!

Shit ja, Winston Blowgarde was er ook nog. En die grap van Lukas idd . Jeugdsentiment

Mjuman schreef:
Paap vergeet Winston Blowgarde - a.k.a. Lex Goudsmit
Voor al die komedianten hier, incl hun korte of langere swaffelstaf, de beste grap van de avond:

Ado - PSV: 1 - 6

Ja, tegen Eindhovense tegenstanders zetten die sukkels uit De Haag zich niet in hoor

Lekker middagje in de Galgenwaard. Mooie pot voetbal en FC Twente een punt afhandig gemaakt. Die club heeft wel goeie voetballers lopen zeg.

Stijn_Slayer
Gisteren ook weer voetballes uit Madrid. Benzema en Ronaldo waren briljant. Nu Khedira ook terugkomt en Ramos weer centraal staat, krijg ik er een steeds beter gevoel over.

Van harte ROE en Mjuman!

Ik moet zeggen dat ADO onherkenbaar speelde en FC Twente weliswaar een goed elftal lijkt maar dat nog niet echt goed in de praktijk weet aan te tonen. Volgens mij wordt het wekelijks ook elke keer weer wat minder.

PSV zet door, na een snelle goal, en loopt uit naar 0 - 3 in een half uur. Over en sluiten + vakkundig uitspelen is het dan.
FC Twente scoort binnen een paar minuten 0 - 1 tegen FC Utrecht maar weet daarna niet hoe ze moeten omgaan met zo'n stand. Dat mag eigenlijk niet, als je kampioensaspiraties hebt. Redelijk snel mag de plaatselijke FC langszij komen en Utrecht heeft vervolgens de zaak redelijk onder controle.

Waarvoor dank. FC Utrecht heeft ook z'n eigen belang, uiteraard.
Rotterdam Zuid komt ook vanzelf dichterbij en is, denk ik, uiteindelijk wel in staat om FC Twente te gaan passeren voor het einde van het seizoen. Wij hebben per slot van rekening Pelle en ik bevind mij inmiddels in het stadium dat ik hem niet snel meer zou willen in- of omruilen, voor ongeachte welke speler uit Enschede dan ook.

Hij heeft, geheel onverwacht, veel meer potentie dan je wellicht in eerste instantie zou denken.

Dit is ook prachtig: FC Den Bosch - Almere City FC 0 - 2!!

9 punten uit drie wedstrijden op rij: wonderen zijn de wereld nog niet uit....

Twente is gewoon niet veel eigenlijk. Weinig creativiteit, weinig lijn. Vind het eigenlijk zonde, want ze hebben wel een heel sterke selectie. Zou daar wel eens een goede trainer aan het werk willen zien, want eerlijk is eerlijk, de titel van 2 jaar terug was toch meer aan Ruiz dan aan McLaren te danken.

Het zou me niets verbazen als Vitesse gewoon tweede wordt dit seizoen, aangezien Ajax er ook niet veel van bakt en die selecties elkaar niet zoveel ontlopen.

Het ligt er natuurlijk aan of Bony weggaat, voor wat hij weggaat en wie ervoor in de plaats komt. Reis doet het nou nog niet echt denderend.

Reis komt langzaam weer terug en Havenaar is ook nog erg goed. Of Bony weggaat of niet, hij zal sowieso de Africa Cup spelen en daardoor een tijdje weg zijn. Vind het nog heel wat dat Bony nog steeds bij Vitesse speelt, gezien het feit dat zijn familie Nederland niet in mag.

Havenaar erg goed? Beperkte spits en dit Vitesse is te hoog gegrepen voor hem. Zonder Bony is Vitesse een heel stuk minder waard. Bony draagt het team, al heeft Vitesse verder een degelijk elftal.

Nouja, erg goed is wat overdreven, maar bij de meeste eredivisieclubs zou hij in de basis staan. Vraag me af of hij zoveel minder is dan Pellè.

Misschien niet dan de Pelle van voor dit seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.