MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jullie zijn serieus opgebleven voor een nietszeggend oefenpotje tegen een land dat op voetbalgebied helemaal niks voorstelt?

Ik zet de tv niet eens meer aan voor oefenwedstrijden van Nederland.

Rare jongens, die Belgen...

(afbeelding)

Cured
Ik kijk sowieso al geen oefenwedstrijden meer, het wordt me allemaal té veel/teveel....

He$$el_01 schreef:
Jullie zijn serieus opgebleven voor een nietszeggend oefenpotje tegen een land dat op voetbalgebied helemaal niks voorstelt?

Ik zet de tv niet eens meer aan voor oefenwedstrijden van Nederland.

Het oranjelegioen dunt uit...

Cured schreef:
Ik kijk sowieso al geen oefenwedstrijden meer, het wordt me allemaal té veel/teveel....

Ja, eigenlijk wel mee eens. Ik sla ook veel over omdat vriendschappelijke wedstrijden in 99/100 wedstrijden niet om aan te zien zijn. Zonde van de tijd, vaak.

He$$el_01 schreef:
Jullie zijn serieus opgebleven voor een nietszeggend oefenpotje tegen een land dat op voetbalgebied helemaal niks voorstelt? .

Ja! Al ben ik vlak voordat de 2e helft begon even in slaap gevallen en heb ik zo 2 doelpunten gemist.
Lukaku is ferm verbeterd in vergelijking met pakweg een jaar geleden! Gillet was dan weer om te wenen. Waarom dan niet eens De fauw die kans gunnen?

JSPR_G schreef:
(quote)

Ja! Al ben ik vlak voordat de 2e helft begon even in slaap gevallen en heb ik zo 2 doelpunten gemist.
Lukaku is ferm verbeterd in vergelijking met pakweg een jaar geleden! Gillet was dan weer om te wenen. Waarom dan niet eens De fauw die kans gunnen?

De fauw is te oud, ik zou voor Cavanda gaan, die er een vrij redelijk seizoen met Lazio heeft opzitten. Jammer genoeg is er dat dispuut omdat hij niet wou bijtekenen, waardoor hij daarna noch amper mocht spelen.

Geweldige wedstrijd tussen Nadal en Klizan. Klizan speelt erg goed, maar ja... Nadal is de gravelkoning.

Over "ik mis hem nu al" gesproken:
Nog niemand over het aanstaande vertrek van Louis Van Gaal?

Ik zeg: de man van de grootse daden in het Nederlandse Voetbal. Geweldige uitspraken. Beminnelijk bovendien, altijd een vriendelijk woord. Attent. Bescheiden. Had de gave altijd gelijk te hebben.

Ja, die gaan we nog zeker missen. Hij had bijna Ajax opgeblazen, als dat toch geen succes mag worden genoemd. Wars van roddel en achterklap, moet in dit kader nog worden opgemerkt.

Ik pak er even een zakdoekje bij.

De enige Nederlander die bij Bayern Franz Beckenbauer, Uli Hoeness en Karl Heinz Rummenigge binnen een week onder de tafel wist te debaten. Heerlijke man.

Ja, stel je de tijd voor dat we een dergelijke persoonlijkheid niet meer op de voetbalvelden zouden mogen aanschouwen. Zucht.

(afbeelding)

"Nee musician, IK was zo slim, al die tijd. Dan mag je zelf invullen wat jij bent"

Nouja, echt nieuws is het niet toch? Was allemaal allang bekend. Beetje een lastige man met de media, maar vermoedelijk wel de beste trainer die Nederland de laatste decennia heeft gehad.

Ik gun Van Gaal ook van harte het kampioenschap met zijn laatste baantje

musician schreef:
Ik gun Van Gaal ook van harte het kampioenschap met zijn laatste baantje

En de problemen bij Sky lossen zichzelf op. Wiggins is niet op tijd fit voor de Tour, dus het wordt definitief Froome. Ik vraag me af wie hem van de overwinnig af gaat houden? Contador? Of misschien een enorme verrassing van Van Garderen? De rest zie ik het niet doen.

Onweerwolf
Van Garderen is twijfelachtig aangezien die zal gaan knechten voor Evans. Wellicht als Evans vroeg door het ijs gaat dat Van Garderen genoeg ruimte heeft om te gaan.

Nibali geen optie? Twee grote rondes achter elkaar winnen is twijfelachtig maar wie weet.

Schleck rijdt ook weer mee, maar het is moeilijk te zeggen waar die nu staat.

Onweerwolf schreef:
Nibali geen optie? Twee grote rondes achter elkaar winnen is twijfelachtig maar wie weet.

Met de juiste middelen moet ie een eind kunnen komen

Onweerwolf
Joy4ever schreef:
(quote)

Met de juiste middelen moet ie een eind kunnen komen

Nibali is nog nooit in verband gebracht met doping toch?

Onweerwolf schreef:

Nibali doet niet mee aan de tour, wel aan de vuelta

Isner, 12 matchpoints overleefd!

Jammer van die dertiende.

De eerste voetbalinterland België - Nederland voor personen met 1 been is blijkbaar ontaard in een vechtpartij: Link

Ik weet niet of ik er nu om moet lachen of niet.
Het is eigenlijk te treurig voor woorden maar aan de andere kant ook weer vermakelijk.

Tja, voetbalinterlands voor éénbenigen en mensen met een prothese. Ik weet het niet. Zou er bij mij een voetbalveld 50 meter verderop liggen waar een dergelijke interland zou worden gespeeld, en in Amsterdam aan Zee kan er veel zoals bekend, ik geloof niet dat ik zou gaan kijken.

En dan gelijk ook oorlog op het veld. Ik zie ook mensen met krukken lopen, dat is natuurlijk een aardig hulpmiddel, voor af en toe eens iemand af te stoppen.

Maar nee, ik geloof toch niet dat ik er om ga lachen. Hooguit een glimlach. Het publiek het veld op. Gaf het nog rode kaarten?

Mooie gedachte musician, om niet te lachen. Op het facebookforum van de desbetreffende krant gaan ze al lekker verbaal en spreekwoordelijk los

Teunnis schreef:
En de problemen bij Sky lossen zichzelf op. Wiggins is niet op tijd fit voor de Tour, dus het wordt definitief Froome. Ik vraag me af wie hem van de overwinnig af gaat houden? Contador? Of misschien een enorme verrassing van Van Garderen? De rest zie ik het niet doen.

Ik denk toch dat je Contador onderschat. Is er een tijdje uitgeweest natuurlijk, maar vergeet niet dat hij de afgelopen 6 jaar maar 1 grote ronde, waaraan hij heeft meegedaan, niet heeft gewonnen. Voor mij is hij de topfavoriet, al wordt t een mooi duel met Froome. Van Garderen wordt 3e denk ik, want Evans mag dan op papier kopman zijn, in de Tour gaat ie never nooit meer het tempo van de toppers bijhouden.

Wat is er potdomme aan de hand in dit land?
NOS
Of het nou een of twee benigen zijn, junioren of topklasse, er gaat iets goed mis bij het voetbal.
En de KNVB? Schittert door afwezigheid.....

Nou, met de aanwezigheid van Kees Jansma (oud voorzitter Alphense Boys) mag er sprake zijn van zelfs een behoorlijke oververtegenwoordiging vanuit Zeist. Ook al was dat onbedoeld.

Opstootjes ontstaan vaak uit niets, ook van hem begrijp ik dat er de hele wedstrijd geen enkele aanleiding was voor een vechtpartij. Het was een vrij sportieve aangelegenheid.

Ze moeten die achtergrond van die mensen die zijn aangehouden eens goed napluizen. Het lijkt er haast op, dat er groepen mensen zijn die uit zijn op dit soort rellen. Een opstootje tussen spelers (aan het einde van de wedstrijd en er zou weer eens een speler die op de grond lag tegen het hoofd zijn geschopt) kan dan al aanleiding zijn voor het inzetten van een vechtpartij.

Die aanleiding mag natuurlijk nooit worden gegeven. Ook hier is enig uitzoekwerk op zijn plaats. De wedstrijd ging om promotie naar de Topklasse. Haaglandia heeft zich uiteindelijk geplaatst.

De KNVB mag best beslissen dat geen van beiden in de Topklasse mag spelen, voor bijvoorbeeld een duur van vijf jaar. De betreffende spelers schorsingen van minimaal een jaar, het hangt even af van de bevindingen ook van de scheidsrechter. Boetes voor de beide clubs. Supporters die hebben gemept 5 jaar geen stadionbezoek.

Het zijn maar een paar ideetjes, maar de mogelijkheden zijn er. En ik denk dat de KNVB, ook nu door de aanwezigheid van Jansma, wel iets moet gaan doen. Meestal verschuilen ze zich achter het feit dat ze er niet bij waren. Maar dat gaat nu niet lukken.

Oldfart schreef:
Wat is er potdomme aan de hand in dit land?
NOS
Of het nou een of twee benigen zijn, junioren of topklasse, er gaat iets goed mis bij het voetbal.
En de KNVB? Schittert door afwezigheid.....
Gebeurt al jaren. Alleen nu wordt het breed uitgemeten in de media. Niettemin mogen ze het (veel) strenger aanpakken!

Hendrik68
Zeker weten, maar ik stoor me alleen een beetje aan de suggestie dat zoiets alleen hier voorkomt. Overal in de wereld lopen sportwedstrijden uit de hand. Hier een voorbeeldje:

Cookies op NOS

Hendrik68 schreef:
Dat meen je toch niet he? Dat zou voor mij dramatisch zijn als trouw volger van de NFL en NHL, maar soms ook zeker honkbal. Alleen basketball vind ik niks, maar de NBA was toch al niet op ESPN.
Edit: Ik vind net deze link. Balen.Totaal TV | Einde ESPN America in zicht - totaaltv.nl

Er is weer enige hoop voor de Amerikaanse Sportliefhebbbers

Bidders line up for ESPN America - broadbandtvnews.com

Duimen dan maar ....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.